طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان؛

حجت الاسلام والسلمین دکتر قاسمی بیورزینی رئیس ستاد مردمی آیت الله فلاحتی شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 12 فوریه 2024 | 17:11 ب.ظ
حجت الاسلام والسلمین دکتر قاسمی بیورزینی رئیس ستاد مردمی آیت الله فلاحتی شد حجت الاسلام والسلمین دکتر قاسمی رئیس ستاد مردمی آیت الله فلاحتی شد.     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آیت الله فلاحتی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر قاسم قاسمی را به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخاباتی خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.     متن حکم به […]

حجت الاسلام والسلمین دکتر قاسمی رئیس ستاد مردمی آیت الله فلاحتی شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ آیت الله فلاحتی با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر قاسم قاسمی را به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخاباتی خود در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

 

 

متن حکم به این شرح است:

 

جناب مستطاب حجت الاسلام والسلمین آقای دکتر قاسم قاسمی

سلام علیکم

احتراما؛ با توجه به شایستگی،حسن شهرت و تجربیات جنابعالی در امور انتخابات طی سالیان گذشته به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان رئیس ستاد مردمی اینجانب در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان منصوب می نمایم.

 

 

امیدوارم با توجه به راهبردهای مشارکت،امنیت،سلامت و رقابت به عنوان چهار اصل اساسی در چارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر و گسترده مردم در عرصه انتخابات تلاش نموده،موفق باشید.

 

رسول فلاحتی

داوطلب ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان

  1. شهر وند   فوریه 12, 2024  

    با سلام
    تاسف تاسف و باز هم ابراز تاسف…
    آیت الله؟!…
    نشانه ی خدا؟!
    حیف این القاب و اصفات و …
    چه کسی ادعا می کند که نشانه ی بزرگ خدا، حجت الهی و نماینده ی او برای مردم است؟!
    چه کسی ادعا می کند؟!
    افرادی که شکم های آن ها نه به علت بروز بیماری خاصی، هم چنان در حال پیش روی است!!!
    افرادی که ضعف و فقر و بد بختی ملت بی چاره را فقط تماشا کردند و می کنند و با قید ها و عناوین مختلف حصار ها و محدودیت های مختلف ایجاد کردند و ملت را روز به روز ضعیف تر و فقیر تر و بد بخت تر و نیاز مند تر کردند و با سرمایه ها و ثروت ملی خود آن ها به آن ها فخر فروشی می کنند و احترام و عزت و غرور و کرامت انسانی آن ها را از ان ها گرفتند و اما فقط به فکر منافع و شهرت طلبی و ثروت اندوزی و بقای خود بودند و هستند و اما در ظاهر تمام شعائر دینی و مذهبی و الهی را درک و فهم و باور که نکردند و ندارند حتی ایمانی هم نداشتند و ندارند و با حماقت محض خود دور خود یک خط قرمز الکی کشیدند و اسم آن را گذاشتند ولایت مطلقه فقیه!!!
    کدام ولایت؟!
    کدام فقیه؟!
    کدام فقیه عالم و عادل؟!
    و هر کسی که کوچک ترین مخالفتی یا حتی انتقادی نسبت به زندگی و طرز فکر و عمل کرد سیاه و نا کار آمد و ماهیت جعلی آن ها و منش و روش فریب کارانه ی آن ها داشته و دارد را ضد منطق پوشالی و خود در آوردی و غلط محض خود تلقی می کنند!!!
    کثافت ها و نجس هایی از جنس انسان که حتی قدر حیوان ها هم ارزش وجودی و حضوری نداشتند و ندارند و فقط به فکر فرصت طلبی و منفعت طلبی و بازی های کثیف سیاسی و فریب افکار عمومی و غارت و استبداد و استثمار و استعمار کشور و منابع ارزش مند کشور و ملت و ناراحت کردن و نگران کردن و ترساندن و اذیت و آزار و فقر و نا خوشی و بد بختی ملت بی چاره بودند و هستند و در تکاپو هستند که ستاد انتخاباتی ترتیب بدهند و بیش تر مردم را مورد غفلت شعار های پوچ و فریبنده و منطق غلط محض خود تشویق و ترغیب کنند!!!
    غضب الهی نزدیک است…
    و حتمی…
    #سال ۱۴۰۴٫٫٫ پایان حکومت مقدس نما و جعلی و استبداد مقدس نما و حذف و مرگ و نابودی محض دین نما ها و مذهبی نما ها و انقلابی نما ها و ارزشی نما ها و جهادی نما نما و مردمی نما ها و ویژه خوار ها و سهمیه خور ها و فرصت طلب ها و منفعت طلب ها و اختلاس گر ها و فریب کار ها و دروغ گو ها و ریا کار ها و خون خوار های حرام زاده ی حکومتی و عناصر و ایادی نجس آن ها
    # سال ۱۴۰۴ سال آزادی کشور و ملت و جامعه ی مدنی ایران و ایرانی و حذف و نابودی کامل دین و مذهب و آرمان و ایدئولوژی های پوچ و خود محور و فاسد و مروج فقر و فحشا و کفر آن ها
    ###شمارش معکوس تا سال ۱۴۰۴
    این پیش گویی و پیش بینی خیلی شفاف و قطعا حتمی است…

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار