سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان سیاهکل خبر داد:

یک واحد کشتارگاه دام در آسیابر پلمپ شد

مجیدرضائی
تاریخ انتشار: شنبه 28 ژانویه 2023 | 15:21 ب.ظ
یک واحد کشتارگاه دام در آسیابر پلمپ شد سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان سیاهکل از پلمب یک واحد کشتارگاه دام در آسیابر بخش دیلمان بدلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی و بهداشتی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر اتابک نیک‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این واحد کشتارگاه دام در آسیابر بخش دیلمان بدون مجوز و رعایت ضوابط و […]

سرپرست اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان سیاهکل از پلمب یک واحد کشتارگاه دام در آسیابر بخش دیلمان بدلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی و بهداشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر اتابک نیک‌فر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این واحد کشتارگاه دام در آسیابر بخش دیلمان بدون مجوز و رعایت ضوابط و استانداردهای زیست‌محیطی و بهداشتی و دامپزشکی با همراهی نیروی انتظامی دیلمان پلمب شد.

وی افزود: این کشتارگاه به دلیل تهدید بهداشت عمومی و به دستور مقام محترم قضایی تا رفع کلیه نواقص زیست‌محیطی و اصلاح سیستم‌های کنترل آلودگی پلمب شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل تصریح کرد: این تصمیم با توجه‌ به بازدیدها و پایش‌های به‌عمل‌آمده توسط کارشناسان ادارات محیط‌زیست و  دامپزشکی و بنا بر ماده ١١ قانون حفاظت و بهسازی محیط‌زیست و ماده ١۵ قانون جلوگیری از آلودگی هوا و آیین‌نامه جلوگیری از آلودگی با سایر مصوبات قانونی دیگر اتخاذ شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار