دکتر مهرداد گودرزوند چگینی :

هیچ نقطه ای از شهرستان رودبار محل دفن زباله استان نخواهد شد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 مارس 2023 | 18:25 ب.ظ
هیچ نقطه ای از شهرستان رودبار محل دفن زباله استان نخواهد شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در واکنش به خبر قطار زباله در راه لوشان اظهار کرد: در مرکز استان ۵۵ هکتار مخصوص زباله وجود دارد ۴۰ هکتار سایت لاکان و ۱۵ هکتاری سراوان، چنانچه مسؤلین استان نتوانند از روش های موجود برای تبدیل زباله به فرآورده‌های آن از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، دکتر مهرداد گودرزوند چگینی در واکنش به خبر قطار زباله در راه لوشان اظهار کرد:

در مرکز استان ۵۵ هکتار مخصوص زباله وجود دارد ۴۰ هکتار سایت لاکان و ۱۵ هکتاری سراوان، چنانچه مسؤلین استان نتوانند از روش های موجود برای تبدیل زباله به فرآورده‌های آن از جمله کود و…. استفاده کنند پاک کردن صورت مسئله است که مردم شهرستان رودبار با توجه شرایط محیطی از جمله باد و خشکی هوا که سریعا تعفن آن کل شهرستان را فرا می گیرد اجازه چنین فاجعه زیست محیطی را نمی دهند.

 

وی ادامه داد:

بنده هم به نمایندگی از مردم شهرستان بارها و بارها صدای مردم به مسؤلان استان و کشور رسانده‌ام و هیچ نقطه ایی از شهرستان محل دفن زباله شهرستان نخواهد شد.

نمابنده مردم شهرستان رودبار افزود:

جوسازی‌هایی که بعضی از افراد ناآگاه و بعضا دشمنان توسعه و پیشرفت شهرستان برای تخریب اراده مردم شهرستان می کنند هیچ خللی در فریادرسانی بحق مردم شهرستان نخواهد داشت.

گودرزوند چگینی در پایان تاکید کرد:

بنده قبلا در مصاحبه های مختلف و حتی در نطق های مجلس مخالفت سریع خودم در این زمینه اعلام کردم ولیکن متاسفانه عده ایی اصرار بر نشنیدن و ندیدن دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار