با صدور پیامی صورت پذیرفت؛

پایان ماموریت علی نظری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 فوریه 2024 | 11:46 ق.ظ
پایان ماموریت علی نظری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با صدور پیامی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با سرزمین صلح و دوستی وداع کرد     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با انتشار پیامی پایان ماموریت خود را در شهرستان رودبار اعلام کرد   متن پیام به   به […]

با صدور پیامی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با سرزمین صلح و دوستی وداع کرد

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی نظری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودبار با انتشار پیامی پایان ماموریت خود را در شهرستان رودبار اعلام کرد

 

متن پیام به

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

غیر از هنر که تاج سر آفرینش است              دوران هیچ منزلتی پایدار نیست

کلام کافی نیست در تکلم  غنای فرهنگ و هنراین کهن دیار ، ایران کوچکی  به وسعت قلب مردمانش . سرزمین ماه و خورشید و باد و آب . سرزمین اندیشه های شگرف و  واژه های عمیق . سرزمینی از اقوام ، طوایف ،فرهنگ ها و هنرها که پیشینه ای چند هزار ساله از تمدن را در آغوش دارد  و به مساعدت ذوق بلیغ مردمانی هوشمند، نجیب ، فرهیخته ، فرهنگ دوست ، ادیب و هنرمند ، جلوه‌های بدیع و بی‌مانندی را در گذر تاریخ پیموده است.

خداوند منّان را شاکرم از عنایتی که توفیقم نمود تا در مدت هشت ماه مهمان مردمان این دیار بودم و در مقابل همه مردمان نجیب رودباری سر تعظیم فرود می آورم.

از بذل عنایت همه دوستان هنرمندم که خالصانه در راه ارتقاء و اعتلای فرایض فرهنگی و هنری همراهم بودند سپاسگزارم .

بیکران و بیکران قدردان حمایت های پدرانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدی ( امام جمعه معزز رودبار ) و همه ائمه جمعه محترم در شهر های لوشان ، منجیل و رستم آباد هستم .

سپاسگزار فرمانداری مدّبر ، متعهد و کاردان و صد البته هوشمند در شهرستان رودبار ، جناب آقای دکتر طهمورث عمو پور هستم به دلیل ارائه طریق و حمایتهای بی بدیلشان از فرهنگ و هنر و همچنین اعتماد برادرانه به این جانب به جهت خدمت .

سپاسگزار نماینده محترم و فرهیخته شهرستان رودبار ، جناب آقای دکتر گودرزوند چگینی به دلیل پشتیبانی و همراهی و مساعدت های همیشگی و خستگی ناپذیرشان از فرهنگ و هنر شهرستان هستم .

و در انتها از همکاران ارجمندم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار ، مجموعه  مسئولین شهرستان ، اصحاب رسانه،  مدیرکل محترم  و معاونین گرانقدر به دلیل اعتماد و حمایتی که از این جانب در مدت این هشت ماه داشتند سپاسگزارم.

به حرمت خاک پاک شهرستان زیبای رودبار ، هرکجا باشم ، ارادتمند مردمان فرهیخته این دیارم .

برادر کوچک شما

علی نظری

 

پ،ن:

 

ضمن احترام برای دوست عزیز آقای نظری و تقدیر از زحمات ۸ ماهه وی در شهرستان رودبار، نکته جالبی برایمان حائز اهمیت است که چرا روسای ادارات و مدیران شهرستان رودبار یا ابتدای دوران مدیریت و یا ۲ سال منتهی به بازنشستگی خود را بعنوان مسئول برای ادارات شهرستان رودبار تعیین می‌شوند؟!

 

علی نظری اولین پست مدیریت‌شان اداره ارشاد رودبار بود که بزودی بعنوان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب میشود

 

قابل ذکر است، حجت الاسلام والمسلین عباسی دیگر نیروی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان که اصالتی طارمی دارد ۲ سال پایانی ماموریت خود را رودبار بعنوان سرپرست اداره ارشاد و اسلامی رودبار سپری خواهد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار