مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان خبر داد؛

اتصال 80 خانوار روستای رشته رود به شبکه ملی اطلاعات

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 نوامبر 2023 | 09:12 ق.ظ
اتصال 80 خانوار روستای رشته رود به شبکه ملی اطلاعات مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از دسترسی بالغ بر ۸۰ خانوار دیگر از مناطق روستایی شهرستان رودبار استان گیلان به اینترنت پرسرعت ۴G خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات استان با اعلام خبر اتصال تعدادی از خانوارهای روستای رشته رود به شبکه ملی اطلاعات گفت: با […]

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان از دسترسی بالغ بر ۸۰ خانوار دیگر از مناطق روستایی شهرستان رودبار استان گیلان به اینترنت پرسرعت ۴G خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات استان با اعلام خبر اتصال تعدادی از خانوارهای روستای رشته رود به شبکه ملی اطلاعات گفت: با اتصال روستای رشته رود به اینترنت نسل چهارم تمامی ساکنین این روستا و بخش های مجاور از اینترنت پرسرعت بهره مند می شوند.

 

وی اظهار داشت: در راستای کاهش شکاف دیجیتالی به ویژه در مناطق محروم و کمتر برخوردار، ارتقاء تکنولوژی سایت مخابراتی ایرانسل موجود در روستای رشت رود با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است.

 

وی افزود: با ارتقاء تکنولوژی این سایت مخابراتی جمعیتی بالغ بر ۸۰ خانوار با پوشش جمعیتی ۲۴۰ نفر از اهالی این روستا به اینترنت پر سرعت متصل شدند.

 

توکلی در پایان گفت: با اتصال این روستا به شبکه ملی اطلاعات، امکان استفاده از خدمات آموزش مجازی، دولت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و خدمات سلامت فراهم می گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار