به منظور افزايش ايمني و تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه صورت پذیرفت؛

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 5 سپتامبر 2023 | 13:55 ب.ظ
اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل” رئیس پليس راه استان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و ” آستارا – اردبیل” و بالعکس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “جاور صفاری” اظهارداشت: با توجه به تقارن تعطیلات اربعین حسینی (ع) […]

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل”

رئیس پليس راه استان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم “رشت – قزوین” و ” آستارا – اردبیل” و بالعکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “جاور صفاری” اظهارداشت: با توجه به تقارن تعطیلات اربعین حسینی (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزايش ايمني و تسهيل عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت‌ عبور و مرور در محورهاي قدیم “رشت – قزوین” و “آستارا – اردبیل” و بالعکس اعمال می‌شود.

وي افزود: تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 1200 تا 2400 روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه و از ساعت 0800 تا 2400 روزهای چهارشنبه و جمعه 15 و 17 شهریور ماه در محور قدیم “رشت – قزوين” و بالعكس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گيلان ادامه داد: همچنين در محور “آستارا – اردبیل” و بالعكس تردد كليه تريلرها و کامیون‌ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 1200 تا 2400 روز سه‌شنبه 14 شهریور ماه و از ساعت 0800 تا 2400 روزهای چهارشنبه و جمعه 15 و 17 شهریور ماه ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی تصريح كرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده، تاثير بسزایی در تسهیل عبور مرور به ویژه در محور “رشت – لوشان” محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار