داماشی ها تاریخ ساز شدند؛

صعود به نیمه نهائی جام حذفی با پیروزی مقابل حریف لیگ برتری

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 اکتبر 2018 | 13:09 ب.ظ
صعود به نیمه نهائی جام حذفی با پیروزی مقابل حریف لیگ برتری به گزارش درفک خبر  تیم فوتبال داماش گیلان با برتری مقابل ماشین سازی تبریز به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد و شگفتی بزرگی را رقم زد. از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، ظهر امروز داماش گیلان در زمین ماشین سازی به برتری دست […]

به گزارش درفک خبر  تیم فوتبال داماش گیلان با برتری مقابل ماشین سازی تبریز به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد و شگفتی بزرگی را رقم زد.

از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور، ظهر امروز داماش گیلان در زمین ماشین سازی به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

شرح دیدار:

نبرد دو تیم در ۹۰ دقیقه منجر به تساوی یک بر یک شد. تک گل داماش در این دیدار را امیر تیزرو در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و رضا خالقی فر در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند.

تلاش دو تیم در وقت اضافه هم ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی در پایان ۱۲۰ دقیقه به ضیافت پنالتی ها بروند.

اما در نبرد پنالتی ها داماش موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد ماشین سازی عبور کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

صعود داماش به نیمه نهایی جام حذفی با توجه به حضور این تیم در لیگ دو، از شگفتی های بزرگ این دوره از رقابت های جام حذفی بوده که با همت بازیکنان، کادر فنی، تیم مدیریت و هواداران به دست آمده است. نکته جالب مسیر صعود داماش گیلان به نیمه نهایی جام حذفی و تعداد بالای بازی های خارج از خانه بوده است.

سایر تیم ها:

تکلیف سایر تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی، با برگزاری رقابت های باقیمانده مراحله یک هشتم و یک چهارم نهایی مشخص خواهد شد.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی مس کرمان و سپاهان اصفهان به مصاف هم می روند و برنده این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

برنده دیدار فردای دو تیم استقلال و سایپا نیز راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهد شد و در این مرحله با صنعت نفت آبادان دیدار خواهد کرد. برنده آن دیدار تکلیف سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص خواهد کرد.

همچنین سپیدرود دیگر نماینده رشت در جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم پرسپولیس تهران خواهد رفت و برنده این دیدار در یک چهارم نهایی با پدیده روبرو می شود تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود.حرف تازه

  1. مهسا   اکتبر 31, 2018  

    عالی

    • روابط عمومی   فوریه 5, 2019  

      سلام ممنون

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار