طی 2 روز؛

برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 3 مسابقات نجات غریق استان گیلان

فرشته بریدک
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 ژانویه 2023 | 10:13 ق.ظ
برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 3 مسابقات نجات غریق استان گیلان برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 3مسابقات نجات غریق استان گیلان امیر مومنی رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت افزود:از برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 3 مسابقات نجات غریق استان گیلان خبر دادواظهار کرد: این دوره آموزشی جمعه و شنبه (۷ و ۸ بهمن) در سالن المپیک شهرستان رشت برگزار می شود. […]

برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 3مسابقات نجات غریق استان گیلان

امیر مومنی رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت افزود:از برگزاری اولین دوره کلاس داوری درجه 3 مسابقات نجات غریق استان گیلان خبر دادواظهار کرد: این دوره آموزشی جمعه و شنبه (۷ و ۸ بهمن) در سالن المپیک شهرستان رشت برگزار می شود.

رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت افزود: در این دوره ۲۰ نفر از بانوان و ۱۲ نفر از آقایان شرکت دارند که از این تعداد ۱۳ نفر از ناجیان غریق شهرستان رشت هستند.

وی گفت: کلیه این شرکت کنندگان می توانند در صورت قبول شدن در دوره مربوطه در مسابقات نجات غریق استانی و یا کشوری به عنوان داور حضور داشته باشند.

مومنی با تاکید بر اینکه، هیات نجات غریق و غواصی در راستای فعالیت هاي خود، نجات جان انسان ها و کاهش آمار تلفات را اولویت کاری خود می‌داند تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری کلاس های متعدد علمی، آموزشی و عملی ناجیان را بروز و آماده به خدمت داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۰ شهرستان ساحلی استان گیلان در ۳۴ طرح در تابستان گذشته به مردم و گردشگران ارایه خدمت داده است، گفت: کلیه ناجیان غریق نیز برای حضور در طرح های سالم سازی آموزش دیده هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار