در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی صورت پذیرفت؛

عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران در پاسخ به ترور مستشاران ایرانی در سوریه، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان در تاریخ

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آوریل 2024 | 05:05 ق.ظ
عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران در پاسخ به ترور مستشاران ایرانی در سوریه، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان در تاریخ در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد   درفک خبر/ […]

در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین های اشغالی را با شلیک ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد

 

درفک خبر/ متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

 

بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ ملت شریف و شهید پرورد ایران اسلامی.  در پاسخ به جنایت های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

 

جزئیات این عملیات که با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیروهای مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام پذیرفت، به زودی به استحضار مردم قهرمان ایران و آزادگان جهان خواهد رسید.

 

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

ثبت بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان در تاریخ/ عمیات ایران برای امنیت و صلح پایدار همه جهان انجام شد 

 

صدرالحسینی، کارشناس منطقه گفت:

عملیات شب گذشته سپاه، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان بود که در تاریخ ثبت شد. عمیات امشب ایران برای امنیت و صلح پایدار همه جهان انجام شد و متجاوز تنبیه شد.

 

نیویورک تایمز: ایران بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به اسرائیل شلیک کرد

 

روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی، نوشت: ایران در اولین حمله مستقیم خود به (رژیم) اسرائیل، بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک به سمت آنها پرتاب کرده است.

 

در گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمده است:

بر اساس بیانیه ارتش اسرائیل، ایران در جریان اولین حمله نظامی مستقیم خود، ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت رژیم اسرائیل پرتاب کرده است.

 

اولین اذعان اسرائیل به تعداد اولیه مجروحان و مصدومان در حمله ایران

 

سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در فلسطین اشغالی اعلام کرد در حمله ایران به مناطق جنوبی ۱۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

 

یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار