در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شطرنج ناشنوایان؛

آرمین رحمت پور برسری مدال طلای برق آسا را کسب کرد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: یکشنبه 26 فوریه 2023 | 18:31 ب.ظ
آرمین رحمت پور برسری مدال طلای برق آسا را کسب کرد شطرنجباز خورگامی بر بام آسیا و اقیانوسیه ایستاد ورزشکاران ناشنوای ایرانی در بخش برق آسا دو مدال طلا و یک نقره  مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در امان اردن را کسب کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در این دوره از مسابقات و در بخش بانوان نیر گلی زاده با اقتدار عنوان قهرمانی […]

شطرنجباز خورگامی بر بام آسیا و اقیانوسیه ایستاد

ورزشکاران ناشنوای ایرانی در بخش برق آسا دو مدال طلا و یک نقره  مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در امان اردن را کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در این دوره از مسابقات و در بخش بانوان نیر گلی زاده با اقتدار عنوان قهرمانی را در رقابت با ۱۳ ورزشکار به دست اورد‌.گلی زاده در هشت دور مسابقات برگزار شده توانست ورزشکاران اردن ، عربستان،  یمن و امارات را شکست دهد و برابر حریفی از اردن بازی را واگذار کرد.

 

در بخش آقایان نیز که با حضور ۱۲ ورزشکار برگزار گردید آرمین رحمت پور موفق به کسب مدال طلا و پوریا جمالی عنوان دومی و مدال نقره را از آن خود کرد و بدین ترتیب هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان مسابقات بلیتز (برق آسا)، ورزشکاران ایرانی بالاترین مدال ها را از آن خود کردند .
آرمین رحمت پور یک دور با قرعه استراحت روبرو شد و در هشت دور دیگر برابر ورزشکاران امارات ، یمن ، اردن و پوریا جمالی به پیروزی رسید.
پوریا جمالی نیز ورزشکاران اردن ، یمن و امارات را شکست داد  ، یک دور استراحت داشت و برابر آرمین رحمت پور نتیجه زا واگذار کرد.
سرمربیگری تیم ملی شطرنج ناشنوایان کشورمان بر عهده  سپیده شادین و سرپرستی نیز برعهده حامد دارابی میباشد‌.

ضمن عرض تبریک خدمت نوجوان نخبه خورگامی ، خانواده محترم و اهالی محترم شهر بره سر و بخش قهرمان پرور سرزمین مه و خورشید خورگام، آرزوی توفیق روز افزون برای تمامی نوجوانان ، جوانان و ورزشکاران سرزمین مادری داریم

نوجوان شطرنجباز برسری با سختکوشی و مشقت های فراوان توانست عنوان نخست آسیا و اقیانوسیه را کسب کند حال نوبت مسئولین است تا با برگزاری مراسم درخور و شان قهرمان جهان و آسیا به وعده های خود در قبال افتخار آفرینی های شطرنجباز ناشنوایان عمل نمایند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار