فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

سوزاندن روکش کابل‌ در رودبار، سارقان را لو داد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 13 ژانویه 2024 | 13:37 ب.ظ
سوزاندن روکش کابل‌ در رودبار، سارقان را لو داد     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” با اعلام این خبر گفت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رودبار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه ماموران پلیس […]

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عیسی روشن‌قلب” با اعلام این خبر گفت: طی هفته‌های اخیر با توجه به وقوع چند فقره سرقت کابل برق به صورت سریالی در سطح شهرستان رودبار، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات، ۲ سارق این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها در مخفیگاهشان حین سوزاندن روکش پلاستیکی کابل‌ برق سرقتی دستگیر کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد حدود ۵۰ کیلوگرم سیم مسی و حدود ۱۰۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد.

 

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۸ فقره سرقت کابل برق در نقاط مختلف شهرستان رودبار خبر داد و بیان‌‎داشت: سارقان ۴۵ و ۴۷ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار