فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

قتل مرد 42 ساله در شهر منجيل

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 مارس 2023 | 08:31 ق.ظ
قتل مرد 42 ساله در شهر منجيل قتل جوان 42 ساله در منجيل /دستگيري قاتل در صحنه جرم فرمانده انتظامي رودبار از قتل جوان 42 ساله در شهر منجيل خبر داد و گفت: قاتل 30 ساله در صحنه جرم دستگير شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي […]

قتل جوان 42 ساله در منجيل /دستگيري قاتل در صحنه جرم

فرمانده انتظامي رودبار از قتل جوان 42 ساله در شهر منجيل خبر داد و گفت: قاتل 30 ساله در صحنه جرم دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ “عيسي روشن‌قلب” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي 110 پليس مبني بر وقوع يك فقره تيراندازي منجر به قتل در شهر منجيل، بلافاصله ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود:با حضور ماموران انتظامي ضارب 30 ساله در محل دستگير و جوان 42 ساله كه بر اثر اصابت گلوله سلاح کلت به شدت مجروح شده بود، توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه متاسفانه فرد مجروح پس از انتقال به بيمارستان بر اثر شدت جراحت وارده فوت شد بيان داشت: متهم دستگير شده در تحقيقات پليس به قتل جوان 42 ساله اعتراف و علت قتل را اختلاف شخصي اعلام كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان رودبار در پايان با اشاره به اينكه متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد افزود: ناتواني در مهار خشم و عصبانيت عواقب بسيار ناگواري به همراه دارد كه گاه جبران ناپذير است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار