در شورای نظارت بر معادن استان گیلان؛

صلاحیت ۴ بهره بردار متخلف معدن سلب شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 8 دسامبر 2023 | 13:05 ب.ظ
صلاحیت ۴ بهره بردار متخلف معدن سلب شد مدیرکل صمت استان گیلان از سلب امتیاز ۴ بهره بردار معدن استان به دلیل‌عدم ایفای تعهدات فنی و مالی خبر داد. به گزارش پایگاه پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ تیمور پورحیدری در جلسه شورای معادن که به ریاست استاندار گیلان در محل استانداری برگزار شد، ضمن اعلام خبر سلب صلاحیت ۴ بهره بردار معدن، اظهار […]
مدیرکل صمت استان گیلان از سلب امتیاز ۴ بهره بردار معدن استان به دلیل‌عدم ایفای تعهدات فنی و مالی خبر داد.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ تیمور پورحیدری در جلسه شورای معادن که به ریاست استاندار گیلان در محل استانداری برگزار شد، ضمن اعلام خبر سلب صلاحیت ۴ بهره بردار معدن، اظهار داشت: این روند جهت تشدید نظارت بر عملکرد بهره‌برداران و فعال‌سازی ظرفیت‌های معادن استان پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: معادن سلب امتیاز شده پس از طی مراحل قانونی از طریق مزایده به بهره‌برداران صلاحیت‌دار واگذار می‌شود تا خللی در تامین مصالح معدنی استان ایجاد نشود.

پورحیدری با اشاره به نیاز استان به مصالح معدنی علی الخصوص پروژه راه آهن رشت- آستارا افزود: البته طرح فعال‌سازی یکی از معادن سلب امتیاز شده نیز در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین تصریح کرد: یکی از روش‌های نظارت ما بر معادن تشکیل تیمی از تمامی دستگاه‌های مسئول و بازدید از معادن استان به صورت سرزده می‌باشد که این بازدیدها منجر به شناسایی معادن غیر مجاز و تعطیلی آن‌ها شده است و موضوع نظارت بر معادن استان به جد پیگیری می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار