با حضور جمعی از مسئولین شهرستان رودبار؛

احمد پور، بر کرسی شهرداری جیرنده تکیه زد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 ژوئن 2020 | 18:24 ب.ظ
احمد پور، بر کرسی شهرداری جیرنده تکیه زد فرماندار رودبار با قدردانی از شهردار و سرپرست قبلی، بهرام احمد پور را به عنوان شهردار جدید جیرنده معرفی کرد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در مراسم معارفه شهردار جدید جیرنده گفت؛ بخش عمارلو یکی از بخشهای مهم و تاثیرگذار رودبار پهناورترین شهرستان گیلان است. وی افزود؛ رودبار […]

فرماندار رودبار با قدردانی از شهردار و سرپرست قبلی، بهرام احمد پور را به عنوان شهردار جدید جیرنده معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در مراسم معارفه شهردار جدید جیرنده گفت؛ بخش عمارلو یکی از بخشهای مهم و تاثیرگذار رودبار پهناورترین شهرستان گیلان است.
وی افزود؛ رودبار ظرفیتهای خوب اقتصادی، منابع، انرژی، محصولات کشاورزی و بزرگترین بازار زیتون دنیا را دارد و تکمیل آزادراه رشت -قزوین و عبور مسیر برگشت آن از رودبار، یکی از دغدغه های مهم را رفع می کند.
فرماندار با بیان اینکه در بخش گردشگری و بومگردی و ایجاد زیرساختها خیلی تاکید، تلاش و برنامه ریزی کرده ایم، افزود: سی و چهار طرح گردشگری و بوم گردی در حال اجراست و احداث سه مجتمع خدماتی رفاهی نیز در یکسال گذشته شروع شده است.
وی همچنین با اشاره به مشکل محور مواصلاتی لوشان-جیرنده گفت؛ در تلاشیم مرمت و لکه گیری راه لوشان-جیرنده به زودی آغاز شود.
ضیایی یکی از آسیبهای جدی روستاهای رودبار را هجوم سوداگران زمین دانست و تاکید کرد؛ بخشداران، شهرداران و شوراها مراقبت جدی را در این زمینه داشته باشند.
وی گفت؛ مدیران شهری شهرستان رودبار، زیباسازی و نظافت را در دستور کار شهرداریها قرار دهند و با ایجاد تعامل و وحدت مناسب شوراها و شهرداران انتفاع بیشتری را عاید مردم کنند.
فرماندار تاکید کرد: ساماندهی کشتارگاه جیرنده، تعیین تکلیف مسکن مهر و ناحیه صنعتی، مورد توجه شهردار جدید جیرنده قرار گیرد و در خصوص بازآفرینی بافت قدیم جیرنده هم که از خواسته های مردم این شهر است اهتمام جدی داشته باشد.
وی با قدردانی از احمد پور و کریمی شهردار و سرپرست قبلی، بهرام احمد پور را به عنوان شهردار جدید جیرنده معرفی کرد و از دستگاههای اجرایی خواست همکاری مناسب را با شهردار جدید داشته باشند.
وی از مسئولان و مردم عمارلو به خاطر مدیریت و مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و تداوم آن را خواستار شد.

  1. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    مروری بر نظرات یک نا شناس…
    بخش1:
    نشست معارفه شهردار جدید!!!
    این نشست این همه وزارت بهداشت تذکر داده که به خاطر شیوع ویروس کرونا و احتما موج دوم قوی تر از اجتماعات پرهیز کنید
    نیم متر هم کم تر ردیف صندلی چیدند و کنار هم نشستند اخه بگو معرفی یه شهردار جدید تو همون شورای شهر و شهرداری جیرنده بدون حضور مردم و مسئولین هم امکان پذیر بود چرا بیت المال رو رو به اتش می کشید؟!
    آقای فرماندار شما دیگر چرا؟!
    این همه استاد عزیز دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم داره از هر تریبونی تذکر می ده وضعیت مالی بودجه ی دولت مناسب نیست و ادارات تا می توانند هزینه ها رو حتی به صفر برسانند حتی چای خانه ها و سلف غذا رو هم تعطیلش کردند و اجتماعات رو ممنوع اون وقت برای معرفی شهردار جدید این همه دم دمه و …
    واقعا چه لزومی به این طور مجالس و حضور جمعیت و هزینه های بی خود و بی جهت از جیب بیت المال بود و هست؟!
    همان هزینه ی ایاب و ذهاب رو اگه خرج حتی ده متر گارد ریل برای حفاظت جاده های خطرناک همان مناطق می کردید اثر و تواب مادی و معنویش ارزش داشت
    لطفا تکرار نکنید شما مثلا الگو هستید
    اون وفت اون معاون شما که عینکیه
    واقعا جای تعجب فرماندار با وجود نهادهای موازی مثل شورای شهر و شهردار خود فرماندار هم زیاده اما حالا معاون فرماندار اصلا چه کار مهمی انجام داده و می ده جز این که سخن رانی مذهبی و دینی کرده و می کنه؟!!!
    همه کار شما بر عکس شده امام جمعه حالا این یکی خوبه قبلی و قبلی ها هر جا که براشون ضیافت کباب و کباب خوری بود به بهانه ی افتتاح و .. با سر خودشونو دعوت می کردند و شکم های گنده و وزن های ان چنانی که حتی خودشونو به زور حرکت می دادند اون وقت اون ها قرار بود الگو برای ملت بشند؟!!!
    بعدش امام جمعه به جای حرف فنی و تخصصی حوزه ی دین و مذهب و حالا سیاست های مرتبط حرف های سبک و شیرین می زد و مسئولین سیاسی حرف های مثلا ارزشی و دینی و مذهبی اونم از نوع نمایشی!!!
    مردم انتظار دارند وقتی یه مدیر مسئول پشت تربون می ره بی حاشیه بره اول در حوزه ی علمی و تخصصی خودش حرف بزنه بعد نقاط ضعف و قوت و بعد راه کارا و …
    نه این که از یه ربع سخنرانی دوازده دقیقه رو فقط در مورد اسلام و دفاع مقدس و … اخه تو رو چه به حرف های ارزشی اون افرادی که مسئولین اون کار تو حوزه ی عقیدتی و فرهنگی هستند خودشون بلدند البته اگه بلد باشند که چه حرفی رو کجا و به چه اندازه بزنند!!!
    معاون فرماندار فقط زوم کنید با دقت تماشا کنید!!!
    اقای فرماندار به جای چند تا معاون و مشاور و … حقوق دولتی ان چنانی بگیر چند تا از جوانان فارغ التحصیل بیکار خوب رو تو دفترت منشی بذار با حقوق یک میلیون تومانی با بیمه هم حاضرند کاتر کنند در سطح کل دولت و حکومت چه قدر افراد بعضا بی سوار و مدرک نما و ژست محور و خود محور و مفت بوده و هستند تحت عنوان معاون فلان جا مشاور فلان مشاور فلان مشاور فلان!!!
    آخه خودتون زیادی هستید اون وقت اون همه معاون و ماشور حقوق ان چنانی بگیر که اغلب فامیل بازی و رانت و … بوده و هست دیگه چیه؟!!!
    این همه از جیب بیت المال هزینه های بی خود و بی جهت کار مملکت باید به این جا برسه
    اگر در یک اداره یا سازمان به جای ده نفر نا کارامد فقط سه نفر نیروی خوب و کار امد با وجدان کاری باشه مملکت گلستان می شد
    ده نفر نا کارمد رو نمی شه کاری کرد به خصوص مدیرشون هم نا کارامد تر باشه وقت کار تو چای خانه دارند نشستند چای و نان و سبزی و پنیر و غذا با بودجه ی بیت المال ای کوفت و زهر و مار بشه برای شما
    وقت نماز نماز بهانه کردند نیم ساعت یک ساعت ای کوفت ای زهر مار خدا وقتی می بینه پشیمون می شه که چرا اصلا دین و مذهب و واجبات رو تو زندگی ملت وارد کرد
    از بس انسان نمااها و ارزش نماها و انقلابی نماها و ولایی نماها در حال مکر دیده!!!
    جمه کنید اب دار خانه ها و نماز خانه ها از ساعت هشت تا یک بعد از ظهر تو اداره جیم می شند و کار ملت به تعویق می اندازند بعد به بیت المال ضرر هم زدند و می زنند و با حقوق و بیمه و مزایا و … طلب کار ملت هم هستند
    کارمند دولت باید صبحانه رو تو منزل خودش بخوره و با نیت خدمت به ملت روزه بگیره از ساعت هشت تا دو بعد از ظهر و دو یعنی چهارده و یک دقیقه شد از درب اداره خارج بشه و نمازشو تو خونه خودش بخونه
    اگه خدا هست که قضا رو قبول می کنه چون از حق خودش می گذره اما از حق ملت که حق الناسه نمی گذره حالا بعضی از اخوندهای خبیث چون نون و نفع داشته براشون دائم تذکر داده و می دند که نماز اول وقت تو ادارات صرف بشه!!!
    اما خدا این رو اصلا نمی پذیره و نمی خواد
    خدا داره می گه ای مدیر و کارمند و کارگر اداره تو سر میز کار و خدمتت بتمرگ و کار ملت انجام بده نگران نباش نمازتو بعد از ساع8ت اداری تو وقتی که متعلفپق به خودته بخون تو جهنم نمی اندازمت از وقتی که حق صرفا که برای ملت هست سوئ استفاده نکن و کار ملت با دقت و بی منت و با خنده و شادابی انجام بده
    تزویر نکن!!!
    پولی از اون حقوقی که وقت ملت بوده به بهانه ی نماز خوندن بخوری انواع اقسام بلا و اتش می کنه تو وجودت!!!
    اصلا از کی تا حالا ان جماعت واجبات رو فهمیدند و اصرار به انجامش دارند؟!!!
    اقای مدیر که تو دادگستری و ثبت اسناد و شهرداری و … یک ساعت وقت نماز معطل می کنی کار ملت رو و بعدشم دیگه نزدیک به ساعت چهارده و یک و نیم کار تعطیل می کنی و کارتت رو می دی تا حراست یا نگهبان یا کسی دیگه سر ساعت برات بزنه تا پرسنلی نفهمه جیم شدی نکن از این کارها عین دزدی و حتی چون پای حق ملت در میونه از هزار تا اختلاس مالی هم بد تره
    یک اداره یا یک مسئول یا کارمند نبوده و نیست تمام کشور و نهادهای حاکمیتی و زیر مجموعه و نیروها حدود 90 درصد بعد انقلاب 1357 حق الناس رو به بهانه ی حق الله ضایع کردند و می کنند
    همان ارزش نماها و انقلابی نماها و اصول نماها و ولایی نماها و فرصت طلب ها و منفعت طلب ها میراث شهدا خوارها و ویژه8 خوارها و رانت خوارها و فاسد
    تو شرایط یه ازمون استخدامی و ازمون کنکور نوشته بود
    25 درصد سهمیه ی این کنکور و ازمون استخدام فقط برای همسر و فرزندان شهدا و چند درصد برای جانبازان و همسر و فرزندان ان ها و و ازادگان و ایثارگران!!!
    که از سال 1357 امدند و به بهانه ی نیروهای انقلابی هر کس هر چه قدر قدرت و نفوذ و پارتی داشت با مدرک هیچ!!! و البته سواد هیچ تر!!! خودشو تو یه نهاد به اسم انقلاب و به بهانه ی خدمت جا زد و بعد سهمیه های سازمانی رو که میراث جاودان طاغوت علی حضرت همایونی آریا مهر رذل بود رو دیگه دلشون نیومد حذف کنند در حالی که دستور قاطع امام بود هیچ اثری از طاغوت و طاغوتی گری نباید بر جا بماند!!!
    بعد به بهانه ی هان قانون تحمیلی درباری ها پسرها و دخترها و همسر ها و حتی گستاخ تر اقوام درجه ی دو و سه خود را هم وارد ان سازمان و نهاد و اداره کردند و بعد سهمیه بندی های خانواده ی شهدا و … بعد مدافع حرم بعد شهدای امنیت بعد سقوط هواپیما و …
    سازمان صدا و سیما شاخصه!!!
    برو سال 57 به بعد اسم یه مسئولشو در بیار بعد مثل شجره ی خبیثه سه نسل چهار نسل و پنج نسل از همون زذل مفت خور تو همون صدا و سیما به بهانه های مختلف و بدون سواد و مدرک لازم و مرتبط دارند کثافت ملت مستضعف رو می خورند!!!
    کم مونده از بس همه پست و مقام و کار و شغل ها رو به قول خودشون به افراد اهل!!! دادند کمدیگه چیزی نمونده حالا دارند یه تبصره اضافه می کنند که از این پس افراد بسیجی فعال هم 5 درصد سهمیه هر ازمون کنکور و استخدام!!!
    لعنت بر دین و مذهب و وجدان و انصاف و وجود و ذریه ی همه ی ان ها!!!!
    این همه سال کشور رو با همین توهم خودی و غیر خودی و اهل و نا اهل اداره کردند و حالا وضعیت بهتر از این نباید بشه
    تو کنکور سراسری و ارشد و دکترا و فوق تخصصی طرف تو کلاس و دانش گاه همه می زدند تو سرش از بس نفهم بود و نمراتش همه تجدید و با زور تک ماده و جفت ماده به زور قبولش کردند اون وقت با رتبه ی 250000 هزار کشوری تو همین شهر رودبار با رتبه حدود 160 پزشکی دانشگاه دولتی قبول شد!!!!
    ای کثافت و نجاست بر سر در این کشور و حکومت بزنند که چهل و سه ساله مملکت این طور نا کارمد و با دین نمایی و مذهب نمایی و عین فساد اداره کرده و می کنند و بعد تقصیر ها به دیگران و که اصلا هیچ نقشی در نا کارامدی و ننگ امور نداشته و ندارند نسبت می دهند!!!
    گفتند و سفارش کردند ملت هیچ به خانواده های شهدا و جانباز و ازاده و ایتارگر و سپاه و بسیج گفتند تا می توانید فرزند بیاورید حتی اگه شده همسرهای شهدا که بیوه شدند رو به عنوان زن دوم و سوم و چهارم الی بیش تر صیغه کنید و فرزند بیاورید در حد بیش تر از چهار تا چون سهام یعنی دارایی های عظیم ملت که تا حالا در انحصار همان ده درصد اغلب فاسد بوده و هست متعلق به فرزندان شما باشد و بشود و تحصیل رایگان و مهارت رایگان و شغل رایگان و امکانات رایگان و مزایای سهام حکومت جمهوری اسلامی ایران همه و همه فقط برای شماها و ملت کیلویی چند!!!
    90 درصد ملت ایران تو طبقه ی مستضعف بوده و هستند و تو خط فقر به سر می برند
    طبقه ی ضعیف و متوسط نداره
    فقط یه طبقه ی 10 درصدی صاحب تحمیلی حق الناس 90 درصد دارایی ها و سرمایه ها و امتیازها و مزایا و امکانات رایگان و خاص و یه طبقه ی 90 درصدی تنها با 10 درصد از باقی مانده ی سایر دارایی ها و سرمایه های بیت المال یا بدون هیچ امتیازات و امکانات و رفاه و شرایط تحصیلی و مهارتی و استخدامی و. شغلی و کاری و مزایا و امکانات رایگان و خاص
    ای تف بر این سیاست های منفی حاکمیتی و حکومتی که هیچ وقت هم پاسخگو نبوده و نیستند!!!
    پروردگار انواع و اقسام بلاها رو بحران های طبیعی و غیر طبیعی رو گسل داشته تا انتقام سخت بگیرد از دین نمایی و مذهب نمایی و ارزش نمایی و از حاکم و حکومت فاسد و عوامل فاسد تر…
    انتقام الهی حتمی است…
    می گویند انتخابات ریاست جمهوری 1400 فلانی بیاید یا نیاید؟!
    اصلا هر کسی بیاید اصلا چه فرقی می کند که چه کسی بیاید؟!!!
    مگر مثلا رفسنجانی و خاتمی و روحانی توانستند از اختیارات قانونی خود طبق قانون اساسی با میل خود کار کنند تا مثلا به ترتیب اولویت با توجه به شانص محبوبیت و مقبولیت و اقبال عمومی علی مطهری یا محمد رضا عارف یا اسحاق جهانگیری بتوانند کار کنند؟!!!
    وقتی که برای هر کاری باید مجبور باشند قبل از انجام گزارش به بیت ارسال و بعد موافقت انجام بدهند یا ندهند!!!
    چهل و سه سال است که مملکت از نظر سیاسی شبیه سیستم های فاشیستی و دیکتاروی و خود محوری با شیوه ی استبداد و توهم توطئه و شرق یعنی چین و روسیه و کمونیسم همراهی و غرب و امریکا و کاپیتالیسم ستیز اداره شده و می شود
    منش و رفتار حکومت رو حتی یک بچه ی کلاس اولی در این کشور می داند!!!
    نیروهای موثر جریان های اصلاح طلب و اعتدال گرا منتقد و مخالف سیاست های نظام باید بداندد:
    1 – دیگر در این کشور نیروی روحانی یعنی آخوند حالا هر کسی حتی سید محمد خاتمی و سید مصطفی محقق داماد و سید حسن خمینی هم نباید کاندید و بر سر قدرت بیایند.
    2- فضا فضای اقبال عمومی نسبت به جریان های اصلاح طلب و اعتدال گرا نبود و نیست.
    3 – اگر قصد کاندیداتوری دارند به ترتیب اولویت اول دکتر علی مطهری دوم دکتر محمد رضا عارف و سوم دکتر اسحاق جهانگیری و دیگر هیچ
    4 – کاندیدا پوششی و مکمل و … کاملا نباید حتی پیش بیاید و فقط با تک کاندیدا ان هم دکتر علی مطهری و سایر افراد موثر صرفا صد در صد از ان حمایت کنند.
    تا این جا کار 50 درصد شانص وجود دارد ان هم در صورتی که در طول مجلس یازدهم عمل کرد قابل قبولی به ملت ارائه نشود.
    کاندیداهای جریانات اصول گرا سنتی و تند رو و محافظه کار منهای محمود احمدی نژاد یا هر کسی که با او بود و بخواهد کاندید شود قطعا از طرف شورای نگهبان قانون اساسی رد صلاحیت خواهند شد و نظام به ان ها رحم نخواهد کرد و کاندیداهایی هم که قبلا شرکت کردند و خود را در معرض ارای ملت قرار دادند مثل حداد عادل و ولایتی و لاریجانی و رضایی و جلیلی و … هیچ تفاوتی نمی کند باز هم حتی 25 درصد شانص پیروزی نداشتند و ندارند و نخواهند داشت و رئیسی با حکم انتسابی رهبر فعلی نظام باید دو دوره ی 5 ساله هم چنان در مسئولیت باشد و اگر هم بخواد به او اجازه ی رها کردن مسئولیت و کاندیداتوری نخواهد داد و قالیباف هم به عنوان مسئول مجلس یازدهم به او اجازه نمی دهند در این شرایط بحرانی کشور و جامعه مسئولیت حساس را رها کند و اگر هم احیانا رئیسی و قالیباف بتوانند کاندا شوند شانص ان ها برای پیروزی تا حدود 50 درصد است یعنی معادل شانص دکتر علی مطهری از جریانات مقابل که ارزش رها کردن مسئولیت فعلی را برای هیچ یک از ان ها ندارد و نخواهد داشت چون اگر مسئولیت رها کنند و بعد پیروز نمی شوند دیگر باید بروند غاز بچرانند!!!
    پس از طرف جریانات چپ سنتی و ملایم و محافظه کار و راست سنتی غیر حکومتی و ملایم و اعتدال اگر فقط یک کاندیدا با درصد شانص 50 درصدی بالقوه وجود داشته باشد تنها دکتر علی مطهری بود و هست و خواهد بود.
    در طرف مقابل اما چه کسی کاندید می شود؟!!!
    بزرگ ترین مشکل و معضل و بحران سیاسی – اجتماعی جریانات راست سنتی حکومتی در واقع نداشتن یک کاندیدا مناسب و مورد اقبال سایر جریانات سیاسی و ملت بود و هست و تا حالا مجبور شدند ریسک کنند و هر وقت از یک نیرو اغلب مرموز رو نمایی کنند!!!
    مثل محمود احمدی نژاد که سر آخر تو زرد از آب در آمد و در دور اول با ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و ولایی نمایی و به خصوص رجایی نمایی خیلی از جریانات راست سنتی حکومتی و ملت مستضعف و حتی شخص حاکم و حکومت او را گول زد و خام کرد و با روش ماکیاولیستی مبتنی بر شعار گرایی محض و یا همان پوپولیست به هدف خود رسید و با امکانات نیروهای مسلح به خصوص سپاه و بسیج بالا تر هم رفت و محبوب تر هم شد اما در دور دوم خود او 180 درجه تغییر مواضع داد و رو در روی حاکم و حکومت قرار گرفت و قصد نابودی مطلق حکومت ولایت فقیه را داشت که قدرت و اقتدار پوشالی و محبوبیت و اعتبار و آبرو او را بردند و از چشم ملت انداختند و گفتند حالا گم شو!!!
    محمود احمدی نژاد که با سیاه نمایی نگذاشت تا استاد میر حسین موسوی همه ی دغدغه های خود را بگوید و او را از مسیر گفتگو منحرف و با انگ های مختلف به شدت تخریب کرد و اگرنه تمام وضعیت و مشکلات و معضلات و بحران های امروز جزیی از پیش بینی های شخص میر حسین موسوی بود و هست که از قبل به افشا ان ها پرداخت.
    بعد صرفا به خاطر دخالت عوامل نفوذی در برخی از ستادها و افراد جریانات چپ تند رو و شائبه ها و اتفاقاتی که رقم خورد از سال 88 تا حالا که سال 99 است یعنی حدود 11 سال با مظلومیت تمام او را در حبس خانگی گرفتار کردند و همان افراد تند رو راست افراطی که در خیابان ها و مجلس فریاد منافق و ضد ولایت فقیه و اعدام سر می دادند بعد ها همه با خود محمود احمدی نژاد تو زرد از اب در امدند و دزد و اختلاس گر و فاسد شدند و از چشم ملت و حتی حاکم و حکومت و نظام افتادند!!!
    و هیچ دادگاه صالح با پخش مستقیم و بدون سانسور از اطرف حکومت برای حتی محاکمه ی عادلانه ی آن ها صورت نگرفت!!!
    چرا؟!!!
    1 – شخص حاکم خواست فرصتی به ان ها برای مثلا توبه بدهد تا با پذیرش مسئولیت اشتباه هایی که حالا از طرف و به سهم ان ها انجام شد به جامعه برگردند
    2 – شخص حاکم خواست فضای چند قطبی و تند روی ها در سطح جامعه تمام و یا کاهش پیدا کند
    3 – آن روی شخصیت محمود احمدی نژاد که ضد ولایت فقیه و مخالف قطعی حکومت ولایت فقیه بود و هست را هم ببیند که دید و اتفاقا تو زرد هم دید و درک و فهم و باور هم کرد
    4 – احتمالا با وجود مکاتبات افراد موثر جریانات چپ و حتی شخص رئیس جمهور دکتر حسن روحانی با شخص حاکم و نظام اما موضوع حصر هم چنان به صورت غیر قانونی و غیر شرعی و غیر عرفی بر قرار است و مظلومیت استاد میر حسین موسوی کاملا در طول این سال ها مشهود است
    5 – احتمالا با ارائه ی یک طرح با دخالت قالیباف مبنی بر آزادی افراد محصور در حصر تا از این طریق مجلس دهم و دولت یازدهم و دوازدهم و عوامل موثر ان از جریانات چپ و اعتدال گرا را خنثی و نا کار آمد معرفی کنند و آزادی آن ها را به نام و کام خود بنویسند!!!
    6 – استفاده ابزاری از شخص استاد میر حسین موسوی به عنوان یک نیروی علنی پوزیسیون برای بعد از سال 1404 و بعد از فرو پاشی حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران در حالی که دیگر هیچ کس هیچ کس را قبول ندارد و نمی توانند تحمل کنند و در زیر یک پرچم با هم حتی سازش کنند و دخالت نیروهای نظامی و البته سپاه و بسیج برای کنترل اوضاع بحرانی کشور و احتمالا روی کار امدن یک تند رو مثل قالیباف به عنوان رئیس جمهور موقت حکومت نظامی در کشور و بروز مشکل ها و معضل ها و بحران ها و شورش ها و جنگ های داخلی و دخالت ارتش های امریکا و غرب و اسرائیل و عرب در اوضاع داخلی کشور و سرکوب جریانات موثر راست سنتی حکومتی و راست افراطی در کشور و حمایت قطعی در دوران حکومت انتقالی از نخست وزیری استاد میر حسین موسوی و حمایت نیروهای اشغال گر امریکایی و غربی و اسرائیلی و عربی از قدرت او و جریانات چپ تند رو در کشور
    و این پایان کار احتمالی حکومت جمهوری اسلامی ایران و شروع کشور جدید ایران با نام شاید پارس و با نوع حکومت جمهوری فدرالی مثل کشور آلمان و از نظر دینی و مذهبی لائیک یعنی دین و مذهب و سیاست بدون اجبار!!!
    هر کس به اعتقادات خودش
    و بر چیدن نظامات و سیستم های فاسد امتیازات خاص سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و هنری و ورزشی و …
    و تازه ورود اسلام واقعی و حقیقی به کشور و عرضه ی ان به ملت مستضعف
    و تازه ملت طعم واقعی ازادی و حقوق شهروندی و حقوق عمومی و رفاه و سلامتی و شادابی و خوش بختی و تعالی رو درک و فهم و باور و به ان عمل خواهد کرد.
    اما از طرف جریانات راست سنتی حکومتی چه کسی کاندیدا می کنند؟!!!
    یا باید با تنها کاندیدا با شانص حدود 50 درصد جریانات راست افراطی یعنی شخص محمود احمدی نژاد سازش و تعامل کنند که باز ریسک خواهد بود چون شانص او هم فقط حدود 50 درصد است ان هم در صورتی که میزان مشارکت ملی همان 30 تا 35 درصد باشد!!!
    که حتی در صورت پیروزی همان سیاست های سازمان مخفی خود را دنبال می کند و زود تر از ان زمان مقرر حکومت ولایت فقیه را اول تخریب و بعد ضعیف و بعد نابود می کند و خود را امپراطور معرفی می کند و تاج گذاری هم در همین میدان آزادی شهر تهران انجام می دهد!!!
    پس این ریسک برای حکومت شدیدا جبران ناپذیر هست و قطعا محمود احمدی نژاد را حتی تا سال 1404 تایید صلاحیت هم نمی کند!!!
    تنها یک نفر را ان هم مجبور می شوند معرفی کنند و آن شخص سید مجتبی حسینی خامنه ای بود و هست که شانص او اگر میزان مشارکت ملی حدود 30 تا 35 درصد هم باشد باز احتمال پیروزی او وجود دارد در حالی که فاقد علم و مهارت و تخصص و سواد مدیریتی لازم برای ان مسئولیت بسیار مهم بود و هست و اگر هم پیروز شود و به مسئولیت برسد باز شانص او تا همان سال 1404 خواهد بود یعنی برد دو سر باخت!!!
    با این تفسیر که او را معرفی می کنند تا مثلا اگر رئیس جمهور شد بعد در سال 1404 او را باز در همان مجلس نمایشی و خود گزینشی خبرگان رهبری که مطیع محض شخص حاکم بودند و هستند و دقیقا بر عکس ان سیاستی که باید اعمال شود!!!
    پس حاکم این ریسک بسیار خطرناک ناک را هم حتی به صورت مقطعی انجام نخواهد داد چون ضرر ان هزار برابر سود موقتی ان هست و خواهد بود
    یک احتمال وجود دارد که حکومت مجبور شود مثلا بین همان نیروهای مورد اعتماد خود که رئیسی و قالیباف هستند استفاده ی ابزاری کند و قطعا رئیسی که شانص پیروزی او از قالیباف به مراتب بیش تر بود و هست را به عنوان کاندیدا معرفی کند اما با وجود مشارکت 30 درصدی ملی اگر طرف مقابل یعنی تک کاندیدای واحد جریانات چپ یعنی دکتر علی مطهری در صحنه باشد شانص 50 50 خواهد بود و دور دوم هم شانص دکتر علی مطهری به مراتب بیش تر خواهد بود چون نیروهای خاکستری در تمام انتخابات جایی که حتی 50 درصد شانص با کاندیدای واحد جریانات چپ بود معمولا در دقیقه ی نود کمک کردند چون با وجود بی تاثیری ارای ان ها اما ترجیح دادند راست های افراطی قدرت نگیرند و بازگشت به قبل را اصلا نمی پذیرند
    حالا اگر ان شخص قالیباف باشد که قطعا دکتر علی مطهری با اکثریت ارا پیروز انتخابات خواهد شد
    اما اگر باز سیاست ماکیاولیستی و توهم توطئه را با هم و هم زمان به کار بگیرند یعنی همان روش قبل از انتخابات مجلس یازدهم و با سیاست حداد عادل مثل ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و تخریب و حذف شخص دکتر علی مطهری و دکتر محمد رضا عارف و دکتر اسحاق جهانگیری به عنوان نیروهای اصلی جریانات چپ و حتی اعتدال گرا از طریق همان روش منسوخ نظام یعنی نظارت استصوابی در ان صورت جریانات چپ قطعا شرکت در انتخابات را تحریم می کنند و مشارکت ملی به حدود 20 درصد خواهد رسید یعنی رقابت نمایشی در جریانات راست سنتی حکومتی و در ان شرایط حتی غلام علی حداد عادل هم می تواند رئیس جمهور بشود!!!
    اما این حرکت سخت نظام علیه مواضع جریانات چپ اتش حس انتقام گیری سیاسی و … را در بعد از سال 1404 به مراتب بیش تر و شدید تر خواهد کرد و یک آنارشیست واقعی اتفاق خواهد افتاد…
    حالا این گوی و این هم میدان…
    بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین…
    دیو ( حکومت طاغوت)چو بیرون رفت اجنه(حکومت ولایت فقیه) در امد و اجنه چو بیرون رود پری(حکومت انتقالی) در اید و پری چون بیرون رود دیگر واقعا فرشته ها ( حکومت تحول گرا جریانات چپ ملایم و سالم)خواهند امد انشاالله

  2. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 2:
    با سلام
    وکیل تام الاختیار و بلا عزل منتخب اکثریت رای دهندگان شهرستان رودبار زیتون
    جناب آقای دکتر مهرداد گودرزوند چگینی
    با سلام
    در مورد سهام عدالت توجه و اهیت دادن و بررسی و مطالبه ی چند مورد ضروری است:
    ۱ – امکان مجدد ثبت نام سهام عدالت افراد مستضعف از طبقات محروم کشور که بنا بر دلایلی از ثبت نام در این طرح ملی جا مانده اند
    عدالت اولش یعنی همین اجرای عدالت یعنی در جامعه ی ایرانی که حدود ۹۰ درصد قدرت و ثروت و امکانات زندگی و رفاه مطلق و … در دست ۱۰ درصد افراد خاص و جمعیت خاص اغلب ارزش نما و انقلابی نما و اصول نما و ولایی نما و فرصت طلب و میراث شهدا خوار و منفعت طلب و رانت خوار و ویژه خوار و کوه خوار ساحل خوار و زمین خوار و پست و مقام خوار و فاسد و دزد و رذل و بی شرف و بی ناموس که اغلب در دوران انقلاب و حوادث جنوب و غرب منافقین رذل و دفاع مقدس و مسئله ی فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و افغانستان و یمن و … همیشه پشت خط و پشت جبهه و میدان و صحنه ی مقابله و جان فدا کردن بودند اما بعد از اتمام قائله علی الظاهر خود را نیروی ارزشی جا زدند و سرمایه های مملکت و بیت المال عمومی ملت را غارت کردند و استثمار کردند…
    در خصوص ازاد سازی سهام عدالت هم دولت به خاطر ان که مسئولیت را از خود کم کند و خسارت های ناشی از تعلیلی چند ماه ی کشور بر اساس شیوع ویروس کرونا و مسایل اقتصادی دیگر را که وجود داشت برطرف نماید اقدام به پرداخت وام یک میلیونی به سر پرست های هر خانواد و حالا هم ازاد سازی سهام عدالت کرده باید بررسی شود که پنجاه میلیون ایرانی چند نفر در روش فعلی یعنی غیر مستقیم و چند نفر روش مستقیم یعنی ازاد سازی سهام عدالت از دولت به خود و بعددر بورس می گذارند و حفظ می کنند یا می فروشند؟
    اصلا کدام بخش خصوصی جز قرارگاه خاتم یا ستاد اجرایی فرمان امام یا بنیاد مستضعفان انقلاب توانایی خرید عمده ی سهام ملت را داشته و دارد که خود نیز حکومتی بوده و هستند و این یعنی حق مردم از طرف دولت به مردم واگذار و مجددا بنا به ناچاری و احتیاج مالی به حکومت واگذار شد و این یعنی عبور موقت از گذار اقتصادی خطرناک و تبدیل بنگاه داری دولتی به حکومتی!!!
    که بخش خصوصی واقعی و حقیقی را نابود و تولید را نابود و توان رقابت را از ان ها می گیرد چون حکومت و دولت بخش خصوصی مردم نهاد را بر خلاف قانون اساسی و مفاد اصل چهل و چهار قانون اساسی و اسناد بالا دستی مترادف و رقیب خود تلقی کرده و از قدرت گرفتن ان ها جلوگیری کرده و می کنند و بنگاه داری دولت و نهادهای حکومتی که عامل اصلی عدم پاسخ گویی و شفایت و باعث بروز انواع فسادها شده و می شود قطعا با نبود بخش خصوصی واقعی مخدوش و نابود خواهد شد چون توان رقابت و بازار گردانی و تولید و توزیع و سر پا نگه داشتن تولید با هزینه ها و قوانین بد و خلا قانونی درست و هزینه های زیاد و بروکراسی اداری دیوان سالارانه که وجود داشته و دارد را نداشته و ندارد.
    بنگاه داری حکومت بد تر و فساد اور تر از بنگاه داری دولت بوده و هست و خواهد شد چون شفایت نداشته و ندارد و مالیات و عوارض و تعرفه نداده و نمی دهند و به ملت فشار اقتصادی بیش تری وارد خواهد امد
    کارشناسان اقتصادی باید با دقت ابعاد ان را بررسی کنند تا مشارکت صوری مردم تبدیل به ضعف بخش خصوصی مردم نهاد و رقابتی سالم و … و تقویت بنگاه داری حکومتی و تبعات بد اقتصادی – اجتماعی ناشی از ان منجر نشود.
    این مسئله خیلی مهم بوده و هست.
    باید بررسی شود که جریان واگذاری سهام شرکت های سود ده نفت و پتروشیمی به ارزش ۱۰۰ میلیون صد میلیون تومان و کمک حمایتی دولتی بعد از ان به ارزش ۲۰۰ میلیون تمان به خانواده های شهدا به خصوص شهدا مدافع حرم و … جانبازان و ایثارگران و … یا گزینشی بین ان ها چه بوده و هست؟!!!
    چرا به مردم عادی و مستضعف و یتیم یک میلیون سهام عدالت ان هم با مالکیت نصف ان تعلق گرفته اما سهام شرکت های خوب و سود ده که در اختیار بنگاه های حکومتی بوده و هست به ان ها تعلق گرفته و سالیانه حدود یک تا دو میلیون تومان سود دریافت کرده اند و می کنند؟!
    مگر خون ان ها رنگین تر بوده یا هست؟! چرا تبعیض قایل شده و می شوند؟!
    چرا ملت از سیاست های تحمیلی حکومت طاغوت نا راضی و خسته و بر علیه ان شورش و قیام کردند و ان را نابود کردند؟ چون اولین خصلت بد و نادرست ان ها اعمال تفاوت بین خودی و نا خودی و تقویت تئوری توطئه و اعمال اولویت بندی ها و سهمیه های نادرست و غیر شرعی و غیر علمی و غیر عرفی و ظالمانه شخصی و سازمانی و حزبی و جریانی و جناحی بود و ملت بر برچیدن و نابودی ان سیاست ها هزینه کردند و انقلاب کردند و از امام حمایت جانی و مالی و معنوی کردند تا دیگر استععار شرق و غرب چین و روسیه و امریکا و اروپا نباشد تا استثمار خارجی و حکومتی نسبت به مال و جان و اختیار ملت سالم و مستضعف اعمال نشود تا استبداد حکومتی و دولتی و نظامی در کشور به عناوین مختلف خودی و غیر خودی نباشد تا تئوری ساختگی توطئه و به بهانه ان دوست و دشمن بازی و تصیر همه ی ناکارمدی های حکومت و دولت و مجموعه ی حکومت را به تحریم ربط دادن و درگیری های حزبی و جریانی و ائتلافی سیاسی تعمیم دادن و از افراد و گروه های خود سر و مداح های کاخ نشین و اخوندهای تشنه ی پست و مقام و کاخ نشین و اشرافی و قدرت طلب و منفعت طلب و فاسد و از بنگاه داری حکومتی و دولتی و … خبری نباشد
    انقلاب کردند تا بعد انقلاب سهمیه های سازمانی و اولیت های ویژه هی اجتماعی و سهمیه ی خانواده های شهید و جانباز و ایتارگر و ازاده و مدافع حرم و … نباشد هر چند خود شهدا محترم هم اصلا راضی نبودند تا از مال دنیا و اثرات مادی ان ذره ای به ان ها نفع شود چون اگر عافیت طلبی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و ویژه خواری و رانت خواری و … را می خواستند که جان خود را فدای حفظ نظام و ارمان های مترقی یعنی تعریف شده ان اهدا نمی کردند
    این کاشف الفساد از اول نباید توسط دولت وقت پیش نهاد و اتصویب و ابلاغ و اجرا می شد چون بعد انقلاب همین سهمیه های سازمانی تا همین چند سال قبل بر پا بود یعنی پدر اگر در مجموعه ی حکومت یا دولت شاغل بود حق استخدام بدون ازمون فرزندان او هم بی قید و شد بود و سهمیه بندی خانواده های شهید و جانباز و ازاده و ایثارگر که تمام نظام اداری و سیستم و سیاست های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور را دچار ضعف و ناتوانی کرد با این توضیح که در تمام ازمون های استخدامی و … اولویت اصلی استخدام و تحصیل و کار و وام و مسکن و زندگی با خانواده ی شهدا و جانباز و ازاده و ایثارگر و شهدا مدافع حرم و امنیت و خدمت و … بوده و هست مثلا طرف شاگرد تبل کلاس با رتبه ی حدود ۲۰۰۰۰۰ دویست هزار با احتساب سهمیه ی خانواده ی شهید و با رتبه ی حدود ۱۷۰ در همین شهرستان رودبار در ازمون پزشکی دولتی در دانشگاه دولتی تهران پذیرفته شد!
    و و و هزاران و صدها هزار و میلون ها نفر همان طور بدون ازمون و بی سواد و بدون علم و مهارت و تخصص و هنر در مجموعه ی حکومت و دولت و … سازمان های مختلف اداری به کار گرفته شدند و مملکت را به این وضع وخیم سیاسی – اقتصادی – اجتماعی – امنیتی و … رکود و استانه ی فروپاشی پیش برده اند فقط به خاطر لجاجت برخی از عناصر خاص حکومت و توهم وجود تئوری جعلی توطئه و خط کشیدن بین خودی و غیر خودی و سرکوب شدید مخالفان و منتقدان نسبت به سیاست های انقباضی خود در سایر زمینه های مختلف و باز کردن فضای امن برای خودی های به زعم ان ها سالم اما در واقع ارزش نما و انقلابی نما و اصول نما و فرصت طلب و منعت طلب و غارت گر و میراث خوار و ویژه خار و رانت خوارد و اختلاس گر و دزد و مال مردم خور و نا حق گو و فاسد در ابعاد مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی ورزشی هنری و …
    در شرایط فعلی جامعه ۹۰ درصد ملت ایران از اقشار مختلف یا همان دهک های جمعیتی از نظر سطح تحصیل و مدرک و شغل و درآمد و پس انداز و برخورداری از رفاه سیاسی – اجتماعی – اقتصادی – امنیتی و فرهنگی – ورزشی و هنری و آزادی های مدنی در فقر مطلق هستند اما طوری اعلام شده که انگار هیچ خبری نیست و ملت مشکل و معضل و بحرانی نداشته و ندارند؟!!!
    دکتر محترم
    ۹۰ درصد ملت ایران صورت خود را با همین مبلغ یارانه ی نقدی و یارانه ی معیشتی و سود سالانه ی سهام عدالت سرخ کرده و می کنند
    قشر بی کار غیر عمد
    قشر کارگر روز مرد
    قشر کارگر قرار دادی موقت بدون بیمه و مزایا و یا قرار داد یک ساله
    قشر کارمند
    قشر بازنشسته
    قشر زنان سرپرست خانوار
    و …
    هیچ یک از اقشار جامعه راضی نیستند
    اگر یکی از راه های تحقق اجرای عدالت در جامعه و بر هم زدن قاعده ی نجس و کثیف و حرام ۹۰ درصد تحت استثمار ۱۰ درصد همین طرح سهام عدالت است
    پس باید در اصرع وقت امکان ثبت نام افراد جامعه که مستحق دریافت ان بوده و هستند هر چه زودتر فراهم شود
    این که وزیر اقتصاد در مجلس یازدهم گفته امکانش وجود ندارد غیر منطقی و غیر شرعی و غیر انسانی است
    پس ذخیره صندوق توسعه ی ملی رو گذاشتند برای چی دست چه کسانی از قدرت در ان باز و نا محدود هست؟!!!
    دوم این که یارانه ها را یکی کنند و افزایش به نسبت درصد تورم فعلی بدهند
    مثلا هر فرد مستحق ایرانی در ماه یک بار یارانه امنا ارزش فعلی ۴۵۵۰۰ تومان سال ۱۳۹۰ و به علاوه ی یارانه ی افزایش قیمت نان و به علاوه ی افزایش قیمت حامل های انرژی مثلا وقتی دولت بنزین را به کشورهای دیگر هر لیتر ۵۰۰۰ تومان می فروشد چرا به ملت ۳۰۰۰ تومان می دهد مگر قرار نشد تمام درامد های حاصل از فروش ازاد بنزین مازاد طرح جنجالی مستقیما از طریق یارانه معیشتی به افراد نیازمند داده شود؟!
    سوم ان که تمام افرادی که یارانه معیشتی دریافت می کنند اولویت در دریافت جا ماندگان سهام عدالت هستند و باید مثل مورد اول سریعا حکومت نسبت به اعطای حقوق ان ها اقدام کند
    مورد چهارم: همان طور که جناب عالی با دقت و تسلط و به خوبی متوجه شده اید اصل چهل و چهارم قانون اساسی در خصوص اجرای صحیح آزاد سازی و خصوصی و مردمی سازی دارایی های در چنبره ی قدرت حکومت و دولت که برای ملت و امانت نزد ان ها بوده و هست باید دقیقا بررسی شود چه میزان انجام شده و چه طور انجام شده و قرار بوده دولت و به خصوص موسسات بانک و اعتباری بنگاه داری نکنند و بیمه و … هم همین طور حالا نباید بنگاه های حکومتی چراغ خاموش پشت بازار سرمایه مثل قرار گاه خاتم الانبیا سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد علوی و استان قدس رضوی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و نهاد های حکومتی موازی دیگر و خود سر که روز به روز با سرمایه های بیت المال ملت در حال توسعه و عملا با فعالیت های اغلب غیر قانونی خود رغبت و انگیزه و فضایی برای حضور واقعی و حقیقی و رقابت و بازار گردانی و مشارکت بخش مردم نهاد و خصوصی واقعی نگذاشته اند قصد خرید سهام عدالت مردم از طریق کار گذاری های بورس را داشته و دارند
    نباید اجازه دهید سهام ملت از بنگاه داری دولت از امانت دولت ازاد شده در دست بنگاه داری حکومت بشود و قدرت ملت رو قبضه کنند
    ۹۰ درصد ملت ایران به نوعی و بنا به دلیل درگیر تسهیلات بانکی ربایی شده و املاک و دارایی های غیر منقول و منقول ان ها هم در گرو همان بانک های جنایت کار بوده و هست!!!
    چرا؟!!!
    مردم باید صاحب کشور باشند و حکومت و مجموعه ی عناصر زیر مجموعه ی حکومت خادم و امانت دار سرمایه های ملی آن ها و نظام حافظ منافع ملی ان ها نه این که فقط لفظی بوده و هست و ملت تحت استبداد و استثمار و ظلم و ستم حکومت ظالم بوده و هستند و سیاست های و قوانین اغلب منفی

  3. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 3:
    طرح موسوم به دریافت پیامک بی حجابی یا بد حجابی و مراجعه به پلیس امنیت!!!
    این طرح هم ادامه ی همان طرح منسوخ گشت ارشاد بود که یک تندرو طرف دار محمود احمدی نژاد به نام سردار رادان زمانی که مسئولیت داشت انجام داد و با اقدامات سلبی و قهری شکاف اجتماعی و فاصله ی بین اکثریت ملت رو با حاکمیت صد چندان کرد!!!
    شما دیگر چرا؟!!! شما که با برخورد های سلبی و قهری دائما مخالفت می کردید چه شد ناگهان برگشتید به دوران ما قبل تاریخ و عصر حجر؟!!!
    چه اتفاقی در دیدار مسئول مجلس آقای قالیباف با فرماندگان نظامی کشور رخ داد که شما این چنین طرح منسوخی رو دوباره قصد اجرا دارید؟!
    اگر بودجه ی نیروی انتظامی کم یا نا چیز است خب ملت چه گناهی کردند که باید تاوان نا کارآمدی نظام اسلامی!!! را پس بدهند؟!!!
    مگر طرح یاد داشت کردن شماره پلاک مثلا افراد متخلف که به اشتباه کلی از ان ها که اصلا تردد نداشتند جواب داد یا حقوق ان ها را برگردانیدید تا از نقد پذیری صحبت می کنید؟!!!
    روزانه دهها نفر؟!!!
    چرا نمی خواهید قبول کنید و بپذیرید که قشر طرف دار حکومت ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و ائدئولوژی منسوخ حکومت و سیاست های منفی نظام در کل جمعیت کشور حدود ۱۵ میلیون نفر بیش تر نبوده و نیست و کم تر هم خواهد شد که ان هم مشخص هست جیره خوارهای رژیم در نهادهای حکومتی و زیر مجموعه و نماز جماعت و نماز جمعه و …
    چرا جلوی آزادی ملت را گرفتید؟!!!
    ملت حالا در ان مقطع یک تصمیم هیجانی از روی بی سوادی زمانی که نرخ سواد در کل کشور حدود ۲۰ درصد بود امدند و به جمهوری اسلامی رای دادند ان هم امام خمینی چون قبل از ان علنا نظر شخصی خودش رو گفت که من به جمهوری اسلامی رای می دهم به نوعی تقلب و دخالت در انتخابات ۱۲ فروردین ان سال بود حالا این همه سال ملت را از حقوق اساسی و لازم ان ها محروم کردید به بهانه اجرای منویات اسلام!!! که خود هم ندانسته و نمی دانید اصلا اسلام چه گفته و چه خواسته
    چه بخواهید و نخواهید زمین بروید و اسمان بروید حکومت جمهوری اسلامی بنا بر ناکارامدی ناشی از ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و ولایی نمایی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و میراث شهدا خواری و ویژه خواری و رانت خواری و انواع و اقسام فسادها و … مسئولین و دانه درشت های متصل به ان ها رو به زوال بوده و هست و بعد از فوت رهبر فعلی نظام هیچ کس هیچ کس را قبول نداشته و ندارد و حکومت نظامی موقت و حکومت انتقالی و تغییر صورت حکومت و عناصر ان هم اصلا جواب نداده و نمی دهد
    سال ۱۳۰۴ ملت یعنی منهای ان ۱۰ درصدی که تا حالا در طول این همه سال بیش از ۴۰ سال تحت استثمار تحمیلی قدرت حاکم بوده و هستند تصمیم جدی خواهند گرفت و و قطعا پیروزی حق واقعی بر حق تقلبی و جعلی و باطل اتفاق خواهد افتاد و این وعده ی من است که پیشا پیش به شما هشدار می دهم که مواظب رفتار توهین امیز و تحقیر امیز خود نسبت به ملت باشید هر چند خیلی دیر شده است
    طوری صحبت می کنید که انگار جامعه بهشت برین بوده و هست؟!!!
    مگر خبر ندارید از افزایش آمار تخلفات و جرایم و فساد و ….
    این ها جهنمی بوده و هست که خود شما برای ملت ایجاد کردید و حالا تاوانش دامن خود شما را هم گرفته است
    هر چه می رویم جلوتر ملت آگاه تر و هوشمند تر می شود اما شما انگار بی خبر بوده و هستید و در عصر حجر زندگی می کنید؟!!!
    چرا چشم و گوش و فکر و عقل خودتان را بر فریاد به حق ملت بستید و به ظواهر تکیه کردید و ملت را فریب داده و می دهید؟!!!
    ملت سال ۱۳۹۹ ملت سال ۱۳۵۷ نبوده و نیستند
    فقر و فحشا و فساد بیداد می کند و مسبب ان خود حکومت و عوامل ان بوده و هست و حالا که تا حدود ۹۰ درصد از کنترل شما خارج شده چرا دیگران را متهم کرده و می کنید؟!!!
    این اقتدار تو خالی شما پیش کش خودتان!!!
    کشور ایران بعد از سال ۱۴۰۰ با خواست و دخالت اکثریت ملت نا راضی و خشم گین تبدیل به یک کشور با دولت جمهوری فدرال مثل ترکیه – آلمان خواهد شد و بعد از یک دوره مناقشات سنگین داخلی عناصر فاسد از صحنه ی قدرت حذف و شایسته سالاری واقعی حاکم خواهد شد و جایی برای حتی مخفی شدن تند رو ها نخواهد ماند
    توبه کنید و در این زمان باقی مانده حداقل دست از سیاست های ضد حقوق مدنی و آزادی های ملت ایران بردارید
    در مورد معیشت و رفاه اجتماعی که کاملا شکست خورده و ۹۰ درصد ملت ایران در خط فقر به سر می برند دیگر با چه رویی جلوی آزادی های مدنی ملت رو گرفتید؟!!!
    صبر ملت تمام شده و تصمیم خود را گرفته اند
    دیگر ادمک های جعلی شما مثل محمود احمدی نژاد که زمانی ان را معجزه ی هزاره ی سوم و بزک عام و خاص کرده بودید جواب نمی دهد
    قهرمان واقعی امثال مثل استاد میر حسین موسوی بوده و هستند و بدون برگزاری دادگاه صالحه علنی و پخش مستقیم و بدون سانسور در رسانه ی میلی شما سال هاست در بند توهمات و هوس ها و نیت های شوم نفسانی شما بوده و هستند و حاضر نشده اند تسلیم نیرنگ و ریا و تزویر شما ها بشوند
    احسنت به غیرت امثال مثل استاد میر حسن موسوی
    جد بزرگوار او شما ها را نابود خواهد کرد. مطمئن باشید
    مظلومیت استاد سید محمد خاتمی و استاد میر حسین موسوی شما را رسوا خواهد کرد
    اگر امام حسن مجتبی را شهید کردند اما امام حسین روئید و شما جنگ حسینی و موسوی به راه انداخته اید به ملت چه که تاوان بپردازد؟!!!
    اسلام جعلی شما در کدام مورد به درد ملت مستضعف خورده است؟!!!
    جز آن که برای پاچه خواران و نان به نرخ روز خواران حکومت موثر و فایده دار بوده
    ملت نمی خواهند مثل شما فکر کنند و عمل کنند زور که نیست
    بر حاکم ظالم لعنت
    چه قدر در طول این سال ها ملت مستضعف ایران را اذیت کردید و در زندگی خصوصی آن ها سرک کشیده اید و به عناوین مختلف موجب آزار و اذیت آن ها شدید؟!!!
    در مبارزه با
    ۱ – شیوع دخانیات و منع واردات و تولید داخلی ان
    ۲ – شیوع انوام مواد مخدر سنتی تقلبی و منع توزیع داخلی ان و هزینه هایی که به بخش سلامت تحمیل شده و می شود!
    ۳- شیوع مواد مخدر صنعتی و منع واردات هروئین و شیشه و … و تولید داخلی ان و نوع تقلبی تولید داخل و توزیع داخلی ان و تبعات روانی و حقوقی و اجتماعی ناشی از مصرف ان و خسارت هایی که به جامعه زده و می زنند و شناسایی و جمع اوری واکنش سریع و قرنطینه ی معتادهای متجاهر در سطح شهرستان رودبار و فرستادن اجباری و بی قید و شرط ان ها به مراکز ارودگاه ماده ۱۶ و افزایش مدت نگهداری برای سم کشی روانی و جسمی و کار اکموزی و مهارت و تسهیلات رایگان مسکن کوچک و مهارت شغلی و شغل و معیشتی و برگشت امن هر یک از ان ها که واقعا ادب شدند و برخورد شدید با مواد فروش های کلی و عوامل خرده فروش ان ها که هروئین و شیشه و کراک و مواد مخدر صنعتی می فروشند و لیست ان ها را پلیس مواد مخدر کلانتری ها و مواد مخدر شهرستان رودبار دارد اما اقدام نکرده و نمی کند و منتظر هستند تا شکایت از طرف خانواده ی ان ها و یا دیگر انجام بشود و بعد ان ها را دستگیر کنند!!! و توپ را به زمین دیگر اناختند و می اندازند! و وظیفه ی خود را ان گونه که باید مواد فروش ها و مواد مصرف کن ها را که لیست کامل ان ها را در اخیار دارند و مثل پلیس تهاران که هر یک هفته یک طرح ضربتی امنیت اجتماعی مثل رعد و صاعقه انجام می دهند این جا از این خبرها چرا نباید باشد!!! ان وقت زحمت پلیس محترم اگاهی را هم زیاد می کنند و معتادهای متجاهر که برای تهیه ی پول مواد مصرفی خود و برای حتی فکر فروش و توزیع کردن مواد مخدر صنعتی دست به سرقت زده و می زنند در قالب باندهای مختلف و شب تا نزدیک طلوع افتاب بروند و سرقت کنند و حتی به الومنیوم های مزار های سطح شهرستان رودبار هم رحم نکنند و با اراذل و اوباش گری و شرارت و مواد فروشی و مواد مصرف کردن متجاهری و سرقت های سازمان یافته امنیت و اسایش مردم سالم و متنفر از خلاف را تهدید کنند و پلیس محترم مبارزه با مواد مخدر هم چنان منتظر شکایت حقیقی و حقوقی افراد برای دستگیری ان ها باشد!!!
    باید برخورد شدید با ان ها بشود و سریعا به دادگاه معرفی و مجازات شوند به طوری که درس عبرتی برای ان ها و دیگران باشد که هرگز پلیس و اقتدار پلیس را بی اهمیت تلقی نکنند.
    خب شاید پلیس مبارزه با مواد مخدر بگویذ امکانات برای نگه داری افراد معتاد مواد مخدر صنعتی که احتمال سارق شدن ان ها زیاد است اگر باشد پلیس ظرف ۲۴ ساعت ان ها را جمع اوری و تنبیه و ادب و قرنطینه ی دو ساله جهت پاک سازی از سطح اجتماع و جامعه خواهد کرد اما این بهانه است!!!
    صد در صد بهانه است چون بدتر از شیوع ویروس کرونا خسارت ها و تبعات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی داشه و دارد و مرگ تدریجی خاموش بوده و هست و چه طور برای مقابله با ویروس کرونا نیروهای مسلح و دولت ان همه مرکز درمان و نقاهت گاه و امکانات را ظرف سه روز توانست برپا کند اما برای شناسایی و جمع اوری و قرنطینه و درمان و ادب افراد مواد فروش و معتاد و معتاد متجاهر مواد مخدر صنعتی هیچ کاری نتوانسته اند انجام دهند و بودجه ندارند و امکانات ندارند! هیچ انسان عاقلی این استدلال ها و توجیه های غیر منطقی را باور نکرده و نمی کند یعنی نخواستند و نمی خواهند چون مافیا قدرت پشت پرده وجود داشته و دارد که می خواهند هم چنان ان را گسترش دهند تا افراد غافل سر بلند نباشند و تو سری خور ان ها باشند و بشوند و شاید سربلندی افراد و مردم و ملت را تهدیدی برای بقای خود دانسته و می دانند در حالی که در شورش هایی که در چند سال اخیر در ایران پیش امد عامل شایعات و سرقت و اراذل و اوابش گری همان افراد مواد فروش و معتاد و سارق و سابقه دار بوده و هستند و نباید به راحتی در جامعه باشند و امنیت و اسایش افراد و مردم و ملت سالم را تهدید کنند.
    ۳- شناسایی و قرنطینه و درمان و توجه مالی و معیشتی در زمینه ی فحشا و اغلب زنا… که نگران کننده هست
    ۴- برخورد شدید با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی غیر قالب بندی استاندارد و تقلبی که هزینه ی بسیار زیادی را به بخش سلامت جامعه تحمیل کرده و می کنند.
    چه اشکالی دارد حکومت اسلامی اب جو اسلامی با درصد الکل حدود۵ یا ۱۰ درصد را استاندارد مثل اب انگورهای شرکت عالیس در اختیار لت قرار دهد؟! ایا این مستی و بد مستی و تبعات ببار می اورد؟! یا هزینه ی بخش سلامت را کاهش می دهد؟
    جواب کاملا روشن است که مافیا قدرت و ثروت پشت ان خیمه زده است!
    باید روشن شود هر سال حدود ۱۵۰۰ تن رقم کمی نیست کشف و ظبط تریاک در مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور که از مناطق ستادی شهرستانی به کل کشور ارسال می شود در کجا نگهداری و در کجا و با حضور کدام مسئول بومی و محلی و مردم سوزانده شده و می شود؟!!!
    چرا این کار را به طور هفتگی مثلا هر منطقه ی ستادی با حضور مردم محلی و امام جماعت و جمعه و شورای شهر و شهرداد و نماینده ی مجلس و دادستان و رئیس دادگاه و فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان و پلیس مبارزه با موا مخدر شهرستان و فرمان دار شهرستان و … در محلی مشخص و رسانه ای بشود بسوزانند تا سوئ ظن ها و بد گمانی ها ی ملت سالم نسبت به نیروی انتظامی و مجموعه ی حکومت بر طرف شود و نگویند و نشنویم که مثلا فلان شخص نا اگاهی از روی غیر عمد و بر اساس شایعاتی که مواد فروش ها و معتادها در سطح جامعه مبنی بر توزیع و فروش تریاک توسط برخی نهادها مطرح شده و می شود شیوع پیدا کند.
    اقتدار واقعی و حقیقی پلیس باید ان باشد که در عمل افراد و ملت سالم و متنفر از خلاف احساس انتیت و آسایش و آزادی و شادابی کنند.
    قاسم سلیمانی رو خود و با قصد کاهش تنش های داخلی و تنش های بین ملت های ایران و عراق و منطقه راهی میدان مرگ کردید تا از دستاوردهای موقتی شهادت آن به ملت ساده لوح و ملت های ساده منطقه فخر بفروشید و ان امریکا در استانه ی انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت و دارد و بنا بر مالاحظات سیاسی به تاسیسات اصلی ایران که مد نظر ان ها بوده و هست و اعلام هم کردند حمله نکردند اما شما هم این قدر رجز خوانی نکنید. این که یک پایگاه خالی از نیروهای امریکایی را با چند فروند موشک کوتاه برد هدف قرار دادید و حالا خساراتی هم وارد شد که افتخار و هنر نبوده و نیست. ترامپ دور دوم ۱۸۰ درجه خطرناک تر از ترامپ تا حال بوده و هست و خواهد شد. بهتر است تمام تجهیزات و نیروهای ایران که بودجه ی هنگفتی از بیت المال ملت که با سختی کسب و ذخیره شده است را به مرزهای جنوب در خلیج فارس و جنوب غربی و غرب و شمال شرقی و شرق و شمال غرب و کشور متمرکز کنید و از مرزهای خاکی و ابی حساس ایران محافظت کنید. یادتان نرود که این همه سهمیه ی های سازمانی و اولویت های ویژه ی اجتماعی ظالمانه و تمام فرصت طلبی ها و منفعلت طلبی ها و میراث خواری ها و انقلابی نمایی ها و ارزش نمایی ها و اصول نمایی ها و رانت ها و فسادهای کلان سیاسی و اقنصادی و اجتماعی و فرهنگی و … ناشی از آن همه و همه حاصل تجاوز نظامی همین نیروهای به اصلاح حشد الشعبی و امثال ان ها بوده و هستند که زمانی در دوره ی جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس از بعثی های متعهد و وفا دار به صدام حسین بودند که حالا با تغییر ظاهر خود را دوست ملت ایران معرفی کرده و می کنند. این همه شهید مدافع حرم و … بس نبود و نیست؟! چرا تا حالا غرامت جنگی ناشی از حمله ی عراق به ایران که توسط نهادهای بین المللی هم تایید شده به بهانه ی مرزهای مشترک خاکی و وجود اماکن مذهبی شیعیان در عراق از دولت فعلی عراق باز پس گیری نشده و نمی شود تا از بیت المال غارت نشود و خرج خانواده های شهید و جانباز و … نشود؟! این مصلحت اندیشی نبوده و نیست بلکه سازش کاری و مصامحه محض بوده و هست. ملت هرگز مثل شما فکر نکرده و نمی کنند جز حدود شاید ۱۵۰۰۰۰۰۰میلیون جیره خوار مستقیم و غیر مستقیم حکومت که مجبور بوده و هستند با حفظ ظاهر انقلابی نمایی کرده و کنند اما ۷۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ایرانی مثل شما فکر نکرده و نمی کنند و آنش زیر خاکستر بوده و هستند و حالا شما به دنبال تامین همان ۱۵۰۰۰۰۰۰ نفر بوده و هستید اما بترسید از عذاب سخت الهی که شیوع کرونا اولین اخطار ان به حکومت و مسئولین فاسد ان بوده و هست….
    وزارت بهداشت و کادر بهداشتی – درمانی در شرایط لازم تقریبا به وظایف خود عمل کرده و می کنند اما چرا ناجا و مجموعه ی ناجا در مسایل بسیار مهم و هم تراز ویروس کرونا مثل:
    ۱ – تولید و واردات و پخش و توزیع انواع دخانیات
    ۲ – تولید و واردات و پخش و توزیع انواع مشروبات الکلی دست ساز و غیر استاندارد در کارگاه های داخل کشور و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در کارگاه های داخل کشور بعد از چهل و اندی سال از نظام هنوز نتوانسته غربال گری گسترده و قرنطینه و شناسایی و درمان و پیش گیری لازمن را در مورد مرگ های تدریجی و خاموشی هزار هزار نفر در سطح کشور و مخاطرات و بحران های عمومی و اجتماعی ناشی از ان مدیریت و کنترل کند؟!
    هر سال حدود ۱۰۰۰ تن فقط تریاک در سطح کشور کشف و ظبط شده و از مراکز ستادی هر شهر و شهرستان به تهران و جای نا معلومی برده شده و چند کیلو مواد هم در مراکز استان ها سوزانده و با نمایش به رسانه ها اعلام شده اما حجم انباشت ان همه فقط تریاک معادل هر سال ۱۰۰۰ تن به کجا برده و چه شده است؟!
    با وجود محدودیت های شدید در مرزها و مرزهای حتی استانی تریاک و مواد مخدر صنعتی که در هر شهر به راحتی در کم تر از ۵ دقیقه برای افراد معتاد که مصرف کننده هستند فراهم بشود یعنی چی؟ چرا پلیس مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با مواد مخدر بی خیال شده اند؟!
    چرا ان همه امکانات نیروهای مسلح که حالا فخر ان را به ملت می فروشند برای طرح مبارزه گسترده با انوام دخانیات و مواد مخدر و مشروبات تقلبی به کار گیری نشده و نمی شود؟!
    اقتدار پوشالی نیروی انتظامی که فقط بر پایه ی امارهای پلیس ۱۱۰ بوده که ان هم افکار عمومی رو به بازی گرفته و پلیس عملیاتی در عمل جز ارشاد قضایی بی فایده هیچ بازدارندگی هم نداشته و ندارد
    چرا وقتی افراد اراذل و اوباش و سارق و مواد فروش و معتاد اغلب متجاهر که ننگ جامعه و باعث آزار و اذیت و ضایع کردن حقوق عمومی و جامعه شده را کلانتری ها دستگیر کرده بعد با سفارش و دریافت رشوه آزاد کرده و به دادسرا معرفی نکرده تا مجازات شوند؟!!!
    این است پیش گیری از وقوع جرم؟!!!
    چرا وقتی در زندان هستند و پدر و مادر خود را به دروغ ها و ترفند های مختلف تهدید کرده تا وثیقه برای آزادی موقت آن ها بگذارند دادگاه و قاضی ان اجازه و قرار وثیقه را صادر می کند در صورتی که اول باید متهم و مجرم مجازات جزایی از جمله حبس کیفری و شلاق را تحمل کند بعد که نوبت به حقوق شاکی می شود جهت جلب رضایت ان ها با دستور قاضی فقط یک تا سه بار از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ساعت اداری با مامور زندان اقدام به بیرون رفتن از زندان و جلب رضایت شاکی کند نه این که پدر و مادر ان ها مجبور شوند جهت تامین وثیقه اسناد خودرو یا ملک یا منزل مسکونی که در ان ساکن هستند را برای ازادی ان افراد مخل نظم عمومی بازداشت شود و بعد از ساعت اداری مجددا سرباز زندان ان ها را به زندان بازگرداند
    البته قبل از صدور حکم قطعی دادگاه و در زمانی که از بازداشت موقت به زندان می روند
    در مورد افراد مثل مهریه و چک و بده کاری غیر عمد صدور قرار وثیقه چون نوع حبس تعزیری است بلا مانع باشد
    در خصوص افراد اراذل و اوباش و سارق و معتاد متجاهر و مواد فروش رحم نکند قوه قضاییه و دادگستری و نیروی انتظامی و …
    غضب شدید الهی بر مسئولین انتظامی و نظامی فاسد و بی مسئولیت و دروغ گو

  4. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 4:
    با توجه به این که هنوز در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ قرار نگرفتیم یعنی حداقل شش ماه قبل از زمان ثبت نام نامزدهای احتمالی پس گمانه زنی های سیاسی چیزی جز سر و صدای رسانه ای و خبری جهت تهیج احتمالی برای عمدتا هدف فشار سیاسی و ایجاد فضاهای چند قطبی و دعواهای عامه پسند حیدری و نعمتی و زرگری و …
    که فقط افراد احمق شاید توجه کنند!!!
    واقعیت لازم و پیش گویی یا پیش بینی هم نیست اما آن چه مشخص است این که:
    ۱ – تا زمانی که رهبر فعلی نظام حاکم این نظام است قطعا نه تنها شخص محمود احمدی نژاد حتی هیچ یک از روئسای جمهور ادوار که در دور دوم به خاطر مسائلی قبیل حدود اختیارات ریاست جمهوری در قانون اساسی حتی به شکلی علنی زاویه ی زیاد و مشخصی با سیاست های کلی شخص رهبر نظام و حکومت او پیدا کردند و در آخر نیز به خاطر حفظ محبوبیت اجتماعی خود ایدئولوژیک و پوزیسیونی موازی و منتقد و مخالف نظام شدند عملا توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی نظام سلب اختیار و طرد و در بین ملت رسوا شدند!!!
    این رفتار نظام های رادیکالی مثل جمهوری اسلامی ایران بر پایه ی ایدئولوژی ولایت مطلقه ی فقیه بوده و هست که قرن ها پیش می توان در آثار سیاسی خواجه نظام الملک طوسی وزیر دربار سلجوقی ان را جستجو و کشف و تحلیل و بررسی کرد که منجر به کشف منشا همان نظریه ی ولایت فقیه امام خمینی هم شد!!!
    فضا و ملت و شرایط سال ۱۳۸۴ فضا و ملت و شرایط سال ۱۳۹۶ نبود و نیست و نشد!!! این یعنی تغییر ۱۸۰ درجه ای رویکرد اول خود نظام بعد ملت!!! این نکته خیلی مهم بوده و هست و نباید از ان غافل شد!!! حتی اگر احمدی نژاد سال ۱۳۹۶ توسط حاکم نظام تایید صلاحیت هم می شد اما نهایتا قالیباف مثل سال ۱۳۸۴ برای کاهش سبد رای هاشمی رفسنجانی با او ائتلاف می کرد و به نفع او کنار می رفت و ارای رئیسی بین رئیسی و احمدی نژاد تقسیم می شد!!!
    جالب است بدانید بعد از ائتلاف قالیباف با احمدی نژاد در سال ۱۳۸۴ که از نوع ائتلاف کاندیدای مکمل پنهانی صرفا برای شکست سبد رای رقیب اصلی یعنی هاشمی رفسنجانی بود بعد از انتخابات تقریبا تمام روئسای ستاد انتخاباتی قالیباف در حالی که احمدی نژاد رئیس جمهور شده بود اما در وزارت کشور و استانداری ها و … پست های مدیریتی و معاونتی و … گرفتند. در همین استان گیلان و استانداری گیلان فقط بروید تحقیق کنید چند تا از مدیران ارشد ستاد انتخاباتی قالیباف پست گرفتند و هم چنین جالب تر ان که تمام اعضای ستاد انتخاباتی محمود احمدی نژاد در سراسر کشور پست های اصلی و مدیر کلی گرفتند و اعضای خرد ستادها هم مدیر پروژه ی ساختگی و غیر علمی و غیر تخصصی و غیر استاندارد مسکن مهر در سراسر کشور شدند و در همین شهرستان رودبار و استان گیلان رد ان ها مشخص هست!!!
    پس به طور قطعی حداقل تا سال ۱۴۰۴ که رهبر نظام هم چنان حکومت خواهد کرد هیچ یک از روئسای جمهور ادوار و حتی کاندیداهای سابق ریاست جمهوری که امدند و با کلی شعار گرایی و … مورد اقبال ملت قرار نگرفتند هیچ یک نخواهند امد و اگر هم بیایند و مورد تایید شخص رهبر فعلی نظام هم قرار بگیرند اما مورد اقبال ملت قرار نمی گیرند.
    ابراهیم رئیسی هم طبق روال عادی بعد از اتمام دوره ی پنج ساله ی اول مجددا در دوره ی پنج ساله ی دوم از طرف رهبر فعلی نظام مسئولیت او تمدید خواهد شد و رهبر اجازه ی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را به او نمی دهد اگر هم بدهد مورد اقبال ملت قرار نمی گیرد!!!
    خیلی توجه شود که در همین انتخابات مجلس یازدهم همان طور که در نظرهای قبلی گفتم همان نیروهای اغلب اصول نما و ورشکسته ی سیاسی در دوره ی دهم و قبل از ان بودند که با استراتژی مثلا اقای حداد عادل تحت عنوان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با هدف مثلا ایجاد فضایی جدید و شعارهای قبلی صرفا تابلو عوض کردند و مدیریت رفتار و عمل کرد فراکسیون امید مجلس دهم و شورای شهر تهران و کلان شهر ها رو و مهم تر حمایت ضمنی و تلویحی مجموعه ی احزاب و جریان های اصلاح طلب از شخص آقای دکتر حسن روحانی رو در سال های ۹۲ تا ۹۶ و تا سال ۹۸ و البته مهم تر تضعیف دولت در اجرا به خاطر شرایط خاصی که پیش امد را بهانه قرار دادند و امدند و اکثریتی را هم در مجلس یازدهم تشکیل دادند!!! توجه شود تعداد نمایندگان طرف دار احمدی نژاد در مجلس یازدهم حدود بیست نفر و نمایندگان طرف دار جبهه ی پایداری و حزب موتلفه همین حزب متبوع صمد مرعشی در مجلس هشتم مجموعا به سی نفر ۳۰ نفر هم نمی رسد!!! ان وقت محمود احمدی نژاد بیاید چه غلطی بکند؟!!!جدا از این وارد میزان مشارکت که حدود ۴۰ درصد در سطح کشور با ان که شیوع ویروس کرونا هنوز تا ان زمان رسانه ای و علنی نشده بود!!! این یعنی دقیقا کاهش اعتماد ۶۰ درصدی ملت دارای حق انتخاب رای به حکومت و شورای نگهبان و به تبع ان ها شخص رهبر فعلی نظام بود و هست که بعد با شیوع ویروس کرونا و رسانه ای شدن و علنی شدن ابرو نظام رو حفظ کرد!!!
    افرادی هم که در انتخابات مجلس یازدهم پیروز شدند عمدتا ارای منطقه ای به ان ها کمک کرد و در سطح کلی کشور هم جیره خوارهای نظام خود اغلب حدود ۱۵ میلیون نفر از جمعیت کل کشور محسوب می شوند که از ان ها تحت عنوان نیروهای اهل توسط نظام خطاب می شود!!!
    اغلب همان ارزش نماها و انقلابی نماها و اصول نماها و ولایی نماها و فرصت طلب ها و منفعت طلب ها و میراث خوارها و ویژه خوارها و رانت خوار ها و مفسد های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و ورزشی و نخبه نماها و … که در بین ان ها رشد و تقویت و قدرت گرفته اند!!!
    ارای خاکستری نسبت به سال ۱۳۹۶ بیش از صد درصد افزایش داشت این یعنی اصلاح طلب هایی که امید به اصلاحات توسط دولت دوم روحانی هم داشتند هم از حالت انتقادی به مخالف سیاست های نظام تبدیل شدند و شرکت نکردند و دامنه ی موافق تبدیل به منتقد شدن و منقد تبدیل به مخالف شدن در جریان چپ که جای خود دارد حتی در جریان راست سنتی هم در حال افزایش و گسترش بوده و هست!!!
    این که در انتخابات سال ۱۴۰۰ میزان مشارکت کلی به حدود ۳۰ درصد برسد پس احتمال به جایی بوده و هست و اگر حتی عمل کرد مجلس یازدهم به ریاست قالیباف و اکثریت اصول گرایان هم خیلی ضعیف باشد تا بهانه ای برای شرکت برخی از اصلاح طلبان که هنوز امید به اصلاح پذیری نظام دارند هم پیدا بشود مهم ترین و تنها ترین گزینه ای که اگر بتواند نظر شخص رهبر نظام را به خود جلب کند می تواند علی مطهری باشد که پس از تایید شورای نگهبان حمایت تقریبا هر دو طرف و وسط یعنی همان نیروهای و رای دهندگان حداقلی چپ سنتی و راست سنتی و اعتدال را جلب کند و قطعا در در صورت حضور احتمالی مثلا رئیسی و قالیباف و احمدی نژاد و جلیلی و رضایی و لاریجانی و و حداد عادل و … … به نسبت جهانگیری و عارف و … احتمال پیروزی به مراتب بیش تری خواهد داشت. البته این که سابقه ی کار اجرایی داشته یا نه اما اگر لازم باشد آقای رئیس جمهور محترم دکتر حسن روحانی باید یک پست اجرایی متناسب با علم و تخصص و حوزه ی کاری فرهنگی – اجتماعی به او بدهد تا پایه ی آرای اجتماعی او نیز تا آن زمان در بین جوانان و نوجوانان بیش تر شود.
    اما موضوع این است که حداقل تا زمانی که رهبر فعلی نظام حاکم است و قدرت دارد کاندیداتوری شخص محمود احمدی نژاد حالا با هر بهانه و روش ماکیاولیستی هم که باشد باز منتفی است.
    رئیسی و قالیباف هم که رئیس دو قوه ی مهم در کشور هستند و قطعا نمی توانند شرکت کنند و رهبر نظام اجازه نخواهد داد در این شرایط حساس کشور یک یا دو قوه بدون مسئول اصلی باشد و لاریجانی هم شرکت نخواهد کرد و رضایی و جلیلی هم اگر هم شرکت کنند شانصی برای پیروزی نخواهند داشت.
    خب با میزان مشارکت احتمالی حدود ۳۰ درصد ان هم در سطح انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هیچ وقت جهانگیری و عارف و مطهری و حتی ظریف و عباس آخوندی و … با هم نخواهند امد و اگر در بین این چهار نفر یکی پایه ی رای بیش تر و قوی تر و امکان جذب ارای خاکستری رو داشته باشد همان علی مطهری هست که باید روی او سرمایه گذاری بشود.
    علی مطهری یک نیروی اصول گرای سنتی اصلاح طلب هست و اگر واقعا شخص رهبر نظام می خواهد میزان مشارکت عمومی و ملی را افزایش دهم چاره ای ندارد جز این که در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم دکتر علی مطهری تایید صلاحیت شود.
    کاندیداتوری احتمالی سید مجتبی خامنه ای و سید حسن خمینی هم بعید به نظر می رسد چون شخص رهبر نظام هم مانند امام خمینی تا حالا فرزندان و نسل خود را از قدرت دور نگه داشته و اجازه نمی دهد تا الوده به قدرت کثیف سیاسی بشوند.
    خود نظام به این نتیجه رسیده اند که دیگر کاندیدا اخوند مورد اقبال عمومی و اکثریت ملت رای دهنده قرار نمی گیرند.
    حالا اگر آیت الله سید مصطفی محقق داماد بخواهد در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم شرکت کند به عنوان روحانی تراز اول و محبوب در بین اغلب اقشار جامعه ی مدنی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و جریان های سیاسی قطعا شانص مقبولیت و پیروزی او نسبت به حتی علی مطهری هم به مراتب بیش تر خواهد بود چون مورد تایید شخص رهبر نظام بوده و هست و از طرفی مورد حمایت مستقیم استاد عزیز سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق و محبوب و مظلوم هم خواهد بود و می تواند با جلب آرای خاکستری بیش تر و آرای ثابت جریان های اصلاح طلب و اصول گرا میزان مشارکت مدنی را تا حدود ۴۰ درصد هم حفظ کند.
    مگر حکومت غیر از این می خواهد که میزان مشارکت ملی بالا باشد یا حد اقل سقوط نکند؟!
    در صورت کاندیداتوری آیت الله سید مصطفی محقق داماد قطعا جهانگیری و عارف و مطهری و ظریف و هیچ کاندیدایی از احزاب و ائتلاف جریان چپ ثبت نام نخواهند کرد و صرفا از کاندیداتوری و افزایش مشارکت مدنی و پایه ی رای او حمایت خواهند کرد.
    اگر آیت الله سید مصطفی محقق داماد به نمایندگی از احزاب و جریان های ائتلاف چپ و خاکستری ها بیاید قطعا در هر صورت یعنی حتی اگر احمدی نژاد و قالیباف و رئیسی و جلیلی و رضایی هم از طرف احزاب و جریان ها و ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی هم بیایند اما پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خواهد شد.
    اگر نیاد و علی مطهری بیاید شانص نصف خواهد شد.
    اگر علی مطهری هم نیاید شانص نیروهای دیگر یک چهارم خواهد شد.
    بنابراین تمام نیروهای سیاسی جریانات چپ و اعتدال گرا و حتی راست سنتی باید تمام تلاش خود را بکنند تا آیت الله سید مصطفی محقق داماد را مجاب کنند تا از حالا برای کاندیداتوری تلویحی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اقدام کند.
    در طرف مقابل اوضاع ان قدر آشفته هست که جریانات راست عملا یک نیروی محبوب با پایه ی رای مدنی بالا که مورد حمایت طیف های مختلف هم قرار بگیرد را ندارد و برای پیروزی احتمالی روی کاندیداهای تند رو مثل احمدی نژاد و جلیلی قمار می زنند!!!
    از طرف جریان راست رئیسی و قایباف کنار رفتند و رضایی و لاریجانی را هم به حساب نمی اورند و اگر هم شرکت کنند هیچ حمایتی از ان ها نمی شود.
    سعید جلیلی و حداد عادل هم که پایه ی رای ملی ندارند!!!
    امثال مثل با هنر و ابو ترابی و ضرغامی و … هم پایه ی رای ملی و حتی حمایت جریانی ندارند.
    باز تنها گزینه ی ان ها همان محمود احمدی نژاد یعنی یک نیرو تند رو با حالا محبوبیت جزیی و پایه ی رای حدود ۶ میلیون رای در سراسر کشور با احتمال مشارکت همان سی درصد در سال ۱۴۰۰ که مجبور هستند با تک کاندیدا حضور پیدا کنند که ان هم رهبر نظام اجازه نخواهد داد تا بیاید و تایید صلاحیت بشود.
    پس احتمالا مثل دوره ی قبل یک نفر مثلا الهام را شاید مجبور به کاندیداتوری کند که باز مورد غضب شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.
    پس بهترین فرصت ممکن برای جریانات چپ و اعتدال گرا و حتی احزاب راست سنتی و معتدل هست تا در هر صورت از کاندیداتوری اول آیت الله سید مصطفی محقق داماد و اگر تا ۹۹ درصد تلاش خود را کردند و قبول نکرد دوم از دکتر علی مطهری حمایت کنند.
    قطعا انتخابات ۱۴۰۰ را خواهیم برد و رهبر نظام هم از افزایش میزان مشارکت ملی تا حدود حتی ۶۰ درصد خوشحال خواهند شد.
    عماد افروغ هم یکی از گزینه های احتمالی مستقل هم مانند اقای دکتر علی مطهری هست که در صورت کاندیداتوری قطعی آیت الله سید مصطفی محقق داماد و حتی دکتر علی مطهری به نفع ان ها شرکت نخواهد کرد.
    ضمنا آیت الله سید مصطفی محقق داماد حتی مورد احترام ویژه ی دکتر حسن روحانی هم بوده و هست و قطعا از کاندیداتوری او حمایت ویژه خواهد کرد.
    بیاییم حکومت و مجموعه ی نظام و مدیریت آن را به نیروهای علمی و فیلسوف و برجسته و بالغ و عاقل و عالم و عارف و سالم و پاک بسپاریم تا بیش از این کشور و ملت دچار خسارت های مادی و معنوی نظیر زلزله و آتش فشان و سیل و طوفان و بیماری و خشک سالی و فساد و … و سقوط نشود!!!

  5. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 5:
    با سلام
    مسئول محترم اداره منابع طبیعی شهرستان رودبار زیتون استان گیلان
    جناب آقای امیدی
    جای تشکر دارد اما لطفا سایت های مرجع و مبنا و برند دیوار و شیوار رو تو مرور گر اینترنت جستجو و باز کنید و بعد در قسمت جستجو رودبار بنویسید و بعد از فیلترهای موجود املاک و سپس فروش و سپس زمین و کلنگی و زمین و باغ را انتخاب کنید و بعد از جستجو ببینید که ان همه زمین های دولتی با متراژهای زیاد که در زمان خود با استفاده از ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و ولایی نمایی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و میراث خواری و رانت های اطلاعاتی و عملیاتی و مفاسد قانونی و مفاسد ارتباطی و مفاسد عملی دیگر با قیمت مثلا هر متر مربع ۱۰۰ تومان معادل توجه فرمایید صد تومان حتی با رشوه دادن به بازرسین وقت جهاد کشاورزی رودبار و گیلان و کشور و هزینه کرد و کارکرد نمایشی برای باطل نشدن طرح ها به نام خود سند مالکیت اخذ کرده اند و حالا به قیمت هر هکتار بالای یک میلیارد تومان ارزش گذاری کرده و معامله می کنند!!! حالا زمین های محور که تا حالا نتوانسته اند سند مالکیت اخذ کنند خیلی بیش تر هم هست یعنی حدود صدها شاید هزار هکتار زمین مربوط به اراضی ملی که دولت با استفاده از نظارت سازمان منابع طبیعی و اب خیز داری و محیط زیست و … قرار بود فقط نظارت کند و سرمایه های عمومی را حفظ کند و در اراضی مستعد با استعداد یابی و فراهم نمودن شرایط دایر کردن به منظور عرصه های محصولات زراعی و کشاورزی و باغی و قابلیت های گردشگری تاریخی – طبیعی و بوم گردی احیا کند و عام المنفعه باقی بماند نه این که به خاطر کسری بودجه و … در امانت ملت یعنی اراضی ملی و عمومی خیانت شود و به قیمت مفت واگذار شود و بعد مردم برای طبیعت گردی هم حتی نتوانند به ساحل رودخانه ها و دامنه ی کوه ها و اراضی جنگلی و دشت و … بروند!!!
    لعنت بر مسببین ان ها
    حالا حاشیه رودخانه خواری و کوه خواری و جنگل خواری و معادن شن و ماسه و سنگ لاشه و … خواری و چشمه های اب معدنی خواری و … که خیلی هم هستند و جدا از عوامل فریبنده ای که ذکر شد با مشغول به خاطر کردن مثلا چند نیروی بومی به صورت نمایشی و تهیه ی گزارش توسط برخی خبرنگاران مزدور شهرستان رودبار که با گرفتن چند میلون تومان منافع ملی و منافع بومی شهرستان رودبار را به چند سرمایه گذار جعلی و حقه باز و کلاه بردار و در واقع سرمایه بردار فروخته اند مردم و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دادند و سود های کلان میلیارد تومانی به جیب زده اند!!!
    لعنت و مرگ بر این سیاست های ضد حقوق عامه و ملت و مردم و شهرستان رودبار که پشت پرده ی ان هم همان نیروهای پاسدار بسیج و سپاه و انتظامی و اطلاعاتی و امنیتی بوده و هستند و حتی شما و حتی دادستان ها و روئسای دادگستری و وزیر مربوطه و رئیس قوه قضائیه هم نتوانسته با ان ها برخورد کند!!!
    این که توانستید ۵۰ هکتار از اراضی ملی بومی شهرستان رودبار را از تصرف غیر قاونی و غیر حقوقی و غیر شرعی و غیر عرفی افرادی حالا طمع کار بخش خصوصی در اورید جای تشکر دارد اما هنر نیست و وقتی اقدام عملی شما موثر خواهد بود که با غول های مفسد پاسدار و سرهنگ ها و سردارها و آخو.ندهای و مقامادت مسئول و مدیران فاسد بخش های حکومتی و دولتی بجنگید و حقوق مردم و ملت و مستضعفان رو از تصرف نامردانه ی ان ها در بیاوریدئ.
    در طرح واگذاری زمین به روستا نشینان که صرفا با شرط عدم واگذاری به غیر بومی و حفظ زمین جهت کاربری های مسکونی و تجاری و کشاورزی و صنعتی و .. با طرح سند دار کردن زمین های داخل بافت روستاها انجام شد هم برید بررسی کنید حدود ۹۰ درصد ان اراضی ملی را بعد از سند دار کردن به قیمت هر متر مربع ۵۰۰۰۰۰ یعنی معادل پانصد هزار تومان و به صورت چند صد میلیونی و میلیاردی معامله کرده یا در حال معامله هستند!!!
    این بود سیاست حفظ جمعیت در روستاها!!! که همه ی غارت گرهای پول جمع کن تهرانی و غیر بومی ان اراضی رایگان واگذار شده به روستا نشینان را خریداری کرده و برای لذت جنسی با دوست دخترهای خود در ایام تعطیلات به دور از چشم و اطلاع زن خود مکان فحشا درست درست کرده اند!!!
    از کجا و چه خبر دارید؟!
    ان وقت ان مامور ویژه در اداره امور مالیاتی شهرستان رودبار پشت سیستم نشسته و دائم تو سایت های دیوار و شیپور و … اگهی های زمین و … رو تو سطح شهرستان رودبار با دقت از هر لحاظ بررسی می کند و با نقش خریدار با فروشنده ها تماس گرفته تا کشف قیمت و کشف فساد کند تا در در موقع معامله سر ان ها در گرفتن مالیات بر فروش و … کلاه نرود!!!
    ملت هر چه می کشد اول قبل از این که متوجه دولت ها و … بشود مسئولیتش مستقیما بر عهده ی حکومت رسمی کشور و شخص رهبر نظام بوده و هست.
    فرمان چند ماده ای رهبر انقلاب یعنی خمینی و فرمان چند ماده ای جانشین یعنی رهبر فعلی نظام و اصل های قانون اساسی و به خصوص اصل ۴۴ قانون اساسی در واگذاری ها چه بود و قرار بود چگونه بشود و چگونه اجرا شد و حالا چه مانده برای ملت؟؟؟!!!
    دقیقا نطق میان دستور جناب آقای دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده منتخب محترم شهرستان رودبار زیتون در روز اول گشایش مجلس یازدهم حکومتی هم بر همین اساس بوده و هست و مطالبه گری رو درست و به جا شروع نمود اما سال ها استاد عزیر جناب آقای استاد دکتر رضا کاظمی تکلیمی دانش مند فرهیخته ی حوزه های جامعه شناسی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و … در همین موارد دغدغه داشته و دارند و حتی به خاطر انتقاد از برخی سیاست های منفی حکومت و تحمیلی به حقوق عامه تحت فشار رسانه ای و سیاسی هم قرار گرفتند که جای تشکر دارد به عنوان یک چهره ی مردمی و جهادی و سیاست مدار توانا و بالغ و عاقل که در لحظه مناسب ترین تصمیم رو گرفته و می گیرد و عمر خود را وقف پی گیری مطالبات مردم و ملت شهرستان رودبار کرده و باز در مقابل فشار های بد خواهان ایستادگی کرده و می کند. این شخصیتی که ارزشی به معنا واقعی بوده و هست و خود را از وسوسه های مادیات یعنی ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و ولایی نمایی و آفت های دیگر حفظ کرده است اما این اتحاد باید گسترده تر بشود.
    بحث نحوه ارزش گذاری زمین یا … توسط فروشنده یعنی مالک زمین و … یا ارزیاب محلی و بومی و کارشناس رسمی شهرداری یا دادگستری یا مشاورین املاک و … هم باید سریعا بررسی شود و قوانین سختی برای کنترل وضع موجود در نظر گرفته بشود تا تورم رکودی و به تبع ان کاهش تقاضا در حوزه ی املاک پیش نیاید چون در شرایط فعلی که تمام غول های اقتصادی کشور از جمله قرار گاه خاتم الانبیا و ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و استان قدس رضوی و نهاد های مشابه که همگی از نهادهای حکومتی بوده و هستند و با وجود درامدهای کلان مالیات هم نداده و نمی دهند و ثروت های خود ملت را به عناوین مختلف غارت و استثمار کرده و هر وقت به صورت نمایشی و کار جهادی در مواقع وقوع زلزله و سیل و بلایای طبیعی و … مقدار ناچیزی را به اسم حکومت به مردم نیاز مند پس می دهند الان همه پشت پرده ی بازار سرمایه یعنی بورس منتظر خریداری سهام عدالت ملت بوده و هستند تا بار دیگر سرمایه های عمومی ملت را که بعد از چهل و چند سال از وقوع انقلاب ان هم از روی فشار اصلاح طلبان و مخالفان و منتقدان به سیاست های منفی حکومت قرار شد در قالب سهام عدالت به مردم مستضعف کشور واگذار شود را ان هم اغلب نصف به ارزش نصف که غیر قانونی بوده و هست به حدود ۵۰ میلیون نفر دادند که باید به حدود حداقل ۷۰ میلیون نفر تعلق می گرفت که هنوز نگرفته و بعد هم با تشویق مردم برای ازاد سازی و ترغیب به فروش دوباره از چنگ دولت به چنگ دارایی های کلان حکومت منتقل کنند!!!
    جدا از ان دولت باید دقیقا مصلحت اندیشی ها را کنار بگذارد و برای ملت دقیقا توضیح دهد که چرا ارزش سهام ملت برهی جز اعضای نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی نصف قیمت مقرر شده؟! و مهم تر این که جریان اعطا سهام صد میلیون تومانی شرکت های سود ده صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع مادر کشور و شارژ حدود پانصد میلیون تومانی بر ارزش ان سهام به برخی خانواده های شهدا و جانباز و شهدای مدافع حرم و … ایا صحت دارد و اگر دارد چرا و به چه علت؟ مگر خون خانواده های شهدا و … که ان افراد صالح صرفا اغلب به خاطر مسائل اعتقادی به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و مادیات را از خود دور کردند با خون ایتام موسسه ی خیریه ی امام رضا شهرستان رودبار و ایضا با خون مردم مستضعف شهرستان رودبار تفاوتی داشته یا دارد؟!!!
    چرا این همه تبعیض ارزشی و اعتقادی و سیاسی و اجتماعی و …
    ایا نتیجه ان جز بد بینی و عصبانیت و خشم و غضب و نفرت و انتقاد و مخالفت و اعتراضات مدنی در تمام این سال ها علیه سیاست های حکومت و شخص حاکم بوده و هست؟!
    چرا درس عبرت نگرفته و نمی گیرند؟!!!
    این آتش زیر خاکستر هفتاد میلیونی مطمئنا زمانی فرا خواهد رسید که بر اقلیت جیره خوار ۱۵ میلیونی حکومت چیره و غلبه خواهند کرد و حکومت و کشور به اهلش خواهد رسید…
    ضمنا رئیس قوه ی قضائیه هنوز حجت الاسلام و المسلمین هست و به سطح و درجه ی آیت الله نرسیده است و استفاده و کاربرد غیر واقعی از عناوین طبق قانون جرم محسوب می شود مثل عناوینی مانند دکتر مهندس کارشناس کاردان حاجی…

  6. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 6:
    خطاب به دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مستقل منتخب مردم شهرستان رودبار زیتون – استان گیلان:
    مشارکت ملی حدود ۴۰ درصد در تراز انتخابات مجلس که مستقیم مردم انتخاب می کنند و شاخص مسئولیت مدنی حکومت بود و هست، خود پیام هایی تلخ دارد… ان هم قبل از اطاع رسانی و شیوع ویروس کرونا… پس بهانه ای نبود و نیست و افتخار هم نبود و نیست، مغرور نشو … بلکه فریاد ناشی از نا رضایتی و عصبانیت و خشم و نفرت و غضب و قهر ملت با حکومت جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف بوده و هست…پیغام رو درک کن و بفهم و باور کن
    بتاز بر این ارزش نمایی و انقلابی نمایی و اصول نمایی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و میراث خواری و رانت خواری و فساد مافیانی موجود در این حکومت اسلامی و عوامل آن…
    تو می توانی…
    برگزیده شده ای برای همین…
    شک نکن و مبارزه کن…
    توجه و راهنمایی و هدایت و حمایت امدادهای الهی با تو هستند و خواهند بود…
    اولین نماینده ی مجلس یازدهمی باش که با قدرت در موضع گیری رسمی خود بگوید:
    مجلسی که برخواسته از آرای پاک ملت باشد، هرگز مجلس فراکسیونی با گرایشات سیاسی اصول گرا نما و اصلاح طلب نما و اعتدال نما نیست و نخواهد بود و در مجلس یازدهم برای هم گرایی ملی و اتانی و بومی، نباید علنا فراکسیونی مثل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یا ولایی یا مستقلین یا امید یا هر نام و عنوان و ایدئولوژی جعلی تشکیل و تبلیغ شود. مجلس یازدهم آخرین فرصت برای آزمون و خطا و حکومت جمهوری اسلامی ایران و اندک محبوبیت و اعتبار و آبرو رهبر این نظام هست و سال ۱۴۰۰ عیار آن برای ملت مشخص خواهد شد.
    جناب آقای دکتر مهرداد گودرزوند چگینی اصلا عضو هیچ حزی یا جریان یا ائتلاف با گرایش سیاسی نشو چون مردم بومی شهرستان رودبار تو را به عنوان یک نیروی مستقل و بی طرف و بی حاشیه و سالم با علم و اطلاع و رای ارزش مند خود انتخاب و راهی مجلس یازدهم کرده اند. تو برای ملت شهرستان رودباری و باید برای بر طرف کردن مشکلات و معضلات و بحران های موجود در شهرستان رودبار و مسایل ملی و منطقه ای و بین المللی در حوزه های تخصصی و غیر تلاش کنی و دست به تحول و اصلاحلات اساسی بزنی و غرور قدرت و وسوسه ی ثروت نباید درگیرت کند. عضو کمسیون اقتصادی یا تلفیق یا اجتماعی مجلس یازدهم شو چون آن جا به حضور علم و تخصص و مهارت و هنر تو نیاز دارد. داخل شهرستان رودبار اصلا وارد حاشیه ی های سیاسی و … نشو چون همان طرف دار های تقلبی انتخاباتی آقای مخزن موسوی یعنی مزدورهای سیاسی نما سیاست باز ارزش نما و انقلابی نما و اصول نما و فرصت طلب و منفعت طلب و میراث خوار و رانت خوار و فاسد که به خاطر انتقام انتخاباتی از مسلم میرزاپور در مجلس اول و سوم، زمانی کاظم ارجمندی را مرفه بی درد و کاخ نشین نزد مردم معرفی می کردند اما در انتخابات مجلس یازدهم کاظم ارجمندی را معرفی و بعد با دعوای حیدری – نعمتی و ساختگی بین شهرستان و استان و به عناوین مختلف شخصیت سیاسی – اجتماعی او را تخریب کردند و بعد کربلایی حسینی را روبرو تو قرار دادند و البته شکست مفتضحانه ای هم خوردند برای تو دام ها کار خواهند گذاشت. همان هایی که دور قبل با مسایل بی اساس و تهمت رد صلاحیتت کردند. همان ها که با وجود تایید صلاحیت مشروط و امتیاز گیری فراوان حتی به حکیمی و مرعشی هم که از جنس خود ان ها بودند رحم نکردند. پس قطعا به تو هم رحم نخواهند کرد. ان ها در همان مجلس دوم میخ خود را بر سیستم نظارتی و حساس شهرستان رودبار کوبیدند و با تکبر و خود خواهی و مافیا فساد خود حتی امنیت و اسایش خیلی از شهروندان کهمخالف گرایش سیاسی و جناحی ان ها بودند از کوچک تا بزرگ به عناوین مختلف رحم نکردند و در هر اداره و نهاد تقریبا از حراست تا … یک جاسوس کار گذاشته اند و اخبار داخلی همه ی اداره ها و رفت و امدها و بگو مگوهای حتی داخلی ادارات و … را رصد و برای تخریب و ضربه و البته سوئ استفاده همه جانبه به کار می گیرند. در ظاهر ولایی اما ضد ولایت فقطه هستند. همان ها که به گوسفند می گویند برو هوای تو را داریم و به گرگ می گویند بگیر و رحم نکن!!! به مخزن گفتند بیا بعد تخریبش می کردند و بعد او را مقابل استاد دکتر رضا کاظمی تکلیمی قرار دادند و بعد هم پیش نهاد کاندیداتوری حزبی و جریانی را در شهر تهران به او پیش نهاد دادند تا پرونده ی او را در شهرستان رودبار برای همیشه ببندند و نزد مردم تخریبش کنند و بعد هم گفتند آقا منافع حزبی و جریانی اصول گرایان را منافع شهرستان خود رودبار ترجیح داده و عافیت طلب نام نهادندش و ادرس غلط دادند و گفتند این فتنه ها همه زیر سر این ان مخالف سیاسی هست و بعد اکبر زاده رو تشویق به کاندیداتوری در مجلس کردند و گفتند از طرف اقا است و برچسب مخزن موسوی را بر او زدند و او را تخریب و از دور رقابت ها خارج کردند. در هر صورت اقبال عمومی که نمی شود چون میزان مشارک تامل برانگیز بود اما این دوره در خیلی از حوزه های انتخاباتی همین گرایش های قومی منطقه ای به داد نماینده های منتخب رسید و یک دستی ارا در برخی مناطق خود حکایت از ان دارد و ارای شما هم یک دست تقریبا از شهر لوشان و نیم دست از شهر رودبار و یک چهارم دست از شهر رودبار و … بود. افراد دیگر هم مثل امین بابایی و میرزایی فتح کوهی و همه ی ان هایی که امدند و حتی چند نوبت مورد اقبال مردم قرار نگرفتند دیگر برای همیشه از دور رقابت ها خارج خواهند شد و در مجلس دوازدهم هم شاید ارایی داشته باشند اما هرگز پیروز نخواهند شد حتی ائتلاف هم دیگر برای ان ها کار ساز نخواهد شد و یا فضای متفاوت سیاسی – اجتماعی اما نیروهای بالقوه آقای کاظم ارجمندی هست که رقیب با انصاف و خوبی هست و کار به کار کسی ندارد و اهل تخریب دیگران برای پیش رفت خود نبوده و نیست و مستقل بوده و هست البته اگر بگذارند! بی تعارف این دوره با وجود نا رضایتی ملی و شهرستانی از عمل کرد ضعیف لیست و فراکسیون امید منوچهر جمالی هم بی حاشیه اما در اصلاح طلبی و اعتدال گرایی او تناقض هایی وجود داشت و کارهای خوبی هم حتی انجام داد اما فضا به نفع او نبود و از نظر کلی ریزش ارا داشت و احتمال پیروزی او در شهرستان رودبار در دورهای بعدی بعید به نظر می رسد و از دور رقابت ها برای همیشه خارج شد و رقیب خاصی مثل مرعشی یا حکیمی نداشتی و مشارکت ملی هم پایین و اگر حمایت منطقه ای نبود این ارا و پیروزی به دست نمی امد. تو با رای مردم شهرستان رودبار برگزیده شده ای و وام دار هیچ حزب و جریان و ائتلاف و شخص خاصی نبوده ای و نیستی و نشو و هیچ امتیازی از هر جهت نده و نیروها و عوامل فشار احتمالی رو بی تعارف به مردم معرفی کن تا دست از سرت بردارند. با این سایت خبر – تحلیلی شهرستان رودبار یعنی درفک خبر به مدیر مسئولی برادر گرامی جناب آقای مجید رضایی و هفته نامه ی شکوفه های زیتون به مدیر مسئولی استاد دکتر رضا کاظمی تکلیمی و سردبیری برادر گرامی جناب آقای شفاعی، نهایت ارتباط و گفتگو و تفاهم و هم دلی را داشته باش چون تنها و موثر ترین رسانه های رسمی شهرستان رودبار در ابعاد بومی و استانی و ملی بوده و هستند و باک اطلاعاتی خوب و ارزش مند و موثری از مناطق روستایی و شهری شهرستان رودبار در حوزه های مختلف در اختیار داشته و دارند و از ان و خبرنگار های مجموعه ی شهرستان رودبار مشاوره بگیر و جلسات هم اندیشی بگذار و سیاست تعاملی با نشریات و رسانه های شهرستان رودبار را به منظور شناسایی نقاط ضعف و اسیب شناسی و اسیب زدایی و تقویت نقاط قوت به کار بگیر و این بیمه ی بازنشتگی رایگان مجموعه ی خبرنگاران و روزنامه نگاران را در عرصه ی خبر و حمایت های معیشتی را در قالب یک طرح یا لایحه در مجلس پیگیری کن. رسانه ها مثل هفته نامه ی شکوفه های زیتون و درفک خبر واقعا در این شرایط بحرانی اقتصادی از جان و دل مایه می گذارند که کار خبری انجام می دهند حتی از جیب خودهزینه می کنند تا مشعل اطلاع رسانی و ارتباط بین ملت و مردم با مجموعه ی حکومت و شما هم چنان برقرار باشد. از ان ها حمایت صد در صدی انجام بده قطعا برای منافع شهرستان رودبار و تقویت وجهه ی سیاسی – اجتماعی شما بسیار موثر بوده و هست. خیلی از روزنامه نگاران و خبرنگاران خوبی هم بوده و هستند که فقط به خاطر حق جویی و حق طلبی و حق گرایی و حق گویی به عناوین مختلف مورد قهر حکومت اسلامی قرار گرفته اند و لطفا این سوئ تفاهم و تئوری توطئه ی ساختگی رو بر طرف کن تا مجددا به فعالیت خود در عرصه های رسانه ای برگردند و مثل من مجبور نباشند با تغییر مک ادرس و ای پی و فیلتر شکن و اسم ناشناس این طور با شما غیر مستقیم حرف بزنند. هر چند باز ای پی ای اس پی را نمی شود دور زد و می دانند مثلا چه کسی با کجا ارتباط برقرار می کند!!! هدف مهم هست که حق باشد و راه رسیدن به هدف که ماکیاولیستی یعنی جهل مقدس هم نباشد! باید استانه ی تحمل نظام اسلامی و مجموعه ی حاکمیت و حکومت نظام نسبت به نقد صحیح در همه ی ابعاد ان قدر بالا باشد تا کرسی های ازاد اندیشی مد نظر رهبر نظام عینیت حقیقی پیدا کند نه این که روز به روز خفقان سیاسی – اجتماعی برای افراد حق گرا و حق طلب و حق گو بیش تر و شدید تر شود. خط قرمز همان حفظ نظام جمهوری اسلامی بوده و هست اما میزان نباید به شخص باشد و انتقاد حقیقی باید ازاد باشد و این گونه هست که جامعه ی مدنی کشف و تقویت و ارتقا پیدا می کند.
    دائم با مردم در ارتباط باش. لطفا سیاست خودت رو به طور مستقل برد – برد و تعامل با دولت دوازدهم تا سال ۱۴۰۰ قرار بده از ریاست محمد باقر قالیباف بر کرسی ریاست مجلس یازدهم حمایت کن اما درگیر مسایل گرایشی و حزبی و جریانی و ائتلافی و فراکسیونی ان ها نشو و نهایتا اگر هم فراکسیون تشکیل شد همان مستقل باقی بمان
    قالیباف چون باید عیار او برای ملت مشخص شود با ان همه سر و صدایی که در سال های گذشته بر پا کرد مثل چند برابر کردن یارانه ی نقدی ملت و پرداخت حقوق ماهیانه و بیمه ی بازنشستگی رایگان به زن های سرپرست خانوار و افراد بی کار غیر عمد و شعارهای دیگر برای اصلاحات که سر داد.
    از عوامل حزبی و جریانی و ائنلافی وابسته به احمدی نژاد و جلیلی و قالیباف و رئیسی و جبهه ی پایداری و … قطعا فاصله بگیر چون هر نیروی ولو سالم هم که به هر دلیلی درگیر ان ها شده به نوعی تخریب و ورشکسته ی سیاسی – اجتماعی شده
    افراد و عوامل پاچه خوار و حمد و ثنا گو و ویژه خوار رو از دور افراد خودت دور کن و بدان مردم به خاطر ان ها که دور و اطراف تو در زمان تبلیغات انتخاباتی بودند به تو رای ندادند بلکه فقط به خاطر شخصیت خودت از جنبه های مختلف بوده و هست و فرصت طلب ها هم می دانستند که مستقل امدی و ستاد خود جوش و بی من مردمی داشتی و رای می اوری امدند دور و اطرافت تا احیانا بعد از پیروزی امتیار بگیرند و منفعت طلبی کنند اما هیچ امتیازی نده و از خودت دور کن
    من خودم متولد و ساکن همین مرکز شهر رودبار و پایین بازار هستم اما به مناطقی ییلاقات شهر و شهرستان رودبار و منطقه ی بلوکات و جمشید اباد و رشته رود و اسکولک و دیزکوه تا امام زاده هاشم و جیرنده و بره سر و لوشان به دلیل محرومیت زیاد توجه ویژه ای کن
    قطب و شاخص تولید و بهره وری و اشتغال و درآمد تولید ناخالص ملی در هر شهرستان شهرک های صنعتی ان است و البته محصولات استراتژیک و از ان ها حمایت ویژه کن
    در مبارزه با
    ۱ – شیوع دخانیات و منع واردات و تولید داخلی ان
    ۲ – شیوع انوام مواد مخدر سنتی تقلبی و منع توزیع داخلی ان و هزینه هایی که به بخش سلامت تحمیل شده و می شود!
    ۳- شیوع مواد مخدر صنعتی و منع واردات هروئین و شیشه و … و تولید داخلی ان و نوع تقلبی تولید داخل و توزیع داخلی ان و تبعات روانی و حقوقی و اجتماعی ناشی از مصرف ان و خسارت هایی که به جامعه زده و می زنند و شناسایی و جمع اوری واکنش سریع و قرنطینه ی معتادهای متجاهر در سطح شهرستان رودبار و فرستادن اجباری و بی قید و شرط ان ها به مراکز ارودگاه ماده ۱۶ و افزایش مدت نگهداری برای سم کشی روانی و جسمی و کار اکموزی و مهارت و تسهیلات رایگان مسکن کوچک و مهارت شغلی و شغل و معیشتی و برگشت امن هر یک از ان ها که واقعا ادب شدند و برخورد شدید با مواد فروش های کلی و عوامل خرده فروش ان ها که هروئین و شیشه و کراک و مواد مخدر صنعتی می فروشند و لیست ان ها را پلیس مواد مخدر کلانتری ها و مواد مخدر شهرستان رودبار دارد اما اقدام نکرده و نمی کند و منتظر هستند تا شکایت از طرف خانواده ی ان ها و یا دیگر انجام بشود و بعد ان ها را دستگیر کنند!!! و توپ را به زمین دیگر اناختند و می اندازند! و وظیفه ی خود را ان گونه که باید مواد فروش ها و مواد مصرف کن ها را که لیست کامل ان ها را در اخیار دارند و مثل پلیس تهاران که هر یک هفته یک طرح ضربتی امنیت اجتماعی مثل رعد و صاعقه انجام می دهند این جا از این خبرها چرا نباید باشد!!! ان وقت زحمت پلیس محترم اگاهی را هم زیاد می کنند و معتادهای متجاهر که برای تهیه ی پول مواد مصرفی خود و برای حتی فکر فروش و توزیع کردن مواد مخدر صنعتی دست به سرقت زده و می زنند در قالب باندهای مختلف و شب تا نزدیک طلوع افتاب بروند و سرقت کنند و حتی به الومنیوم های مزار های سطح شهرستان رودبار هم رحم نکنند و با اراذل و اوباش گری و شرارت و مواد فروشی و مواد مصرف کردن متجاهری و سرقت های سازمان یافته امنیت و اسایش مردم سالم و متنفر از خلاف را تهدید کنند و پلیس محترم مبارزه با مواد مخدر هم چنان منتظر شکایت حقیقی و حقوقی افراد برای دستگیری ان ها باشد!!!
    باید برخورد شدید با ان ها بشود و سریعا به دادگاه معرفی و مجازات شوند به طوری که درس عبرتی برای ان ها و دیگران باشد که هرگز پلیس و اقتدار پلیس را بی اهمیت تلقی نکنند.
    خب شاید پلیس مبارزه با مواد مخدر بگویذ امکانات برای نگه داری افراد معتاد مواد مخدر صنعتی که احتمال سارق شدن ان ها زیاد است اگر باشد پلیس ظرف ۲۴ ساعت ان ها را جمع اوری و تنبیه و ادب و قرنطینه ی دو ساله جهت پاک سازی از سطح اجتماع و جامعه خواهد کرد اما این بهانه است!!!
    صد در صد بهانه است چون بدتر از شیوع ویروس کرونا خسارت ها و تبعات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی داشه و دارد و مرگ تدریجی خاموش بوده و هست و چه طور برای مقابله با ویروس کرونا نیروهای مسلح و دولت ان همه مرکز درمان و نقاهت گاه و امکانات را ظرف سه روز توانست برپا کند اما برای شناسایی و جمع اوری و قرنطینه و درمان و ادب افراد مواد فروش و معتاد و معتاد متجاهر مواد مخدر صنعتی هیچ کاری نتوانسته اند انجام دهند و بودجه ندارند و امکانات ندارند! هیچ انسان عاقلی این استدلال ها و توجیه های غیر منطقی را باور نکرده و نمی کند یعنی نخواستند و نمی خواهند چون مافیا قدرت پشت پرده وجود داشته و دارد که می خواهند هم چنان ان را گسترش دهند تا افراد غافل سر بلند نباشند و تو سری خور ان ها باشند و بشوند و شاید سربلندی افراد و مردم و ملت را تهدیدی برای بقای خود دانسته و می دانند در حالی که در شورش هایی که در چند سال اخیر در ایران پیش امد عامل شایعات و سرقت و اراذل و اوابش گری همان افراد مواد فروش و معتاد و سارق و سابقه دار بوده و هستند و نباید به راحتی در جامعه باشند و امنیت و اسایش افراد و مردم و ملت سالم را تهدید کنند.
    ۳- شناسایی و قرنطینه و درمان و توجه مالی و معیشتی در زمینه ی فحشا و اغلب زنا… که نگران کننده هست
    ۴- برخورد شدید با تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی غیر قالب بندی استاندارد و تقلبی که هزینه ی بسیار زیادی را به بخش سلامت جامعه تحمیل کرده و می کنند.
    چه اشکالی دارد حکومت اسلامی اب جو اسلامی با درصد الکل حدود۵ یا ۱۰ درصد را استاندارد مثل اب انگورهای شرکت عالیس در اختیار لت قرار دهد؟! ایا این مستی و بد مستی و تبعات ببار می اورد؟! یا هزینه ی بخش سلامت را کاهش می دهد؟
    جواب کاملا روشن است که مافیا قدرت و ثروت پشت ان خیمه زده است!
    باید روشن شود هر سال حدود ۱۵۰۰ تن رقم کمی نیست کشف و ظبط تریاک در مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور که از مناطق ستادی شهرستانی به کل کشور ارسال می شود در کجا نگهداری و در کجا و با حضور کدام مسئول بومی و محلی و مردم سوزانده شده و می شود؟!!!
    چرا این کار را به طور هفتگی مثلا هر منطقه ی ستادی با حضور مردم محلی و امام جماعت و جمعه و شورای شهر و شهرداد و نماینده ی مجلس و دادستان و رئیس دادگاه و فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان و پلیس مبارزه با موا مخدر شهرستان و فرمان دار شهرستان و … در محلی مشخص و رسانه ای بشود بسوزانند تا سوئ ظن ها و بد گمانی ها ی ملت سالم نسبت به نیروی انتظامی و مجموعه ی حکومت بر طرف شود و نگویند و نشنویم که مثلا فلان شخص نا اگاهی از روی غیر عمد و بر اساس شایعاتی که مواد فروش ها و معتادها در سطح جامعه مبنی بر توزیع و فروش تریاک توسط برخی نهادها مطرح شده و می شود شیوع پیدا کند.
    اقتدار واقعی و حقیقی پلیس باید ان باشد که در عمل افراد و ملت سالم و متنفر از خلاف احساس انتیت و آسایش و آزادی و شادابی کنند.
    در خصوص ازاد سازی سهام عدالت هم دولت به خاطر ان که مسئولیت را از خود کم کند و خسارت های ناشی از تعلیلی چند ماه ی کشور بر اساس شیوع ویروس کرونا و مسایل اقتصادی دیگر را که وجود داشت برطرف نماید اقدام به پرداخت وام یک میلیونی به سر پرست های هر خانواد و حالا هم ازاد سازی سهام عدالت کرده باید بررسی شود که پنجاه میلیون ایرانی چند نفر در روش فعلی یعنی غیر مستقیم و چند نفر روش مستقیم یعنی ازاد سازی سهام عدالت از دولت به خود و بعددر بورس می گذارند و حفظ می کنند یا می فروشند؟
    اصلا کدام بخش خصوصی جز قرارگاه خاتم یا ستاد اجرایی فرمان امام یا بنیاد مستضعفان انقلاب توانایی خرید عمده ی سهام ملت را داشته و دارد که خود نیز حکومتی بوده و هستند و این یعنی حق مردم از طرف دولت به مردم واگذار و مجددا بنا به ناچاری و احتیاج مالی به حکومت واگذار شد و این یعنی عبور موقت از گذار اقتصادی خطرناک و تبدیل بنگاه داری دولتی به حکومتی!!!
    که بخش خصوصی واقعی و حقیقی را نابود و تولید را نابود و توان رقابت را از ان ها می گیرد چون حکومت و دولت بخش خصوصی مردم نهاد را بر خلاف قانون اساسی و مفاد اصل چهل و چهار قانون اساسی و اسناد بالا دستی مترادف و رقیب خود تلقی کرده و از قدرت گرفتن ان ها جلوگیری کرده و می کنند و بنگاه داری دولت و نهادهای حکومتی که عامل اصلی عدم پاسخ گویی و شفایت و باعث بروز انواع فسادها شده و می شود قطعا با نبود بخش خصوصی واقعی مخدوش و نابود خواهد شد چون توان رقابت و بازار گردانی و تولید و توزیع و سر پا نگه داشتن تولید با هزینه ها و قوانین بد و خلا قانونی درست و هزینه های زیاد و بروکراسی اداری دیوان سالارانه که وجود داشته و دارد را نداشته و ندارد.
    بنگاه داری حکومت بد تر و فساد اور تر از بنگاه داری دولت بوده و هست و خواهد شد چون شفایت نداشته و ندارد و مالیات و عوارض و تعرفه نداده و نمی دهند و به ملت فشار اقتصادی بیش تری وارد خواهد امد
    کارشناسان اقتصادی باید با دقت ابعاد ان را بررسی کنند تا مشارکت صوری مردم تبدیل به ضعف بخش خصوصی مردم نهاد و رقابتی سالم و … و تقویت بنگاه داری حکومتی و تبعات بد اقتصادی – اجتماعی ناشی از ان منجر نشود.
    این مسئله خیلی مهم بوده و هست.
    باید بررسی شود که جریان واگذاری سهام شرکت های سود ده نفت و پتروشیمی به ارزش ۱۰۰ میلیون صد میلیون تومان و کمک حمایتی دولتی بعد از ان به ارزش ۲۰۰ میلیون تمان به خانواده های شهدا به خصوص شهدا مدافع حرم و … جانبازان و ایثارگران و … یا گزینشی بین ان ها چه بوده و هست؟!!!
    چرا به مردم عادی و مستضعف و یتیم یک میلیون سهام عدالت ان هم با مالکیت نصف ان تعلق گرفته اما سهام شرکت های خوب و سود ده که در اختیار بنگاه های حکومتی بوده و هست به ان ها تعلق گرفته و سالیانه حدود یک تا دو میلیون تومان سود دریافت کرده اند و می کنند؟!
    مگر خون ان ها رنگین تر بوده یا هست؟! چرا تبعیض قایل شده و می شوند؟!
    چرا ملت از سیاست های تحمیلی حکومت طاغوت نا راضی و خسته و بر علیه ان شورش و قیام کردند و ان را نابود کردند؟ چون اولین خصلت بد و نادرست ان ها اعمال تفاوت بین خودی و نا خودی و تقویت تئوری توطئه و اعمال اولویت بندی ها و سهمیه های نادرست و غیر شرعی و غیر علمی و غیر عرفی و ظالمانه شخصی و سازمانی و حزبی و جریانی و جناحی بود و ملت بر برچیدن و نابودی ان سیاست ها هزینه کردند و انقلاب کردند و از امام حمایت جانی و مالی و معنوی کردند تا دیگر استععار شرق و غرب چین و روسیه و امریکا و اروپا نباشد تا استثمار خارجی و حکومتی نسبت به مال و جان و اختیار ملت سالم و مستضعف اعمال نشود تا استبداد حکومتی و دولتی و نظامی در کشور به عناوین مختلف خودی و غیر خودی نباشد تا تئوری ساختگی توطئه و به بهانه ان دوست و دشمن بازی و تصیر همه ی ناکارمدی های حکومت و دولت و مجموعه ی حکومت را به تحریم ربط دادن و درگیری های حزبی و جریانی و ائتلافی سیاسی تعمیم دادن و از افراد و گروه های خود سر و مداح های کاخ نشین و اخوندهای تشنه ی پست و مقام و کاخ نشین و اشرافی و قدرت طلب و منفعت طلب و فاسد و از بنگاه داری حکومتی و دولتی و … خبری نباشد
    انقلاب کردند تا بعد انقلاب سهمیه های سازمانی و اولیت های ویژه هی اجتماعی و سهمیه ی خانواده های شهید و جانباز و ایتارگر و ازاده و مدافع حرم و … نباشد هر چند خود شهدا محترم هم اصلا راضی نبودند تا از مال دنیا و اثرات مادی ان ذره ای به ان ها نفع شود چون اگر عافیت طلبی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و ویژه خواری و رانت خواری و … را می خواستند که جان خود را فدای حفظ نظام و ارمان های مترقی یعنی تعریف شده ان اهدا نمی کردند
    این کاشف الفساد از اول نباید توسط دولت وقت پیش نهاد و اتصویب و ابلاغ و اجرا می شد چون بعد انقلاب همین سهمیه های سازمانی تا همین چند سال قبل بر پا بود یعنی پدر اگر در مجموعه ی حکومت یا دولت شاغل بود حق استخدام بدون ازمون فرزندان او هم بی قید و شد بود و سهمیه بندی خانواده های شهید و جانباز و ازاده و ایثارگر که تمام نظام اداری و سیستم و سیاست های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور را دچار ضعف و ناتوانی کرد با این توضیح که در تمام ازمون های استخدامی و … اولویت اصلی استخدام و تحصیل و کار و وام و مسکن و زندگی با خانواده ی شهدا و جانباز و ازاده و ایثارگر و شهدا مدافع حرم و امنیت و خدمت و … بوده و هست مثلا طرف شاگرد تبل کلاس با رتبه ی حدود ۲۰۰۰۰۰ دویست هزار با احتساب سهمیه ی خانواده ی شهید و با رتبه ی حدود ۱۷۰ در همین شهرستان رودبار در ازمون پزشکی دولتی در دانشگاه دولتی تهران پذیرفته شد!
    و و و هزاران و صدها هزار و میلون ها نفر همان طور بدون ازمون و بی سواد و بدون علم و مهارت و تخصص و هنر در مجموعه ی حکومت و دولت و … سازمان های مختلف اداری به کار گرفته شدند و مملکت را به این وضع وخیم سیاسی – اقتصادی – اجتماعی – امنیتی و … رکود و استانه ی فروپاشی پیش برده اند فقط به خاطر لجاجت برخی از عناصر خاص حکومت و توهم وجود تئوری جعلی توطئه و خط کشیدن بین خودی و غیر خودی و سرکوب شدید مخالفان و منتقدان نسبت به سیاست های انقباضی خود در سایر زمینه های مختلف و باز کردن فضای امن برای خودی های به زعم ان ها سالم اما در واقع ارزش نما و انقلابی نما و اصول نما و فرصت طلب و منعت طلب و غارت گر و میراث خوار و ویژه خار و رانت خوارد و اختلاس گر و دزد و مال مردم خور و نا حق گو و فاسد در ابعاد مختلف سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی ورزشی هنری و …
    اصلا فلان مسئول حکومتی چه حقی دارد که جدا از بودجه ی دولت برای فلان شهر یا شهرستان یا استان یا نهاد خاص بودجه ی جداگانه وضع کند؟! از جیب چه کسی؟! چرا از اموال و ثروت عمومی ملت سالم و بی طرف می بخشند و بذل و بخشش می کنند؟!
    هدف بودجه ریزی عملیاتی باید دقیقا شفاف باشد برای همه ی ملت و مردم در مقطع روستا و شهر و شهرستان و استان و کشور و ملت در جریان همه ی امور و سیاست ها و تصمیمات و ابلاغ ها و اجراها حکومت و دولت و … باشند.
    ملت سالم و بی طرف نا راضی و خسته و عصبانی و خشم گین و غضب آلود و متنفر شده اند از این دست سیاست های تبعیض آمیزو …
    قاون کار هم خود عامل اصلی عدم اشتغال و رشد بیکاری و … باید در مورد بیمه ی مسئولیت مدنی مشاغل و بیمه ی مشاغل و حقوق حداقلی کار و حق پرداخت بیمه و عوارض بخش تولید و بازار و … تجدید نظر اساسی شود
    اگر شما برای انجام یک کار ساده یا … با حفظ ایمنی و بعد کار نیاز به کارگر دارید نباید حتما ملاک حقوق حداقلی یا .. اداره ی کار باشد و باید توافقی باشد بعد مهم تر اگر حادثه ای حین انجام کار برای کارگر بی احتیاط پیش بیاید نباید کارفرما مورد سوال قرار گیرد چون با این توضیح میزان اشتغال وقتی دردسر وجود داشته باشد خود به خود کاهش پیدا می کند.
    تمام کاندیداهای منتخب قبلی شهرستان رودبار هر یک امدند و رفتند و به نوعی درگیر گرایشات سیاسی و اقتصادی و … شدند و از دور خارج شدند اما تو درگیر نشو چون دودش اول به چشم خودت می رود.
    در این مدت دو سال باقی مانده از دولت تدبیر و امید سعی کن سیاست تعاملی برد – برد را اتخاذ کنی و اگر هم مخالفت یا نقدی نسبت به سایر سیاست های دولت داری با انصاف و صادقانه در میان بگذار چون در هر صورت باید با دولت کار کنی یعنی همکاری داشته باشی البته با حفظ استقلال سیاسی
    شخص اقای روحانی انسان خوبی هست و نقد درست را می پذیرد با او مدارا کن و ارتباط تعاملی خوب خودت را مجوعه ی دولت مستحکم کن تا بر خلاف نیت و خواست و هدف بد خواهان تو که می خواهند بین تو و دولت و بعد متعاقبا بیت تو و ملت رودبار واگرایی ایجاد کنند و دولت را نسبت به شهرستان رودبار بد بین کنند و تو را نا کار امد جلوه دهند اما درگیر حاشیه های بی اساس نشو موفق باشی و شهرستان رودبار همه جانبه پیش رفت کند.
    با اقای نوبخت تعامل و همکاری ویژه تر
    بعد ها به نوعی غیر مستقیم در جهت بررسی پیش رفت شهرستان رودبار و … کمک خواهم کرد.

  7. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 7:
    وزارت بهداشت و کادر بهداشتی – درمانی در شرایط لازم تقریبا به وظایف خود عمل کرده و می کنند اما چرا ناجا و مجموعه ی ناجا در مسایل بسیار مهم و هم تراز ویروس کرونا مثل:
    ۱ – تولید و واردات و پخش و توزیع انواع دخانیات
    ۲ – تولید و واردات و پخش و توزیع انواع مشروبات الکلی دست ساز و غیر استاندارد در کارگاه های داخل کشور و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در کارگاه های داخل کشور بعد از چهل و اندی سال از نظام هنوز نتوانسته غربال گری گسترده و قرنطینه و شناسایی و درمان و پیش گیری لازمن را در مورد مرگ های تدریجی و خاموشی هزار هزار نفر در سطح کشور و مخاطرات و بحران های عمومی و اجتماعی ناشی از ان مدیریت و کنترل کند؟!
    هر سال حدود ۱۰۰۰ تن فقط تریاک در سطح کشور کشف و ظبط شده و از مراکز ستادی هر شهر و شهرستان به تهران و جای نا معلومی برده شده و چند کیلو مواد هم در مراکز استان ها سوزانده و با نمایش به رسانه ها اعلام شده اما حجم انباشت ان همه فقط تریاک معادل هر سال ۱۰۰۰ تن به کجا برده و چه شده است؟!
    با وجود محدودیت های شدید در مرزها و مرزهای حتی استانی تریاک و مواد مخدر صنعتی که در هر شهر به راحتی در کم تر از ۵ دقیقه برای افراد معتاد که مصرف کننده هستند فراهم بشود یعنی چی؟ چرا پلیس مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با مواد مخدر بی خیال شده اند؟!
    چرا ان همه امکانات نیروهای مسلح که حالا فخر ان را به ملت می فروشند برای طرح مبارزه گسترده با انوام دخانیات و مواد مخدر و مشروبات تقلبی به کار گیری نشده و نمی شود؟!
    اقتدار پوشالی نیروی انتظامی که فقط بر پایه ی امارهای پلیس ۱۱۰ بوده که ان هم افکار عمومی رو به بازی گرفته و پلیس عملیاتی در عمل جز ارشاد قضایی بی فایده هیچ بازدارندگی هم نداشته و ندارد
    چرا وقتی افراد اراذل و اوباش و سارق و مواد فروش و معتاد اغلب متجاهر که ننگ جامعه و باعث آزار و اذیت و ضایع کردن حقوق عمومی و جامعه شده را کلانتری ها دستگیر کرده بعد با سفارش و دریافت رشوه آزاد کرده و به دادسرا معرفی نکرده تا مجازات شوند؟!!!
    این است پیش گیری از وقوع جرم؟!!!
    چرا وقتی در زندان هستند و پدر و مادر خود را به دروغ ها و ترفند های مختلف تهدید کرده تا وثیقه برای آزادی موقت آن ها بگذارند دادگاه و قاضی ان اجازه و قرار وثیقه را صادر می کند در صورتی که اول باید متهم و مجرم مجازات جزایی از جمله حبس کیفری و شلاق را تحمل کند بعد که نوبت به حقوق شاکی می شود جهت جلب رضایت ان ها با دستور قاضی فقط یک تا سه بار از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ساعت اداری با مامور زندان اقدام به بیرون رفتن از زندان و جلب رضایت شاکی کند نه این که پدر و مادر ان ها مجبور شوند جهت تامین وثیقه اسناد خودرو یا ملک یا منزل مسکونی که در ان ساکن هستند را برای ازادی ان افراد مخل نظم عمومی بازداشت شود و بعد از ساعت اداری مجددا سرباز زندان ان ها را به زندان بازگرداند
    البته قبل از صدور حکم قطعی دادگاه و در زمانی که از بازداشت موقت به زندان می روند
    در مورد افراد مثل مهریه و چک و بده کاری غیر عمد صدور قرار وثیقه چون نوع حبس تعزیری است بلا مانع باشد
    در خصوص افراد اراذل و اوباش و سارق و معتاد متجاهر و مواد فروش رحم نکند قوه قضاییه و دادگستری و نیروی انتظامی و …
    غضب شدید الهی بر مسئولین انتظامی و نظامی فاسد و بی مسئولیت و دروغ گو

  8. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 8:
    این پرسش خبری درست مثل آن است که حالا تمام کشورهای دنیا متحد بشوند و علیه حکومت و دولت مرکزی چین چون از نظر رسانه ای آغاز شیوع همه گیری ویروس کرونا از شهر ووهان چین گزارش شده بود بشوند و تقاضا و دادخواست وا خواهی و خسارت کنند!!! در حالی که شاید مثلا کار دشمن درجه ی یک چین و کمونیسم یعنی امریکا و نظام کاپیتالیستی و سرمایه داری غرب بوده باشد!!!
    نمی شود صرف شیوع یک میکروب یا ویروس یا بیماری یا مشکل یا معضل یا بحران ان هم از نوع همه گیر و قابل سرایت و جهشی و خطرناک و تقریبا مرگ بار در یک محل خاص مسئولین ان منطقه را مورد مجازات قرار داد البته کار صحیح ان بود که قرنطینه ی کامل از ابتدا توسط وزارت بهداشت دولت مرکزی چین در مناطق مشکوک و الوده صورت پذیرد تا از منشا پراکنده نشود اما خب شاید برای مردم حتی مسئولین و متخصصان ویروس شناس و بیماری های عفونی هم گمان و احتمال نوعی بیماری در حد سرما خوردگی و انفوالانزا تلقی می شده و جدی نگرفتند!!!
    جالب این که درس های عبرت اموز همین ویروس کرونا ان وقت وسیع و جالب و در عین حال عجیب بوده و هست که حداقل رفتار کثیف و نجس به تبع ان اخلاق بد و زشت و نا هنجار و غیر شرعی و قانونی و عرفی خیلی از مردم و مسئولین رو به تنهایی اصلاح کرد!!! بدون این که سیاست مدار خاصی دخالت کرده باشد و توده ای دنبال و درگیرش شده باشند و اسم این ویروس رو می شود ویروس اصلاح طلب گذاشت!
    اصلاحاتی که این ویروس ولو مرگ بار در سطح زندگی شخصی و عمومی و اجتماعی و جامعه و ارتباط و روابط اغلب یعنی ۹۵ درصد الوده افراد جوامع انجام داد و ان ها را وادار به اطاعت و پیروی از احتیاط های بهداشت شخصی و رعایت بهداشت عمومی و حفظ سلامت افراد کرد هیچ سیاست مدار و قانون و حکومتی واقعا نمی توانست در مدت حدود ۱۲۰ روز تا این حد دست به اصلاحات اساسی بزند و نتیجه ی جالب ان را هم همه به عین و وضوح دیدند.
    من خودم چون از کودکی آدم خیلی حساس و وسواس بودم و هستم و از اجتماع و به خصوص افراد خلاف کار حتی اهل دخانیات دوری کردم و ارتباط نداشتم و ندارم و نخواهم داشت این ویروس از وقتی شیوع پیدا کرد احساس کردم بهشت هستم چون دیگر مجبور نبودم با کسی دست بدهم بعد برم زود دستم را شستشو بدهم یا کسی حین احوال پرسی لباس هایم را لمس نمی کند تا مجبور شوم در ماشین لباسشویی فورا ان را شستشو بدهم یا سطح های عمومی حالا دیگر تمیز تر هست و مردم بهداشت را جدی گرفتند و در صف نانوایی کسی سیگار نمی کشد در هر صورت به طور کلی ان احساس ارامش و امنیت و اسایش رو حالا واقعا احساس می کنم
    و رفت امد های خود دعوتی خیلی از اقوام فضول هم دیگر خبری نیست!
    اما در خصوص آفت مگس زیتون این که سال ۱۳۸۳ چند تا از زیتون فروش های بزرگ ان مقطع از زمان از کلج طارم برای صرفا سود بیش تر مثلا زیتون خیلی درشت بی خاصیت محصول باغات عراق رو به اسم زیتون پیوندی اسرائیلی و لبنانی و سوریه با رانت و رابطه ی ویژه از مرز خسروی در طول ماه ها و سال ها وارد کشور کردند و بعد از توزیع در مناطق زیتون خیز و به خصوص محل عرضه ی فروش زیتون ایران یعنی شهر رودبار ان مگس ها از داخل زیتون در امدند و به باغات زیتون شهر رودبار حمله کردند و کلونی وسیع خود را بومی کردند و سال هاست که هم چنان کم یا زیاد هنوز هستند. خب در طمع ورزی و ارتباط سریالی و حتی مافیایی باندهای خریدار و وارد کننده و توزیع کننده ان محصولات الوده شکی نبوده و نیست اما مهم ان است که توجه شود الودگی مگس زیتون ده ها سال قبل از این که وارد مرزهای ایران و شهر رودبار بشود در خیلی از نقاط زیتون خیز دنیا از جمله امریکای جنوبی و منطقه ی مدیترانه کلونی بومی و غالب و مشکل و معضل و بحران جدی شده بود و اگر هم ان کشاورز و باغ دار و تولید کننده و وارد کننده و توزیع کننده طارم عاملش نمی شد قطعا عامل یا عوامل دیگر مثل هجوم ملخ های زرد مراکشی عاملش می شدند و وارد می شد یا حتی اب و هوا و طوفان و جریان های اب و هوایی پس جای تامل است که در شهر های زیتون خیز دیگر کشور که اصلا محل توزیع عمده ی زیتون در کشور نبوده و نیستند پس چگونه نفوذ و سرایت کرده اند؟!
    شاید برخی افراد مرموز به جهت مقابله با قدرت گرفتن تولید زیتون در نواحی غیر از شهر رودبار و منجیل و لوشان و رستم آباد و جیرنده و طارم و الموت و نواحی نزدیک دیگر خواستند تولید را در شهر های دور رقیب نابود کنند!
    در حال حاضر مسئله ی مهم تر موضوع پیش گیری یعنی گسترش افت مگس زیتون هست و با روش های مزخرفی که مسئولین و مردم یعنی باغ دارها به تبع سیاست های اموزشی و با پایه ی مثلا علمی – کاربردی در پیش گرفته اند اتفاقا بیش تر گسترش پیدا کرده و کلونی کوچک تر اما خطرناک تر خود را نشان داده است
    البته فضا سازی های خبری – رسانه ای و سیاه نمایی های بسیار زیادی از طرف اول قوم کادوس و کاس به خصوص گیلک ها بر علیه مجموعه ی تولیدات و فوزیع و فروش زیتون در شهر رودبار و بازار بزرگ زیتون کشور و خاور میانه صورت گرفت که جز شیطنت ناشی از حسادت و … چیز دیگری نبود اما از همه ی ان مسایل مشکل و معضل و بحران افرین قبلی عبور شده و حالا همان مسئله ی اصلی جهان زیتون موضوع پیش گیری بهتر از ذرمان است. بی تعارف این مدل درمان هرگز اصلا و ابدا پیش گیری نبوده و نیست حتی توسعه ذهنده افت مگس زیتون هم بوده و هست با نام و عنوان و القاب علمی و …
    کلونی کوجک تر و حتی سطح توزیع ان محدود تر اما قوی تر و خطرناک تر شده است و بهترین راه حل برای پیش گیری و شیوع پیک خطر ان
    ۱ – بازگشت به شرایط قبل از شیوع افت مگس زیتون یعنی عادی سازی
    ۲ – ممنوعیت واردات زیتون خام از کشورهای دیگر به مرزهای ایران و صرفا در صورت عدم تولید لازم در کشور واردات استاندارد فراورده های اماده و بی خطر محصول زیتون از کشورهای مبدا
    ۳ – ممنوعیت صادرات یعنی حمل و نقل زیتون خام از هر شهری به شهر زیتون خیز دیگر در کشور و ایجاد کارخانجات فرآوری در مرکز شهرهای زیتون خیز دیگر کشور و با سرمایه گذاری حتی زیتون فروش های شهر رودبار یا تولید کنندگان شهر رودبار در ان مراکز فراوری و حمل و نقل و صادرات و وارد کردن محصوص فراوری شده و بی خطر از مبدا به مقصد فروش یعنی شهر رودبار زیتون که با حمایت ویژِه ی دولت از تولید و جهش تولید و جلوگیری از خام فروشی و ایجاد صنایع تبدیلی متنوع در حوزه ی محصولات مختلف و متنوع زیتون و ایجاد اشتغال نسبتا زیاد و پایدار و حمایت از حقوق مصرف کننده ها به منظور کمی و کیفی و برند استاندارد سازی محصول ویژه
    ۴ – ممنوعیت صادرات زیتون خام از شهرهای دیگر به شهر رودبار به عنوان محل فروش اصلی زیتون در کشور
    ۵ – ممنوعیت فروش زیتون خام در سطح معابر عمومی و شهرها و کشور و صرفا خرید تضمینی زیتون سبز و روغنی از باغ دارها توسط دولت به نرخ تضمینی از جهت استراتژیک بودن محصول بومی زیتون در شهر رودبار و مراکز خاص خرید زیتون خام و روغنی جهت فرآوری و ایجاد ارزش افزوده بیش تر
    ۶ – حمایت از زیتون فروش ها و ایجاد کارگاه های زود بازده برای ان ها در شهر های زیتون خیز کشور جهت خرید تضمینی زیتون سبز و روغنی از باغ دار ها و فراوری متنوع ان ها و بعد واردات به بازار هدف
    ۷- حمایت ویژه از باغ دارهای سطح شهرستان رودبار و کمک مالی بلا عوض جهت اصلاح و بازسازی باغات و الگوی کاشت و داشت و برداشت و فراوری هر چه بیش تر و استاندارد تر از محصول زیتون
    ۸- برچیدن تمام کارت های زرد و سبز و … و فرمون های جنسی و تله های جاذب از سطح شهرستان رودبار و کل کشور
    ۹- پاک سازی یعنی رعایت بهداشت عمومی باغات در سطح منطقه و کشور
    ۱۰- عدم استفاده عمومی افت ها و سم ها در تمام باغات از جمله زیتون و …
    ۱۱- محلول هزار لیتر اب و یک کیلوگرم کلر که برای ضد عفونی میکروب زدایی و انگل زدایی در اب شرب می ریزند در حجم یک میلیون لیتر اب و ۱۰۰۰ کیلو گرم کلر ضد عفونی و از طریق جت های نیروی هوایی ارتش در اخر تماه تیر و اواسط ماه مرداد که زیتون روند رسیدگی را شروع می کند و ترجیحا بعد از بارش باران در منطقه چون درخت زیتون وقتی اب می خورد زیتون رشد ابکی می کند و نرم برای نفوذ و نیش زدن و اثر زهر یا همان سم مگس زیتون است و در فاصله ی حداقلی از سطح زمین که دیوار صوتی هم شکسته نشود به صورت خیلی فشرده و گاز در سطح شهر و شهرستان رودبار پاشیده شود.
    و خیلی دیگر نکات و موارد و موضوعات و مسائلی که قصد داشتم در قالب یه مقاله ی منظم ارائه کنم که در حال حاضر بنا بر دلایلی امکان پذیر نیست!!!
    یکی از مدل هایی که باید مد نظر اول کشاورز باغ دار و بعد مسئولیت جهت پیش گیری از گسترش کلونی افت مگس زیتون در شهر رودبار و … شود روش دفاع تهاجمی بوده که باید الزاما از حالت جاذب به حالت کاملا دافع با استفاده از مواد بی خطر اما موثر صورت پذیرد.
    استفاده از محلول و تله های حاوی فرمون جنسی یعنی جذاب مگس زیتون یک کار غیر اخلاقی و به دور از انسانیت بوده و هست.
    می خواهی نابود کنی خب دور کن دیگر چرا تله می ذاری چه بسا عامل اصلی همین جذب حداکثری کلونی های جهش یافته ی مگس زیتون هم کاربرد غیر انسانی محلول های جذاب مثل فرمون های تحریک کننده جنسی بوده و هست که باید کلا جمع اوری و برطرف شوند.
    بهترین راه پیش گیری از تولید و گسترش مگس زیتون و کلونی ناشی از ان دقیقا همین دفع حداکثری با استفاده از روش های بی خطر و شاید امواج التراسونیک در سطح فرکانس ضعیف در منطقه در اواسط ماه تیر که زیتون نیمه عمر خود را روی درخت می گذارند است.

  9. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 9:
    شما که با مسئولین در ارتباط هستید نصیحت کنید که هجوم ملخ های زرد مراکشی شاید به ظاهر و خیلی محدود تهدید برای محصولات زراعی منطقه های هدف آن ها یا هر طرف جریان های آب و هوایی و از جمله باد آن ها را برد باشند اما اگر زرنگ باشد از تهدید حداقلی هجوم ان ها می توانند یک فرصت بسیار استثنایی جهت ایجاد اشتغال موقت بیش از هزار نفر و ارزش افزوده و درامد ناشی از جمع اوری و فروش ملخ های زرد مراکشی به شرطی که با سم ان را مسموم نکرده باشند یعنی سم پاشی نکرده باشند چون میزان پروتئینی که دارند یعنی هر ده عدد ملخ زرد مراکشی معادل نیم کیلو ذرت و دویست و پنجاه گرم سویا فقط ارزش غذایی پروتئینی دارد و ویتامین های دیگر هم دارد و این مطلب رو سال ها قبل به مسئولین دولتی کشور اعلام کردم و عمی نکردند اما برخی از مردم بومی محل های هدف خود جوش اقدام به جمع اوری و فروش ملخ زرد مراکشی به قیمت هر کیلو بیست هزار تومان به مرغ داری ها جهت تغذیه ی جوجه های بالای بیست روز تا چهل روز که سن رشد ان ها هست و برای طیور دیگر محلی و بومی و خانگی هم عالی تر و حتی جدا از آن از ان ها می شود نوعی کود طبیعی بسیار عالی برای صیفی جات و … استفاده کرد. حیف است ده ها صد ها و هزار ها تن ارزش غذایی را مسئولین و باغ دار ها با دست خود نابود کنند و منفعتی از ان نبرند.
    مسئولین تا علم و مهارت و فن و هنر مدیریت مشکل و معضل و بحران را یاد بگیرند این ملخ ها یا بی مصرف نابود شدند یا بی منفعت رفتند!!!

  10. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 10:
    قاسم سلیمانی رو خود و با قصد کاهش تنش های داخلی و تنش های بین ملت های ایران و عراق و منطقه راهی میدان مرگ کردید تا از دستاوردهای موقتی شهادت آن به ملت ساده لوح و ملت های ساده منطقه فخر بفروشید و ان امریکا در استانه ی انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت و دارد و بنا بر مالاحظات سیاسی به تاسیسات اصلی ایران که مد نظر ان ها بوده و هست و اعلام هم کردند حمله نکردند اما شما هم این قدر رجز خوانی نکنید. این که یک پایگاه خالی از نیروهای امریکایی را با چند فروند موشک کوتاه برد هدف قرار دادید و حالا خساراتی هم وارد شد که افتخار و هنر نبوده و نیست. ترامپ دور دوم ۱۸۰ درجه خطرناک تر از ترامپ تا حال بوده و هست و خواهد شد. بهتر است تمام تجهیزات و نیروهای ایران که بودجه ی هنگفتی از بیت المال ملت که با سختی کسب و ذخیره شده است را به مرزهای جنوب در خلیج فارس و جنوب غربی و غرب و شمال شرقی و شرق و شمال غرب و کشور متمرکز کنید و از مرزهای خاکی و ابی حساس ایران محافظت کنید. یادتان نرود که این همه سهمیه ی های سازمانی و اولویت های ویژه ی اجتماعی ظالمانه و تمام فرصت طلبی ها و منفعلت طلبی ها و میراث خواری ها و انقلابی نمایی ها و ارزش نمایی ها و اصول نمایی ها و رانت ها و فسادهای کلان سیاسی و اقنصادی و اجتماعی و فرهنگی و … ناشی از آن همه و همه حاصل تجاوز نظامی همین نیروهای به اصلاح حشد الشعبی و امثال ان ها بوده و هستند که زمانی در دوره ی جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس از بعثی های متعهد و وفا دار به صدام حسین بودند که حالا با تغییر ظاهر خود را دوست ملت ایران معرفی کرده و می کنند. این همه شهید مدافع حرم و … بس نبود و نیست؟! چرا تا حالا غرامت جنگی ناشی از حمله ی عراق به ایران که توسط نهادهای بین المللی هم تایید شده به بهانه ی مرزهای مشترک خاکی و وجود اماکن مذهبی شیعیان در عراق از دولت فعلی عراق باز پس گیری نشده و نمی شود تا از بیت المال غارت نشود و خرج خانواده های شهید و جانباز و … نشود؟! این مصلحت اندیشی نبوده و نیست بلکه سازش کاری و مصامحه محض بوده و هست. ملت هرگز مثل شما فکر نکرده و نمی کنند جز حدود شاید ۱۵۰۰۰۰۰۰میلیون جیره خوار مستقیم و غیر مستقیم حکومت که مجبور بوده و هستند با حفظ ظاهر انقلابی نمایی کرده و کنند اما ۷۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ایرانی مثل شما فکر نکرده و نمی کنند و آنش زیر خاکستر بوده و هستند و حالا شما به دنبال تامین همان ۱۵۰۰۰۰۰۰ نفر بوده و هستید اما بترسید از عذاب سخت الهی که شیوع کرونا اولین اخطار ان به حکومت و مسئولین فاسد ان بوده و هست….

  11. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 11:
    همان طرف دار های تقلبی آقای مخزن موسوی که در زمانی دو گانگی ابوالحسن میرزاپور مخزن موسوی و بعد دو گانگی رضا کاظمی تکلیمی و ابولحسن مخزن موسوی و بعد دو گانگی رضا اکبر زاده و ابولحسن مخزن موسوی را به منظور واگرایی و ایجاد تشنج و جنگ روانی و بهره برداری های شخصی و گروهی در سطح شهرستان رودبار به راه انداختند و سود ان را هم نوش جان کردند و به ریش آقای مخزی موسوی و طرف دارهای واقعی و حقیقی او نیز خندیدند و همه را حتی خود آقای مخزن موسوی رو از دور رقابت ها و محبوبیت بومی خارج کردند و چه ظلم و ستم و منفعت طلبی و فرصت طلبی و رانت خواری و ویژه خواری را با امتیاز گیری های خاص خود انجام دادند همان ها با حس انتقام از مسلم میرزا پور اول علی الظاهر تحت عنوان شورای نیروهای ائتلاف انقلاب اسلامی که در واقع همان اصول نماهای شکست خورده سابق بودند و طرف دار سیاسی و انتخاباتی محمود احمدی نژاد و قالیباف و جلیلی و رئیسی در سطح شهرستان رودبار همان ها با حمایت تلویحی جعلی از آقای کاظم ارجمندی بعد دوگانگی ارجمندی و کربلایی حسینی را به راه انداختند اما هدف تخریب شخصیتی کاظم ارجمندی و شکست ارا مهرداد گودرزوند چگینی بود و هست و با افتضاح تمام شکست خوردند و دکتر مهرداد گودرزوند چگینی با تکیه بر آرای عمدتا یک دست شهر لوشان و نیم دست شهر منجیل و یک چهارم دست شهر رودبار با وجود مشارکت ملی پایین و عدم اقبال مردم و ملت از اعتماد به حکومت جمهوری اسلامی اما توانست پیروز میدان شود اما حالا با تاسی از امتیاز گیری و زهر چشم گیری قبل از انتخابات در تایید صلاحیت مشروط اقای چگینی با نفوذ و دخالت عوانل ملی و استانی و شهرستانی سعی در اخلال کار و وظایف نمایندگی اقای چگینی و در اختیار گیری همه جانبه ی سیاسی او و جهت دهی به امورات او در سطح شهرستان و فرصت طلبی و منفعت طلبی و ویژه خواری ها و رانت بازی ها و رانت خواری های مجدد و تخریب چهره ی سیاسی – اجتماعی اقای چگینی بوده و هستند!!!
    موضع گیری های ولو اندک اما جهت دار اقای چگینی نسبت به برخی حواشی های پوچ و بی اساس در این مدت خیلی نگران کننده بوده و هست و اقای چگینی باید استقلال شخصیتی و سیاسی – اجتماعی خود را حفظ کنند و درگیر دست خط های عوامل فشار اصول نما و ارزش نما و متقلب و رذل در سطح شهرستان رودبار نشوند چرا که ارای او را از انتخاب مردم شهرستان رودبار اخذ و به مجلس یازدهم راه پیدا کرده اند نه این که از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تقلبی و عوامل مزدور آن…
    اقای چگینی اگر هم چنان بر مواضع جهت دار انان برقصد دور بعدی را از حالا بازنده میدان خواهد بود چون این دور رقیب ان چنانی نداشت و دور بعد دور اقای کاظم ارجمندی خواهد بود اگر مستقل و به دور از عوامل فاسد و مزدور شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جعلی باشد.

  12. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 12:
    با سلام
    پیش بینی انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان رودبار:
    میزان مشارکت: حدود ۶۰%
    ۱- مهرداد گودرزوند چگینی: حدود ۱۶۰۰۰ رای
    ۲- منوچهر جمالی سوسفی: حدود ۵۵۰۰ رای
    ۳ – کاظم ارجمندی : حدود ۴۰۰۰ رای
    ۴ – علیرضا کربلایی حسینی: حدود ۳۰۰۰ رای
    ۵ – محمد میرزایی فتح کوهی: حدود ۲۰۰۰ رای
    ۶ – امین بابایی: حدود ۲۰۰۰ رای
    ۷ – محرمعلی ضیایی: حدود ۱۰۰۰ رای
    ۸ – صبورا نوروزی: حدود ۱۰۰۰ رای
    ۹ – اسماعیل فدایی: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۰ – سید یاسر حسینی: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۱ – الهیار باباپور: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۲ – رضا رضایی زاده گلنگشی: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۳ – یوسف میرزایی: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۴ – مهدی میرزایی داکدره: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۵ – ذکا اسدی جیرنده: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۶ – علی کاظمی لویه: حدود ۵۰۰ رای
    ۱۷- مجتبی طالبی: حدود ۵۰۰ رای

  13. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 13:
    ۱- مهرداد گودرزوند چگینی: ۱۵۰۰۰ رای ثابت + حدود ۳۰۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    ۲- منوچهر جمالی سوسفی: ۶۰۰۰ رای ثابت + حدود ۱۰۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    ۳- کاظم ارجمندی کلشتری: ۴۰۰۰ رای ثابت + ؟ حدود ۵۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    * حدود ۵۰۰ رای کم تر یا بیش تر.
    *تایید صلاحیت احتمالی عطا اله حکیمی در ساعات پایانی زمان مقرر نیز تقریبا بی اثر خواهد بود.
    ۱- مهرداد گودرزوند چگینی: ۱۵۰۰۰ رای ثابت + حدود ۳۰۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    ۲- منوچهر جمالی سوسفی: ۶۰۰۰ رای ثابت + حدود ۱۰۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    ۳- کاظم ارجمندی کلشتری: ۴۰۰۰ رای ثابت + حدود ۵۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    ۴ – عطا اله حکیمی: ۳۰۰۰ رای ثابت + حدود ۵۰۰ آرای متغیر(در صورت انصراف سایر کاندیداها)
    * حدود ۵۰۰ رای کم تر یا بیش تر.
    توضیحات:
    موج اصلی انتخابات یازدهم مجلس شورای تشریفاتی حکومت اسلامی در شهرستان رودبار حول محور مهرداد گودرزوند چگینی هست و خواهد ماند و اصلا بحث مسایل پیرامونی نظیر آسیاب به نوبت یا قوم گرایی یا … نبود و نیست چرا که با توجه به سطح علم، تخصص، مهارت، هنر، قدرت تعامل و هم چنین پشتوانه ی حمایت ها و آرای ثابتی که در سطح شهرستان رودبار و در بین اقشار مختلف مردم دارد، می تواند وکیل مناسبی برای احقاق حقوق بومی و ملی و بین المللی مردم شهرستان و ملت ایران باشد اما اما اما نکته ی بسیار مهم آن است که با فیلترها یعنی اعمال سلیقه ها و زهر چشم گیری ها و امتیاز گیری هایی که شورای نگهبان حفظ نظام حکومت اسلامی داشت و حالا هم سخت تر و شدید تر دنبال می کند اصلا تفاوتی بین افراد یا عناصر یا احزاب یا جریان ها حتی خیلی نزدیک به حکومت اسلامی نبود و نیست و فقط قدرت اختیار مطلق از وکلا منتخب ملت توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و نظارتی و بازرسی زیر مجموعه ی و تحت امر حکومت اسلامی کاملا سلب و اختیار نسبی در حد دخالت های جزیی آن هم برای اقناع ظاهری ملتی که به آن ها اعتماد و از آن ها حمایت و به آن ها رای دادند، صورت خواهد گرفت و در این صورت است که مجموعه ی مجلس یازدهم را می توان یک مجلس یک دست از لحاظ مطیع محض فرمان های تحمیلی نهاد حکومت اسلامی یعنی ولایت فقیه تلقی کرد که کیف های حکومتی حتی بد تر از کیف های انگلیسی در دست هر یک از وکلا ملت در آن خواهد بود البته امورات عادی ملت و کشور هم انجام خواهد شد و همه ی این ها شاید به بهانه ی سالم سازی سیستم عمومی و خصوصی نظام توسط حکومت اسلامی باشد و به ملت القا و اعلام هم شود ولی خطر ایجاد ملی گرایی افراطی تحت عنوان فاشیسم قدرت که بعد از عصر پوپولیسم فعلی در حال اتفاق هست و منجر به بروز انواع مختلفی از استبداد، استثمار و استعمار داخلی توسط حکومت اسلامی بشود به شدت وجود دارد و حالا این که مثلا فلانی بشود یا فلانی نشود واقعا از نظر مردم بومی شاید مهم و موثر آن هم در جهت پیش رفت همه جانبه ی شهرستان متبوع آن ها باشد ولی از نظر حکومت اصلا مهم نیستند چون آن قدر اهرم های فشار نرم و سخت در اختیار دارند که وکیل مردم جرات ندارد خلاف جهت آب یعنی ایدئولوژی منسوخ ولی پا برجا آن ها حرکت کنند پس حداقل آن است که اگر مردم قصد شرکت در انتخابات را دارند به کاندیداهایی که از هر نظر مبتلا و درگیر انواع و اقسام فساد و در افراطی گردی و تندروی و انقلابی نمایی و ارزش نمایی و اصول نمایی و فرصت طلبی و منفعت طلبی و میراث خواری و امثالهم شهرت دارند، رای ندهند و انصافا آقایان مهرداد گودرزوند چگینی و منوچهر جمالی سوسفی و کاظم ارجمندی کلشتری هم می توان ادعا کرد که اصلح هستند هم این که به طور نسبی صالح هم هستند پس برخی ها نباید عقل و هوش مردم یعنی درک و فهم مردم را نباید ضعیف تلقی کنند و با ایجاد موج های کذایی سیاسی – اجتماعی – رسانه ای سعی در موج سواری ارزان قیمت کنند چون قطعا دچار شکست خواهند شد.

  14. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 14:
    اگر واقعا آمار و ارقام تایید صلاحیت شده ها توسط شورای نگهبان صحیح باشد فرقی نمی کند حکیمی بتواند تا پایان زمان اعتراض تایید صلاحیت بشود یا نشود و در هر صورت هر کاندیدایی که یک بار بیاید و مورد اقبال مردم قرار نگیرد بعید است مگر از طریق لیست حزبی یا شبه حزبی که توسط شوراهای سیاست گذاری احزاب تایید و نهایی و به مردم اعلام می شود مثل عماد افروغ که در مجلس ششم جو اصلاح طلبی بر فضای کشور موج می زد و مورد اقبال مردم قرار نگرفت ولی در مجلس هفتم در قالب لیست اصول گرایان و در شرایطی که جو اصول گرایی در کشور موج می زد توانست مورد اقبال و انتخاب مردم واقع شود. در شهرستان رودبار این دوره شانس اول دکتر مهرداد گودرز وند چگینی و دوم دکتر منوچهر جمالی و سوم دکتر کاظم ارجمندی به مراتب برای اقبال مردم و قبولی در عرصه ی انتخابات بیش تر است. البته با وجود پیشینه ی آرای دکتر مهرداد که از نظر گرایش سیاسی جزو مستقلین و بدون حاشیه ی بوده و هست و علم و تخصص و تجربه و مهارت او در مدیریت و آن چیزی که نظام از نماینده ی مجلس انتظار دارد یعنی خنثی بودن و حرف شنوی محض از ولایت فقیه و بی حاشیه ماندن در سایر مسایل مربوط به سیاست های اعمالی و تحمیلی حکومت و حاکمیت بر مردم و ملت و کشور و هم چنین حضور در یکی از دوره های قبلی و پایه ی رای ثابت و در حد لازم او در شهر های مختلف شهرستان رودبار به ویژه شهر لوشان و جیرنده و رودبار و قسمتی از شهر منجیل و و آرایی که از جانب لوشانی های ساکن شهرستان قزوین و استان قزوین به او تعلق خواهد گرفت قبولی دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در همان مرحله ی اول با رای بیش از ۱۵۰۰۰ قطعی به نظر می رسد.
    پیش بینی احتمالی نتایج انتخبات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با فرض وجود حکیمی چون احتمال اخذ تایید صلاحیت از شورای نگهبان را دارد – با احتساب این که مشارکت عمومی در شهرستان رودبار حدود ۵۰ درصد باشد:
    ۱- مهرداد گودرزوند چگینی بیش از ۱۵۰۰۰ رای – با احتساب آرای لوشانی های ساکن استان قزوین که برای رای به او به شهرستان رودبار مراجعه خواهند کرد.
    ۲- منوچهر جمالی سوسفی حدود ۵۰۰۰ رای – با احتساب عضویت در لیست و فراکسیون امید مجلس دهم و جو خنثی طلبی و بی طرفی که در کشور موج می زند و عملکرد بسیار منفعلانه و ضعیف در سطح ملی و بی کیفیت در سطح شهرستان رودبار در طول چهار سال دوره ی وکالت
    ۳- کاظم ارجمندی کلشتری حدود ۴۰۰۰ رای – با احتساب تقریبا مستقل بودن و مردمی بودن و شرکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی رایگان به اقشار مستضعف و محروم شهرستان رودبار و حمایت مردم کلشتر و شهر رودبار از او
    ۴- عطا اله حکیمی حدود ۳۰۰۰ رای – با احتساب ریزش آرا شائبه ی تند رو بودن و همراهی با تند روهای نمایندگان ادوار مجلس به ویژه ی جبهه ی پایداری و این که با وجود تضاد منافع و ضد دولتی بودن او با وجود دو سال باقی مانده ی دولت دوازدهم و بی اعتمادی مردم نسبت به گفتار و رفتار و مجموعه ی عملکردهای او – اگر تایید نشود آرای او بیش تر به منوچهر جمالی سوسفی و محمد میرزایی و امین بابایی توزیع می شود.
    ۵- بقیه کاندیداها هر کدام حدود ۵۰۰ تا ۳۰۰۰ رای

  15. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 15:
    زمین برید اسمان برید انتخابات مجلس یازدهم شهرستان رودبار حول محور
    ۱ – مهرداد گودرز وند چگینی حدود ۱۵۰۰۰ رای
    ۲ – منوچهر جمالی سوسفی حدود ۶۰۰۰ رای
    ۳ – کاظم ارجمندی کلشتری حدود ۵۰۰۰ رای
    ۴ – عطا اله حکیمی حدود ۴۰۰۰ رای
    حالا حدود ۵۰۰ تا پایین تر یا بالاتر قرار و همین طور هم خواهد شد
    دیگه این بازی های سیاسی – رسانه ای گسترده چیه که تحت عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان رودبار به راه انداختن؟!
    آقای مدیر مسئول و سر دبیر محترم درفک خبر:
    اول عرض سلام و ادب و احترام
    لطفا چند نفر از خبرنگارهای زبده و متخصص در این امور رو مامور کن و بگوئید تا در مورد وجود خارجی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان رودبار تحقیق و تفحص کنن که اصلا وجود خارجی دارد؟! این آقای علی اصغر لطیفی و امثالهم که از جیرنده و هرزویل و کلشتر و لیاول و خلسر و سرخن و دارستان و لاکه و … زمانی از طریق عضویت در بسیج و بعد هم سپاه و بعد هم با سفارش غیر متعارف از طریق قدرت های سیاسی بومی و بدون آزمون استخدامی وارد سیستم نظام خودشونو جا زدن بعد هم مخبر محلی دفتر نظارت شورای نگهبان واحد شهرستان رودبار شدن و هستن و دایم در حال تولید اطلاعات نادرست و غلط و جنگ رسانه ای و درست کردن موج های حبابی سیاسی – اجتماعی – رسانه ای بودن و هستن و خودشان را نیروهای انقلابی جا زدن!!! آیا خبر ندارن که زهر چشم گیری و امتیاز گیری از کاندیداهای بالقوه ی پیروزی در شهرستان رودبار خیلی وقت ها پیش توسط آقا بالا سرهای انقلابی نما و ارزش نما و اصول نما و فرصت طلب و منفعت طلب و رانت خوار و میراث خوار و … آن ها انجام شده و خیلی از پست های اصلی مهم شهرستان که با مشورت و تایید نماینده ی دوره یازدهم مجلس در شهرستان رودبار قراره نصب بشن از حالا نفراتشو بین خودشون تقسیم و سهم کردن!!! من که این بیرون گود هستم همه رو دقیقا می تونم حدس بزنم بعد چرا با ایجاد یه شورای کذایی و کذب محض که اصلا وجود خارجی و فقط اسم رسانه ای پروپاگاندی به ان داده اند سعی در نفوذ و تغییر و جلب نظر مردم دارن؟! مردم بهتر از همه آن ها و ایادی فاسد آن ها رو می شناسن و به خوبی می دانن که وضعیت بحرانی جامعه ی ایران امروز دقیقا نتیجه ی وجود و نفوذ و دخالت عناصر نا مطلوبی مثل همان هاست که دوره ی ان ها به پایان رسیده و به زودی مورد غضب الهی قرار خواهند گرفت
    مردم دارای هوش مناسب اجتماعی و سیاسی و رسانه ای هستن و فریب و گول و مغفول تند روهای افراطی و امثالهم رو که زمانی هم گروهای و عناصر فشار تو شهرستان بودن رو نمی خورن
    کدام نیروی انقلابی تا چه برسد به نیروهای انتقلابی؟! یک نفرشونو اسم ببر؟ مثلا علی اصغر لطیفی جیرنده ای؟هههههههههههههههه
    کدام حزب یا جریان تا چه برسد به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان رودبار یک حزب اصلا یک گروه تشکیلاتی رو اسم ببر؟ مثلا حلقه های شیطانین که در …. جلسه هم اندیشی برای تخریب فلانی و فلانی گذاشتن و می ذارن؟ ههههههههههههههه
    این ها کاملا باید جمع بشود که انشا اله به زودی از سیستم نظام و کشور حذف و پاک خواهند شد به برکت شهید سرباز قاسم سلیمانی که عمری با همین افراد و عناصر و جریانات جمود و فاشیستی جنگید

  16. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 16:
    شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان رود بار از اساس کذب محض و باطل و دروغ و فقط نامی بوده و هست و وجود خارجی نداشته و ندارد و اول همان شورایی کذایی بیاید اعلام وجود کند که نیروهای ان و فعالین ان و حتی گروه های وابسته به ان در سطح شهرستان رودبار کدامند؟
    [جریان رد صلاحیت کذایی علی رضا کربلایی حسینی هم نوعی بازی سیاسی و شو تبلیغاتی و ساختگی توسط عنااصر نا مطلوب سیاست نما و انقلابی نما و ارزش نما و اصول نما و فرصت طلب و منفعت طلب بود که خواستند با القا یک شوک جعلی یک موج کذایی به نفع او ایجاد کنند که از اساس گور در گور شدند…ههههههههههههههههههههههه
    حزی و جریان و ائتلاف شان پیش کش!!!
    مثلا غلامرضا دولتی لیاولی که مخبر محلی بسیج و سپاه و دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان رودبار و منطقه چند تا مقاله ان هم رو نویسی از نظریه ولایت فقیه شهید مطهری در هفته نامه شکوفه های زیتون منتشر شد و همان جریان فشار نیروهای بی سواد و فرصت طلب و منفعت طلب تند رو انقلابی نما و ارزش نما و اصول نما شهرستان رودبار او را رئیس اداره ارشاد شهرستان رودبار کردند!!!
    یا مثلا ل جیرنده ای؟ یا مثلا ح خلسری؟ یا مثلا ش کلشتری؟ یا مثلا س هرزویلی؟ یا ایادی مثل آن ها؟!!!
    دست از بازی ها بردارید و عقل و هوش افراد فرهیخته ی شهرستان رودبار را ضعیف و توهین نکنید
    کاظم ارجمندی کلشتری نیا: ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ رای
    علی رضا کربلایی حسینی: ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ رای
    اما:
    مهرداد گودرزوند چگینی: ۱۵۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ رای علی برکت الله…
    و:
    منوچهر جمالی سوسفی: ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ رای

  17. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 17:
    آقای محمد میرزایی فتح کوهی
    چرا گمان کردید و می کنید که مردم شهرستان رودبار از یک سوراخ عقرب دو بار گزیده می شن در حالی که اصلا ان قدر عقل و هوش اجتماعی – سیاسی و رسانه ای پیدا کردن که اصولا دست تو سوراخ موش هم نمی کنن چه برسد به عقرب و مار…
    تو که خودتو مجری سفرهای دولت احمدی نژاد و بعد هم معاون اول دولت روحانی معرفی کردی و … این همه زرق و برق بخشیدی به خودت حتی با ادعای صرفا ادعای اصلاح طلب بودنت دور قبل همان عناصر منفعل و مغفول شورای اسمی سیاست گذاری اصلاح طلبان شهرستان رودبار که اصلا ماهیت و هویت و اصلا وجود خارجی مشخص و معلومی نداشته و نداره مورد اقبال و تاییدشون قرار نگرفتی تا عارف به جای این که دست جمالی رو با حدود ۸۰۰۰ رای برای دور اول و دوم بالا ببره که تبدیل به ۲۸۰۰۰ شد بیاد دست تو رو همون دور اول بالا ببره اون وقت با چه اعتماد به سقفی اومدی و از پیروزی در انتخابات دم می زنی؟
    اگه اقبال با تو یار بود همون دور قبل که جو اصلاح طلبی و عناصر نفوذی مثل تو شرکت کردین شانص با تو و امثال تو یار می شد مطمئن باش نه یک بار دو بار بلکه صد بار هم شرکت کنی همان سرنوشت اکبر زاده مبتلا و دچار می شی هر چند اونو بر چسب مخزن بهش زدن تا نا کارترش کنن در حالی که هرگز مخزن ازش لفظی هم حمایت نکرد!!!
    چرا وقتی تا جایی همایش و فلانه سعی کردی و می کنی که بی ربط و اصلا نمی شناسی فلان مسئول رو بری و باهاش عکس یادگاری ثبت کنی تا مثلا تو البوم خودت به مردم بگی یعنی نشون بدی که قدرت مندی و با شخصیت هایی دوست و رفیقی و در ارتباطی در حالی که اصلا نمی شناسندت!!!!
    دست بردار
    دور قبل که شخصیت کاندیداتوری نمایندگی مجلس رو به لجنزار کشیده بودی و چند تا از این خانوم های عطر و کتاب فروش دوره گرد رشتی رو با آرایش غلیظ و … که جای گفتن نیست برای تبلیغ خودت به نقاط مختلف شهرستان رودبار فرستاده بودی می خوای انکار کنی؟
    اینارو همه تو رودبار فهمیدن
    بگو تا حالا چه کار مثبتی برای شهرستان رودبار انجام دادی تویی که مثلا به قول خودت تو دولت یه جورایی بودی
    پس اعتماد به امثال تو و اون … که مجبور به مداحی و دلقک بازی شدین حکایت خنجر به خودی ان هایی هست یا بهتر بگویم همان حدود دو هزار نفری هست که قراره به شما رای بدن
    و ایضا این رو هم بخوان
    زمین برید اسمان برید انتخابات مجلس یازدهم شهرستان رودبار حول محور
    ۱ – مهرداد گودرز وند چگینی حدود ۱۵۰۰۰ رای
    ۲ – منوچهر جمالی سوسفی حدود ۶۰۰۰ رای
    ۳ – کاظم ارجمندی کلشتری حدود ۵۰۰۰ رای
    ۴ – عطا اله حکیمی حدود ۴۰۰۰ رای
    حالا حدود ۵۰۰ تا پایین تر یا بالاتر قرار و همین طور هم خواهد شد
    دیگه این بازی های سیاسی – رسانه ای گسترده چیه که تحت عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان رودبار به راه انداختن؟!
    آقای مدیر مسئول و سر دبیر محترم درفک خبر:
    اول عرض سلام و ادب و احترام
    لطفا چند نفر از خبرنگارهای زبده و متخصص در این امور رو مامور کن و بگوئید تا در مورد وجود خارجی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان رودبار تحقیق و تفحص کنن که اصلا وجود خارجی دارد؟! این آقای علی اصغر لطیفی و امثالهم که از جیرنده و هرزویل و کلشتر و لیاول و خلسر و سرخن و دارستان و لاکه و … زمانی از طریق عضویت در بسیج و بعد هم سپاه و بعد هم با سفارش غیر متعارف از طریق قدرت های سیاسی بومی و بدون آزمون استخدامی وارد سیستم نظام خودشونو جا زدن بعد هم مخبر محلی دفتر نظارت شورای نگهبان واحد شهرستان رودبار شدن و هستن و دایم در حال تولید اطلاعات نادرست و غلط و جنگ رسانه ای و درست کردن موج های حبابی سیاسی – اجتماعی – رسانه ای بودن و هستن و خودشان را نیروهای انقلابی جا زدن!!! آیا خبر ندارن که زهر چشم گیری و امتیاز گیری از کاندیداهای بالقوه ی پیروزی در شهرستان رودبار خیلی وقت ها پیش توسط آقا بالا سرهای انقلابی نما و ارزش نما و اصول نما و فرصت طلب و منفعت طلب و رانت خوار و میراث خوار و … آن ها انجام شده و خیلی از پست های اصلی مهم شهرستان که با مشورت و تایید نماینده ی دوره یازدهم مجلس در شهرستان رودبار قراره نصب بشن از حالا نفراتشو بین خودشون تقسیم و سهم کردن!!! من که این بیرون گود هستم همه رو دقیقا می تونم حدس بزنم بعد چرا با ایجاد یه شورای کذایی و کذب محض که اصلا وجود خارجی و فقط اسم رسانه ای پروپاگاندی به ان داده اند سعی در نفوذ و تغییر و جلب نظر مردم دارن؟! مردم بهتر از همه آن ها و ایادی فاسد آن ها رو می شناسن و به خوبی می دانن که وضعیت بحرانی جامعه ی ایران امروز دقیقا نتیجه ی وجود و نفوذ و دخالت عناصر نا مطلوبی مثل همان هاست که دوره ی ان ها به پایان رسیده و به زودی مورد غضب الهی قرار خواهند گرفت
    مردم دارای هوش مناسب اجتماعی و سیاسی و رسانه ای هستن و فریب و گول و مغفول تند روهای افراطی و امثالهم رو که زمانی هم گروهای و عناصر فشار تو شهرستان بودن رو نمی خورن
    کدام نیروی انقلابی تا چه برسد به نیروهای انتقلابی؟! یک نفرشونو اسم ببر؟ مثلا علی اصغر لطیفی جیرنده ای؟هههههههههههههههه
    کدام حزب یا جریان تا چه برسد به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان رودبار یک حزب اصلا یک گروه تشکیلاتی رو اسم ببر؟ مثلا حلقه های شیطانین که در …. جلسه هم اندیشی برای تخریب فلانی و فلانی گذاشتن و می ذارن؟ ههههههههههههههه
    این ها کاملا باید جمع بشود که انشا اله به زودی از سیستم نظام و کشور حذف و پاک خواهند شد به برکت شهید سرباز قاسم سلیمانی که عمری با همین افراد و عناصر و جریانات جمود و فاشیستی جنگید

  18. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    بخش 18:
    این دوره یعنی از خیلی پیش تر حتی شورای عالی سیاست گذاری و اعضای شاخص احزاب و جریان ها و ائتلاف اصلاح طلب و اعتدال گرایی به خوبی می دانستند و می دانند که مجموعه ی حاکمین نظام فقط ولو از طریق نظارت استصوابی خیلی شدید و غیر منتظره می خواهد افرادی واقعا از هر نظر به خصوص از نظر سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مستقل و خنثی و بی حاشیه و مطیع محض فرمان های شفاهی و حکومتی اعمالی و تحمیلی رهبری و حکومت توسط شورای نگهبان تایید و به نوعی با مهندسی و غربال گری سیستماتیک یک مجلس واقعا بدون حاشیه ولی در عمل کار امدتر از مجالس ادوار تشکیل شود
    حکومت هر گونه مخالفت و انتقاد ولو محدود را در این شرایط بسیار حساس و پیش رو که حتی ممکن است با یک تکانه ی غافل گیر کننده ی سیاسی – اجتماعی دچار لرزش و متلاشی شدن حکومت بیانجامد دستور داده که تاکیدا صیانت شود
    پس نباید امثال آقای مطهری یا صادقی و … از این نوع منش و رفتار و واکنش حکومت ناراحت شوند
    حتی دستور اکید صادر شده که تمام افراد مسئله دار از جریان و احزاب و ائتلاف اصول گرایی نیز به خصوص تندروهای جبهه ی پایداری و طرف دار احمدی نژاد و جلیلی و قالیباف و رئیسی نیز رد صلاحیت بشوند چون ان ها را نیز حاشیه ساز تر از منتقدان و مخالفان اصلاح طلب و اعتدال گرا و محافظه کار نسبت به سیاست های نظام تشخیص داده اند
    پس مجلس یازدهم یک مجلس تقریبا مستقل و دستور داده اند که بر خلاف دوره های قبلی به منظور عدم ایجاد حزب و جریان بازی و سیاسی بازی و سیاسی کاری فراکسیون های چند گانه نیز برای همیشه تعطیل شود و یک مجلس واحد و یک دست از افراد واقعا سالم و مستقل و بی حاشیه و کار امد تشکیل شود و با تعامل منطقی با قوه مجریه و قوه ی قضاییه و حکومت خدمات بیش تر و با کیفیتی برای ملت به ثمر برسانند. انشا الله
    بقیه ی داستان ها همه چرت و پرت و اعتبار ندارند

  19. نا شناس   ژوئن 12, 2020  

    با سلام
    لطفا دغدغه های نظرات را به مسئولین مرتبط انعکاس دهید.
    با تشکر از سایت خبر – تحلیلی درفک خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار