امکان دریافت وام ۴ درصدی با بیمه شغلی برای کدام بخش‌ها ممکن است؟

تاریخ انتشار: سه‌شنبه 23 ژانویه 2018 | 07:22 ق.ظ
امکان دریافت وام ۴ درصدی با بیمه شغلی برای کدام بخش‌ها ممکن است؟ شرایط ثبت‌نام افراد جویای کار و صاحب ایده برای دریافت وام اشتغال روستایی/امکان دریافت وام ۴ درصدی با بیمه شغلی برای کدام بخش‌ها ممکن است؟ درفک خبر؛گروه اقتصادی: ستاره افشاری مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان توسعه و عمران جام مارلیک با اشاره به آغاز ثبت‌نام از افراد جویای کار و صاحب ایده در سامانه «کارا» وام […]

شرایط ثبت‌نام افراد جویای کار و صاحب ایده برای دریافت وام اشتغال روستایی/امکان دریافت وام ۴ درصدی با بیمه شغلی برای کدام بخش‌ها ممکن است؟

درفک خبر؛گروه اقتصادی: ستاره افشاری مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان توسعه و عمران جام مارلیک با اشاره به آغاز ثبت‌نام از افراد جویای کار و صاحب ایده در سامانه «کارا» وام اشتغال روستایی گفت: جهت بهره‌مندی از تسهیلات صندوق توسعه ملی و تکاپو برای کلیه رسته‌های فعالیت کشاورزی و صنعتی و خدماتی و گردشگری و توریسم تهیه طرح توسط کار‌شناسان حاذق ظرف مدت دو روز در این شرکت تعاونی صورت می‌پذیرد.

افشاری در خصوص نرخ تسهیلات در نظر گرفته‌شده هم توضیح داد؛ نرخ تسهیلات ۴ تا ۶ درصد با یک تا دوسال تنفس و باز پرداخت اقساط ۵ ساله و تضمین تسهیلات از سفته و ترهین محل اجرای طرح است جهت طرح‌های جدید و توسعه و سرمایه در گردش شرکت‌های تعاونی و سهامی خاص و کلیه اشخاص حقیقی می‌توانند بهره‌مند شوند.

کد رهگیری کلیه طرح‌های مشاغل خانگی

او توضیح داد که در حال حاضر امکان ثبت‌نام برای استفاده از سود تسهیلات با نرخ بهره پایین برای پرورش ماهی، پرورش اردک، پرورش گاو شیری و پرواری، پرورش بوقلمون، پرورش غاز، پرورش گاومیش، پرورش گوسفند و بز، پرورش زنبور عسل، صنایع‌دستی و فرش، گلخانه‌ها و کلیه طرح‌های کشاورزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

افشاری در ادامه گفت؛ کلیه افراد متقاضی و صاحبان طرح و اعضا خانواده و پرسنل زیر مجموعه می‌توانند از بیمه شغلی بازنشستگی با حداقل مبلغ ۱۷۵۰۰ تومان در ماه و با امتیاز از کارافتادگی مشابه تامین اجتماعی بهره‌مند شوند. به گفته او ۷۰ درصد هزینه بیمه در این طرح توسط دولت پرداخت می‌شود.

مدیرعامل جام مارلیک افزود: مشاوره کارآفرینی به صاحبان ایده و متقاضیانی که می‌خواهند در زمینه‌های تولیدات صنعتی و کشاورزی و خدماتی و گردشگری فعالیت کنند می‌توانند تا حصول نتیجه و مرحله بهره‌برداری به‌طور تضمینی بهره‌مند شوند.

افشاری همچنین گفت پشتیبانی کلیه فعالیت‌های آبزی‌پروری (گرم آبی – سرد آبی – خاویاری) اعم از نصب سازه، تهیه بچه ماهی و تامین خوراک ماهی و خرید تضمین ماهی و بیمه بازنشستگی کلیه افراد زیر مجموعه پشتیبانی از جمله امتیازاتی است که به افراد زیرمجموعه اعطا می‌شود.

او در پایان گفت: این خدمات توسط شرکت تعاونی پیشگامان توسعه و عمران جام مارلیک تحت پوشش اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان گیلان صورت می‌گیرد.

نشانی این شرکت: رشت، بلوار شهید قلی‌پور، کوچه چهارم، جنب نمایشگاه هادی‌پور فرعی دوم است. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۳۳۵۸۳۸۳۱ تماس بگیرند.

  1. minutebuzz manoir de paris   فوریه 20, 2018  

    La rubrique Vidéos est mise à jour en temps réel. https://medium.com/@socialbuzzfr13

    • روابط عمومی   فوریه 22, 2018  

      سلام در حد وظیفه رسانه ای درج میکنیم
      اطلاعات بیشتر بانک عامل لطفا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار