مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

رایگان شدن ۷۳ مکان ورزشی گیلان برای ورزش عموم مردم

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 18 می 2024 | 16:58 ب.ظ
رایگان شدن ۷۳ مکان ورزشی گیلان برای ورزش عموم مردم مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۷۳مکان ورزشی روباز و سرپوشیده در ۱۷ شهرستان گیلان برای ورزش کردن عموم مردان و زنان گیلانی رایگان اعلام شد و از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جهانبخش آرمان با تمجید از طرح ملی ورزش و مردم که […]

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: ۷۳مکان ورزشی روباز و سرپوشیده در ۱۷ شهرستان گیلان برای ورزش کردن عموم مردان و زنان گیلانی رایگان اعلام شد و از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، جهانبخش آرمان با تمجید از طرح ملی ورزش و مردم که رایگان کردن و آسان‌سازی ورزش را در سبد خانوارهای ایرانی و گیلانی قرار می‌دهد، گفت: با همکاری و تلاش همکاران در شهرستانها، معاونت ورزشی و گروه ورزش همگانی، در نهایت لیست جامع و کاملی از ۷۳ مکان ورزشی روباز و سرپوشیده در تمامی شهرستانها استخراج و از روز دوشنبه۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با افتتاح این طرح ملی برای عموم مردان و زنان گیلانی، ورزش و تندرستی رایگان خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در این جداول روزها و ساعات ورزش کردن عمومی بانوان و آقایان به تفکیک اعلام شده و مردم عزیز گیلان می‌توانند از آن بصورت رایگان استفاده کنند.

 

جهانبخش آرمان با اشاره باینکه جدول زمانبندی روزها و ساعات ورزش رایگان به پیوست این خبر منتشر شده است گفت: در شهرستان رشت پیست ورزشگاه شهید عضدی، یادگار امام (ره) و سردارجنگل رشت، سالن ورزشی ۶ هزار نفری شهدا، سالن تختی، تنیس روی میز یادگار امام (ره)، سالن جودو، سالن شهید رجایی، سالن شهید مدافع حرم فلکده، سالن رزمی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری شهدای رشت برای استفاده رایگان عموم مردم طبق جدول مشخص و آماده است.

 

وی در پایان با تشکر از رعایت عفاف و حجاب ورزشکاران و قهرمانان و مردم در مکانهای ورزشی افزود: از تعداد اندکی از مخاطبان هم تقاضا دارم برای استفاده از تمامی اماکن ورزشی حجاب و عفاف اسلامی را جداً رعایت کنند تا از ورود آن‌ها جلوگیری نشود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار