نماینده مردم رودبار در جمع خبرنگاران:

برای خدمت به مردم شهرستان رودبار از هیچ کوششی دریغ نکردم

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 آگوست 2023 | 10:19 ق.ظ
برای خدمت به مردم شهرستان رودبار از هیچ کوششی دریغ نکردم نماینده مردم رودبار در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن انتقاد از عدم همکاری برخی مدیران با اصحاب رسانه گفت: دور ماندن مدیران از فضای رسانه و ایجاد فاصله بین دستگاه های اجرایی و خبرنگاران رویه خوبی نیست     به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز چهارشنبه، نشست خبری دکتر مهرداد چگینی با […]

نماینده مردم رودبار در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن انتقاد از عدم همکاری برخی مدیران با اصحاب رسانه گفت: دور ماندن مدیران از فضای رسانه و ایجاد فاصله بین دستگاه های اجرایی و خبرنگاران رویه خوبی نیست

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز چهارشنبه، نشست خبری دکتر مهرداد چگینی با اصحاب رسانه شهرستان رودبار در شهرداری لوشان  با مشارکت شهردار و شورای اسلامی این شهر برگزار شد

 

نماینده مردم رودبار در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه به اساس کار خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:

شعار من این بود آمده ام بمانم یعنی اقداماتم به یادگار بماند، اساس محوریت شعار من در انتخابات این بود که در مجلس حضوری فعال خواهم داشت، شفافیت در گردش مالی و سلامت افراد اعتقاد دارم.

 

وی در ادامه به مسائل روز شهرستان پرداخت و بیان کرد:

جاده سندس یکی از چالش های بخش رحمت آباد و خورگام است که برای رفع این مشکل مجوز ۱۰ میلیاردی اخذ کردم که با عدم پیگیری مسئولین وقت محقق نشد. احداث دیوار حفاظتی جاده سندس در 2 فاز اجرایی شده است.

 

نماینده رودبار با بیان اینکه ” شروع نمایندگی بنده با کرونا و تحریم ها همراه بود اما برای خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکردم ” خاطر نشان کرد:

گازرسانی به ۱۳ روستای شهرستان رودبار آغاز شده است. سد دیورش از سال ۹۹ جانی دوباره گرفت و الان ۷۸ درصد فیزیکی دارد. ایستگاه پمپاژ انتقال آب سد دیورش به شهرها ردیف ملی گرفت. آب شرب سد دیورش تا ۴ سال آینده به خانه های مردم خواهد رسید.

 

دکتر گودرزوند چگینی، با اشاره اهمیت فعالیت معادن در شهرستان بیان کرد:

معدن سنگرود را 2 سال پیگیری کردم و با مدیران اجرایی قرار گذاشتیم تا شروع بکار نکرده افتتاح نشود. روشن کردن چراغ فعالیت معدن برایم مهم بود، معدن سنگرود منشأ اشتغال در منطقه بود، شرکت فعلی در حال أخذ مجوزهای بهره برداری و استخراج است، از طریق وزارت صمت پیگیر هستم اگر این شرکت از عهده کار برنیاید یک شرکت دولتی کار معدن را برعهده بگیرد.

 

وی “رمپ منجیل حق و مطالبه مردم دانست” و گفت:

در آخرین پیگیری ها قرار بود مقدمات واگذاری زمین و عقب نشینی حریم نیروی دریایی انجام بگیرد تا در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، ” افزایش قیمت بنزین را کذب خواند” و بیان کرد:

در بحث معیشت کشور به سمت ثبات می رود، فروش نفت کشور در حال افزایش است و بالای ۲۰ میلیارد دلار پول های بلوکه شده به کشور بر می گردد.در بحث بنزین فعلا خبری از گرانی نیست.

 

وی افزود:

مشکلات فعلی مربوط به واردات است که رفع می شود. در بحث نان ۱۰۶ میلیارد تومان یارانه گذاشته ایم

 

دکتر گودرزوند چگینی اشتغال جوانان را هدف مجلس دانست و گفت:

دو نیروگاه خورشیدی لوشان در حال ایجاد است که در ایجاد اشتغال نقش دارد، مسیر اسطلخ کوه به آسیابر در خاک رودبار زیر سازی انجام گرفته است.مدیران شهری و اجرایی باید برای اخذ مجوز واگذاری زمین از سوی نیروی دریایی پیگیر باشند.

 

نماینده رودبار مطالبات کارگران صنایع نیمه فعال، خاطرنشان کرد:

از کاشی گیلانای منجیل جز سوله خالی چیزی باقی نمانده است. نباید اجازه می دادند تجهیزات و امکانات کارخانه فروخته شود. مطالبات کارگران باید از محل فروش تولیدات پرداخت می شد نه فروش تجهیزات!! همین بلا را سر معدن سنگرود می خواستند بیاورند اما شورای تامین، دادگستری، سپاه و ناجا همکاری کردند و اجازه ندادند.

 

دکتر گودرزوند چگینی، ضمن بیان اینکه “دور ماندن مدیران از فضای رسانه و ایجاد فاصله بین دستگاه های اجرایی و خبرنگاران رویه خوبی نیست” گفت:

بعد چهار سال باید مردم به عملکردم که کار نماینده قانونگذاری و نظارت است نمره بدهند و امور اجرایی را باید ادارات به آن بپردازند. اینکه دستگاه های اجرایی را از رسانه ها دور می کنند رویه خوبی نیست. آب یک منطقه قطع است به من نماینده زنگ می زنند در حالی که باید به اداره آب زنگ بزنند و از او مطالبه کنند.

 

وی در ادامه به بخشی از سوالات خبرنگاران در خصوص مشکلات شهر ها و روستاها پاسخ داد:

2 میلیارد برای ساخت منبع آب لوشان اختصاص دادیم متولیان به جای منبع سازی رفتند اتصالات خریداری کردند.جاده آسفالت پشتکلا _ گوفل باید تا شهریور ماه انجام شود.

 

دکتر گودرزوند چگینی در پایان به اخبار حوزه انتقال زباله به رودبار و شهر های جنوبی استان گیلان پرداخت و گفت:

هیچ زباله ای به شهرستان رودبار نخواهد آمد و اجازه نخواهیم داد. مشکل زباله شهرستان باید رفع بشود، شوراهای شهر و شهرداران باید به میدان بیایند و در بحث زباله سوز و دفع آن اقدام کنند. رفع مشکل زباله یک شهر نباید منجر به تخریب شهرستان محل زندگی مان شود، اجازه نمی دهم.مردم هم اجازه نخواهند داد یک کیلو وارد زباله وارد شهرستان شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار