مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد:

مهلت ۲ روزه دریافت سهمیه ماه نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 مارس 2024 | 06:31 ق.ظ
مهلت ۲ روزه دریافت سهمیه ماه نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: شهروندان فقط تا ۲ روز دیگر مهلت دارند سهمیه ماه نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را دریافت کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سیاوش آقاجانی گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ بهمن امسال ۱۴۰۲ به مدت ۳ ماه تا اردیبهشت سال آینده اجرا می‌شود […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: شهروندان فقط تا ۲ روز دیگر مهلت دارند سهمیه ماه نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سیاوش آقاجانی گفت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۷ بهمن امسال ۱۴۰۲ به مدت ۳ ماه تا اردیبهشت سال آینده اجرا می‌شود و شهروندان برای دریافت سهمیه ۱۱ قلم کالا‌های اساسی ماه نخست فقط تا ۲ روز دیگر یعنی تا ۱۷ اسفند فرصت دارند.

 

وی با اظهار اینکه در صورت دریافت نشدن سهمیه کالابرگ در هر ماه، این سهمیه از بین می‌رود، افزود: سهمیه ماه دوم از ۱۷ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ در کارت سرپرست خانوار شارژ می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: با اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» از ۱۷ بهمن امسال، ۲۲۰ هزار تومان اعتبار به ازای هر عضو یک خانوار، برای خرید کالا‌های مشمول این کالابرگ در کارت بانکی سرپرست خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم درآمدی، شارژ شد.

 

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت بیشتر از سبد غذایی خانوار‌های یارانه بگیر عنوان کرد و افزود: در این طرح ، یک سبد با ۱۱ قلم کالا برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد بر اساس نظر موسسه تغذیه ایران با قیمت‌های سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه تفاوت قیمت این اقلام با قیمت روز امسال از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، گفت: قیمت روز این سبد بیش از ۷۴۳ هزار تومان است که خانوار‌های مشمول باید ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان آن را خودشان پرداخت کنند.

 

سیاوش آقاجانی افزود: شرکت فارا اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه‌های تعیین شده را در بستر شبکه ملی اعتبار با همکاری دیگر دستگاه‌ها بر عهده دارد.

 

وی اضافه کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۶۹ با پیش شماره ۰۲۱ مرکز پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردم تماس بگیرند.

 

۴۲۹ فروشگاه زنجیره‌ای و بیش از هزار و ۳۰۰ فروشگاه کوچک طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی در گیلان برای «طرح فجرانه» درنظر گرفته شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار