فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف انبار احتکار در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 30 ژانویه 2024 | 13:33 ب.ظ
کشف انبار احتکار در شهرستان رودبار فرمانده‌ انتظامی رودبار گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از انبار یک واحد صنفی، ۳ هزار و ۵۰۰ قلم لوازم بهداشتی احتکار شده را کشف کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عیسی روشن قلب” مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با […]

فرمانده‌ انتظامی رودبار گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از انبار یک واحد صنفی، ۳ هزار و ۵۰۰ قلم لوازم بهداشتی احتکار شده را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عیسی روشن قلب” مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهارداشت: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای در خصوص احتکار و قاچاق کالا با تحقیقات نامحسوس و اشرافیت اطلاعاتی در بازرسی از انبار یک واحد صنفی، ۳ هزار و ۵۰۰ قلم انواع لوازم بهداشتی احتکار شده شامل جرم‌گیر، دستمال کاغذی، مایع دستشویی و ظرفشویی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از تشکیل پرونده و معرفی متهم ۴۵ ساله برای سیر مراحل قانونی به اداره صمت خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را ۸ میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه احتکار کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی را تهدید می‌کند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار