حجت‌الاسلام ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه درسپاه ناحیه رودبار:

مسئولینی که در مقابل مردم ایستاده اند محکوم به شکست اند

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 آوریل 2024 | 11:28 ق.ظ
مسئولینی که در مقابل مردم ایستاده اند محکوم به شکست اند مسئولان بجای آنکه دغدغه انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی را داشته باشند بفکررفع مشکلات‌ مردم باشند،چون سپاه کارخود را بلد است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خبرگزاری بسیج سپاه ناحیه رودبار ؛ نماز عید بندگی در شهرک بابائیان منجیل برگزار شد در خطبه های نماز عید فطر حجت‌الاسلام ملکی مسئول […]

مسئولان بجای آنکه دغدغه انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی را داشته باشند بفکررفع مشکلات‌ مردم باشند،چون سپاه کارخود را بلد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از خبرگزاری بسیج سپاه ناحیه رودبار ؛ نماز عید بندگی در شهرک بابائیان منجیل برگزار شد در خطبه های نماز عید فطر حجت‌الاسلام ملکی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه درسپاه ناحیه رودبار در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)شهرک بابائیان منجیل اظهار کردند

 

بهترین توشه در طول این ماه مبارک رمضان که ما بندگان خداوند متعال باید برای خود فراهم کرده باشیم تقواست.

اساس و پایه همه ی خیرات در جامعه تقواست.

تقوا اقسامی دارد: ۱_ تقوای فردی، یعنی هرکسی بین خود وخدای خود سعی کند از جاده ی صلاح وحق تخطی نکند.

۲_ تقوای سیاسی، یعنی انسان در میدان سیاست صادقانه عمل کند. سیاست بمعنای پشت هم اندازی،فریب و دروغ گفتن به افکارعمومی مطلوب اسلام نیست.

۳_ تقوای اجتماعی،یعنی برخورد با مردم در محیط های مختلف همراه با انصاف و خداترسی و امانت و صداقت باشد.

اگر در طول ماه رمضان توانسته باشیم اینگونه تقواهایی را برای خود فراهم کرده باشیم باید عرض کنم برنده ایم و گرنه بدجور باخته ایم مخصوصا ما مسئولین.

مردم خیلی خوب تشخیص می دهند که مسئولان با آنان صادق هستند یاخیر

اگر مسئولی فکر می‌کند که مردم این قدرت تشخیص را ندارد خود او نمی فهمد که مردم خوب می فهمند.

قبلا هم عرض کردم که سدهای شهرستان رودبار با وجود آنکه ۷۰درصد آب شرب را تامین می کنند اما مردم بزرگوار شهرستان رودبار خیلی از ایام سال چه فصل گرما و چه سرما با کمبود و قطعی متعدد آب در بخش های مختلف روبرو هستند واین اصلا زیبنده این مردم عزیز نیست.

مسئولان بجای آنکه دغدغه انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی را داشته باشند بفکررفع مشکلات‌ مردم باشند،چون سپاه کارخود را بلد است.

و تا این دغدغه نباشد،تا دلسوزی نباشد عوض کردن مسئولان کاریست عبث

عوض کردن مسئول ناکارآمد خیلی خوب است اما چرا گاهی مواقع دچار محاسبات غلط شده و مسئولی که مردم او را قبول دارندو بطور جهادی در حال خدمت به مردم است بدون سروصدا برکنار می شود؟

مسئولان اگر برای اینگونه اقدامات خود توجیه و دلیل قانع کننده ای برای مردم نداشته باشند بدانندکه در مقابل مردم ایستاده‌اند، وهرکسی که در مقابل این مردم بایستد محکوم به شکست است.

امروز مردم بخاطر تورم و گرانی ها نمی توانند مایحتاج اولیه خود را تهیه کنند قیمت دلار وطلا روز به روز بالاتر می‌رود بجای درمان این دردها به کمک دولت، برخی از نمایندگان مجلس زانوی غم بغل گرفته اند که با این حقوقی که دریافت می‌کنند نمی توانند نیم سکه بهارآزادی بخرند.

دولت می تواند با کمک مردم وضعیت اقتصادی کشور را بهتر از وضع موجود بهبود بخشدبحمدالله مسئولان زحمت می کشند اما کافی نیست و باید بیشتر تلاش کنند.

و اما درمورد جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، باید عرض کنم که به کمک آمریکا هم اکنون نفس های آخر حیات ننگین خود را می کشد و بدون شک به جهت جنایتی که علیه مستشاران نظامی ما در سوریه انجام داد مطمئنا انتقامی سخت و پشیمان کننده خواهیم گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار