رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار خبر داد:

شکارچیان متواری پازن و راننده ماشین تخلیه پسماند در رودبار دستگیر شدند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 دسامبر 2023 | 08:05 ق.ظ
شکارچیان متواری پازن و راننده ماشین تخلیه پسماند در رودبار دستگیر شدند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار از دستگیری و راهی شدن دو شکارچی غیرمجاز کل و بز محکوم که بعد از صدور رای دادگاه متواری بودند، به زندان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در روند رسیدگی پرونده تخلیه پسماند در رودبار که راننده یک کامیون اقدام به تخلیه پسماندهای […]

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار از دستگیری و راهی شدن دو شکارچی غیرمجاز کل و بز محکوم که بعد از صدور رای دادگاه متواری بودند، به زندان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در روند رسیدگی پرونده تخلیه پسماند در رودبار که راننده یک کامیون اقدام به تخلیه پسماندهای خود در یک از مناطق رودبار نموده‌ بود با صدور رایی قضایی به یک‌سال حبس محکوم شد. علی فرهی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: این راننده متخلف در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در حین ارتکاب جرم دستگیر شده بود که پس از بررسی پرونده در دستگاه قضایی شهرستان و صدور رای، در آذرماه سال ۱۴۰۲ راهی زندان شد.

 

فرهی ضمن تشکر و قدردانی از حساسیت دادستان شهرستان در پیگیری پرونده‌های محیط زیستی، به رانندگانی که بدون ملاحظه اقدام به تخلیه و رهاسازی پسماند و نخاله در محیط می‌نمانید هشدار داد تخلیه پسماند در کنار جاده‌ها و حاشیه شهرها علاوه بر ایجاد آلودگی باعث بدمنظر شدن و کاهش کیفیت سلامت جامعه می‌شود که با متخلفان این زمینه برخورد جدی و قانونی می شود.

 

همچنین رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار از دستگیری و راهی شدن دو شکارچی غیرمجاز کل و بز محکوم که بعد از صدور رای دادگاه متواری بودند، به زندان خبر داد.

علی فرهی با اعلام این خبر گفت: دو شکارچی غیر مجاز که در یکی از مناطق شکار ممنوع رودبار اقدام به شکار کل و بز نموده بودند ، پس از صدور حکم حبس متواری بودند که در رودبار دستگیر و راهی زندان شدند.

 

فرهی در ادامه افزود: این دو شکارچی علاوه بر شکار غیر مجاز، اقدام به تهدید مامورین نیز نموده بودند که پس از شکایت این اداره و محکومیت راهی زندان شدند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار