با حکم جهانی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی؛

امیری نژاد توتکابنی معاون میراث فرهنگی گیلان شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 3 ژانویه 2023 | 17:23 ب.ظ
امیری نژاد توتکابنی معاون میراث فرهنگی گیلان شد طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، محمدرضا امیری‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در جریان نشست شورای معاونین این اداره‌کل، آئین تکریم از تلاش‌های حسین رفیعیان، سرپرست اسبق معاونت میراث فرهنگی این اداره کل و معارفه محمدرضا […]

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، محمدرضا امیری‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، در جریان نشست شورای معاونین این اداره‌کل، آئین تکریم از تلاش‌های حسین رفیعیان، سرپرست اسبق معاونت میراث فرهنگی این اداره کل و معارفه محمدرضا امیری‌نژاد، سرپرست جدید این معاونت، برگزار شد.

ولی جهانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حسین رفیعیان، طی حکمی محمدرضا امیری نژاد را به عنوان سرپرست میراث فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

جناب آقای محمدرضا امیری‌نژاد

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت میراث فرهنگی» اداره‌کل منصوب می‌شوید. امید است با رعایت کلیه قوانین و مقررات اداری در راه خدمت به میهن عزیزمان موفق و پیروز باشید.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار