فرماندار رودبار؛

دیدار با خانواده های معظم شهداء انگیزه خدمت را افزایش می دهد

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 اکتبر 2018 | 09:57 ق.ظ
دیدار با خانواده های معظم شهداء انگیزه خدمت را افزایش می دهد درفک خبر؛فرماندار رودبار: دیدار با خانواده های معظم شهداء انگیزه خدمت را افزایش می دهد اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در دیدار با خانواده معظم شهید ذبیح اله نظامیوند در جمال آباد لوشان گفت: مؤانست و مجالست با خانواده های معظم شهداء انگیزه خدمت و تلاش برای رفع دغدغه های مردم را افزایش می دهد. میرغضنفری […]

درفک خبر؛فرماندار رودبار: دیدار با خانواده های معظم شهداء انگیزه خدمت را افزایش می دهد
اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در دیدار با خانواده معظم شهید ذبیح اله نظامیوند در جمال آباد لوشان گفت: مؤانست و مجالست با خانواده های معظم شهداء انگیزه خدمت و تلاش برای رفع دغدغه های مردم را افزایش می دهد.
میرغضنفری افزود: این عزیزان که پاره های تن خود را تقدیم عزت و اقتدار کشور کرده اند انتظاری جزء حفظ آرمانهای فرزندانشان و صیانت و مراقبت از ارزشها، انقلاب و نظام ندارند.
وی خاطر نشان کرد: هر چه زمان سپری می شود و حوادث مختلف رخ می دهد ارزش و منزلت کار ایثارگران و شهداء در دفاع جانانه و مظلومانه از امام خمینی(ره)، کیان اسلامی و کشور در شرایطی که دنیا عزمش را برای شکست ایران جزم کرده بود بیشتر عیان می گردد.
فرماندار گفت: هر زمان که غبار خستگی و دوری از آرمانهای انقلاب اسلامی بر رخساره ها بنشیند، بهترین درمان آن دیدار و همنشینی با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و حضور بر مزار ستارگان درخشان ایران اسلامی است.
وی یادآور شد: به رغم تمام دشمنی هایی که در کشورمان وجود دارد، انقلاب اسلامی ما با هدایتهای بزرگ جانباز انقلاب اسلامی؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی و یکی از فرماندهای دوران دفاع مقدس؛ رئیس جمهوری با اقتدار به سوی اعتلاء و بالندگی خود در حرکت است.
در دیدار خانواده معظم شهید ذبیح اله نظامیوند امام جمعه لوشان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، اعضاء شورای تامین، بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هم حضور داشتند.

روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار