طی احکامی جداگانه؛

اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در گیلان معرفی شدند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 9 سپتامبر 2023 | 17:37 ب.ظ
اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در گیلان معرفی شدند در احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در احکام جداگانه‌ای از […]

در احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله مدرسی یزدی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

 

طی این حکم آقایان احمد قنبریان به‌عنوان رئیس و حجج‌اسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی، میرغفار میرکریم‌پور، علی کریمیان صیقلانی و علی روحی به‌عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

 

در بخشی از احکام صادره خطاب به اعضا آمده است: با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است، شایسته است با سرلوحه قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدّظله‌العالی) و ملاک قراردادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکرد انقلابی و دوری از هر گونه جهت‌گیری سیاسی و جناحی وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار