فرماندار رودبار در دیدار و نشست جانشین و معاون فنی پست گیلان با وی: پست مهم ترین ابزار ارتباطی به شمار می رود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 29 سپتامبر 2018 | 21:34 ب.ظ
فرماندار رودبار  در دیدار و نشست جانشین و معاون فنی پست گیلان با وی: پست مهم ترین ابزار ارتباطی به شمار می رود درفک خبر؛فرماندار رودبار در دیدار و نشست جانشین و معاون فنی اداره کل پست گیلان با وی: پست مهم ترین ابزار ارتباطی به شمار می رود اسماعیل میرغضنفری با قدردانی از زحمات اداره پست در شهرستان رودبار گفت: پست با خدمات زیاد، برقراری ارتباط سالم و حوزه فعالیت گسترده‌ای که دارد مهم‌ترین ابزار ارتباطی در […]

درفک خبر؛فرماندار رودبار در دیدار و نشست جانشین و معاون فنی اداره کل پست گیلان با وی:

پست مهم ترین ابزار ارتباطی به شمار می رود

اسماعیل میرغضنفری با قدردانی از زحمات اداره پست در شهرستان رودبار گفت: پست با خدمات زیاد، برقراری ارتباط سالم و حوزه فعالیت گسترده‌ای که دارد مهم‌ترین ابزار ارتباطی در ایران به شمار می رود.
وی افزود: پست عادی، سفارشی، پیشتاز، مستقیم، جواب قبول، دوقبضه، تصویری، ویژه و امانات پستی از جمله خدماتی است که مردم در مراجعه به پست و نیازهایشان بیشتر با آن در ارتباط هستند.
فرماندار با استقبال از اجرای طرح سیماک گفت: امیدواریم با انجام این طرح که خیلی از مشکلات موجود در حوزه اسناد و املاک و ممیزی را برطرف می کند بار دیگر توانمندی های پست را شاهد باشیم.
میرغضنفری همچنین بر لزوم توانمندی مدیران دستگاههای دولتی در کاهش مراجعات مردمی تاکید کرد و گفت: اگر مدیران دستگاههای اداری وظایف و تکالیف خود را درست انجام دهند، فرمانداری شهرستان نیز کاهش حضور مراجعین و در نتیجه رضایت مردم را شاهد خواهد بود.
وی در این دیدار با اشاره به تعاملات ویژه رئیس پست شهرستان رودبار در جلسات شورای اداری با معرفی سرویسهای متنوع پستی، گسترش آن را در دوران مسئولیت جدید خواستار شد.
در پایان این نشست با قدردانی از زحمات پور قربان، محمد اسماعیل قدیمی به عنوان سرپرست پست شهرستان رودبار معرفی گردید.

روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار