مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان:

خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 23 آوریل 2024 | 18:37 ب.ظ
خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، گفت: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به نقل از راه […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان اینکه هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، گفت: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ به نقل از راه و شهرسازی استان گیلان، محمدرضا فلاحتگر با اعلام این که هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، گفت: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

 

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن (مشاوران املاک) در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضایی باشند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان بیان کرد: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آن‌ها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی، غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

 

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

 

فلاحتگر افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار