انتقاد دلخوش از انتصاب مدیران غیر بومی؛

گیلان آزمایشگاه نیست که برای ادارات کل از غیربومی‌ها استفاده شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 سپتامبر 2023 | 21:00 ب.ظ
گیلان آزمایشگاه نیست که برای ادارات کل از غیربومی‌ها استفاده شود دلخوش اظهار کرد: گیلان که آزمایشگاه نیست برای ادارات کل از غیربومی‌ها استفاده شود، انتظار داریم که دولت جلوی این کار اشتباه را بگیرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سیدکاظم دلخوش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر با بیان اینکه علی رغم اینکه گیلان دارای فرزندان توانمند و هوشمندی است اما از […]

دلخوش اظهار کرد: گیلان که آزمایشگاه نیست برای ادارات کل از غیربومی‌ها استفاده شود، انتظار داریم که دولت جلوی این کار اشتباه را بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، سیدکاظم دلخوش ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه صفر با بیان اینکه علی رغم اینکه گیلان دارای فرزندان توانمند و هوشمندی است اما از ظرفیت گیلانی‌ها در جایگاه مدیریتی و اجرایی استان استفاده نشده است، اظهار کرد: متاسفانه استان گیلان به صورت آزمایشگاه مدیران درآمده و دولت افراد فاقدتجربه را از سایر استانهای کشور به گیلان می‌آورد و به آن‌ها پست می‌دهد.

 

نماینده صومعه سرا در مجلس با انتقاد از اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پستهای مدیریتی بیان کرد: این رویه نادرست است و مسئولیت چنین انتصاباتی برعهده مسئولانی است که مسئولیت مدیریت ارشد استان را برعهده دارند و آنها باید پاسخگو باشند.

 

دلخوش با بیان اینکه طی روزهای اخیر شاهد انتصاب افراد غیربومی در سازمان برنامه و بودجه، حج و زیارت و جدیدا منطقه آزاد انزلی هستیم، افزود: مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی چه تخصصی دارد که برای این سمت انتخاب شده و حتما در ادامه باید شاهد هیات مدیره غیربومی و کارمندان غیربومی در منطقه آزاد انزلی باشیم.

 

وی افزود: گیلان که آزمایشگاه نیست برای ادارات کل از غیربومی‌ها استفاده شود، انتظار داریم که دولت جلوی این کار اشتباه را بگیرد وگرنه ناگزیر هستیم از تریبون مجلس در راستای حفظ حقوق مردم به دولت تذکر دهیم.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه حق مردم گیلان این نیست که اینگونه با حقوق آن‌ها بازی شود، تصریح کرد: قطعا با این افراد که هیچگونه آشنایی با فضای گیلان، مشکلات مردم استان و دردهای آن‌ها ندارند همکاری نخواهیم داشت تا این رویه غلط از سوی دولت اصلاح شود.

 

دلخوش خواستار تجدید نظر در صدور حکم انتصاب مدیرعامل منطقه آزاد انزلی شد و گفت: متاسفانه برخی انتصابات غیرمعقول است و باید در ابتدا بررسی شود که ایشان چه تخصصی داشته و بر چه اساسی برای این سمت انتخاب شده است/ دیار میرزا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار