مدیرکل راهداری گیلان:

برای تردد در جاده‌های کوهستانی گیلان حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 11 ژانویه 2024 | 07:27 ق.ظ
برای تردد در جاده‌های کوهستانی گیلان حتماً تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در پنج محور مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ غلامعلی نیک‌فهم امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران […]

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در پنج محور مواصلاتی گیلان خبر داد و گفت: محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ غلامعلی نیک‌فهم امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان بارش برف در محور زیاز – شوک و نیز رودسر – لات محله پنج سانتیمتر است.

 

وی با بیان اینکه در محور اسالم – خلخال و پونل – خلخال نیز ۱۵ سانتیمتر، محور ماسال به گیلوان نیز در حد سفیدپوش شدن برف باریده است ادامه داد: ضمن اینکه در زمان حاضر بارش برف در این سه محور قطع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیشتر محورهای مواصلاتی استان بارانی است.

وی با بیان اینکه محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود است، اضافه کرد: تردد در سایر محورهای مواصلاتی گیلان در جریان است.

نیک‌فهم از رانندگان خواست تا برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر این استان حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به شماره‌تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان گفت: همکاران ما به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سؤالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار