با همکاری و پیگیری مدیریت شهری توتکابن کتابخانه این شهر بازگشایی و پویا می شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 1 ژانویه 2024 | 14:29 ب.ظ
با همکاری و پیگیری مدیریت شهری توتکابن کتابخانه این شهر بازگشایی و پویا می شود دیدار شهردار توتکابن و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان رودبار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان به منظور بررسی وضعیت کتابخانه عمومی امام علی(ع) توتکابن و پیگیری بهسازی و بازگشایی این کتابخانه، شهردار توتکابن با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، به […]

دیدار شهردار توتکابن و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان رودبار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان

به منظور بررسی وضعیت کتابخانه عمومی امام علی(ع) توتکابن و پیگیری بهسازی و بازگشایی این کتابخانه، شهردار توتکابن با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، به منظور پیگیری وضعیت کتابخانه عمومی امام علی(ع) توتکابن، علی نوری پور، شهردار توتکابن با همراهی حجت الاسلام ساغری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار با یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در جریان این دیدار ضمن اشاره به لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت کتابخانه امام علی(ع) توتکابن یکی از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان را پویایی این مراکز با استفاده از حضور پرشور اعضا در فعالیت های مختلف فرهنگی، آموزشی و هنری عنوان و بر ضرورت هم افزایی بیشتر برای رسیدن به این هدف با شهرداری، بخشداری و متولیان امر در توتکابن تاکید کرد.

تقوی همچنین با تشکر از پیگیری های شهردار و اعضای شورای اسلامی توتکابن برای حل مشکلات و بازگشایی این کتابخانه از برنامه ریزی برای بهسازی این مرکز فرهنگی در آینده نزدیک خبرداد.

علی نوری پور، شهردار توتکابن نیز با اعلام آمادگی برای هرنوع همکاری در راستای پویایی بیشتر کتابخانه امام علی(ع) توتکابن، ظرفیت های شهرداری و مدیریت شهری را در خدمت منافع فرهنگی عنوان کرد.

حجت الاسلام ساغری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رودبار نیز از همکاری های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر توتکابن و پیگیری بابت بازگشایی این کتابخانه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است کتابخانه عمومی امام علی(ع) توتکابن دارای خدمات بخش امانت کتاب، بخش مرجع، بخش نشریات، سالن مطالعه، بخش کودک با مساحتی در حدود ۲۸۰متر مربع در ۲طبقه می باشد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار