نماینده مردم رودبار در نشست مشترک روسا و جمعی از اعضای کمیسیون‌ برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و کمیته بودجه شورای فدراسیون (مجلس سنا) روسیه در مسکو:

ساخت راه آهن رشت-آستارا شتاب گیرد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 4 اکتبر 2023 | 12:17 ب.ظ
ساخت راه آهن رشت-آستارا شتاب گیرد نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت راه‌آهن رشت – آستارا بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه،‌ شتاب‌بخشی به ساخت این خط ریلی به عنوان حلقه مفقوده بخش غربی کریدور شمال – جنوب را خواستار شد.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ […]

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت راه‌آهن رشت – آستارا بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه،‌ شتاب‌بخشی به ساخت این خط ریلی به عنوان حلقه مفقوده بخش غربی کریدور شمال – جنوب را خواستار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ «مهرداد گودرزوند چگینی» این سخنان را در نشست مشترک روسا و جمعی از اعضای کمیسیون‌ برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و کمیته بودجه شورای فدراسیون (مجلس سنا) روسیه در مسکو بیان کرد.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به عبور این خط ریلی از محدوده این شهرستان استان گیلان، گفت: انتظار داریم روند احداث راه‌آهن رشت – آستارا با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

گودرزوند چگینی در بخش دیگری با بیان اینکه روابط ایران و روسیه سابقه دیرینه دارد، نقش نمایندگان مجالس دو کشور در تقویت این مناسبات را مهم توصیف کرد و گفت: نمایندگان پارلمان‌ها می‌توانند به تقویت دوستی دو ملت کمک کنند.

وی ادامه داد: انتظار است که نمایندگان مجالس دو کشور به گونه‌ای عمل کنند که اگر در آینده،‌ تحریم‌ها برداشته شوند، مناسبات تهران – مسکو به شکل مستحکم و پایدار ادامه یابد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس در ادامه با اشاره به تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران و روسیه گفت: تحریم، شرایط تورمی را بر اقتصاد تحمیل می‌کند اما کشورهای ما می‌توانند از این شرایط دشوار به عنوان فرصتی برای پیشرفت و توسعه بهره گیرند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار