رضایی پور نودهی، فرماندار آستارا:

شأن مردم، خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 25 نوامبر 2022 | 18:56 ب.ظ
شأن مردم، خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است فرماندار آستارا با اشاره به اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است، گفت: مبنای خدمت به مردم و توسعه شهرستان، کار جهادی است.   عنایت رضایی پور در جریان میز خدمت جهادی در محل مسجد روستای گردشگر پذیر دگیرمانکشی شهرستان آستارا که با هدف رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی دگیرمانکشی، آق مسجد، فندق […]

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است، گفت: مبنای خدمت به مردم و توسعه شهرستان، کار جهادی است.

 

عنایت رضایی پور در جریان میز خدمت جهادی در محل مسجد روستای گردشگر پذیر دگیرمانکشی شهرستان آستارا که با هدف رسیدگی به مشکلات مناطق روستایی دگیرمانکشی، آق مسجد، فندق پشته، چملر و سیج آستارا واقع در محدوده گردنه حیران که با همکاری فرمانداری، بخشداری مرکزی، پایگاه بسیج شهدای حیران و همچنین حوزه بسیج کارمندی سپاه ناحیه آستارا به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم نیازمند ایجاد ساز و کار همراه با همبستگی، همدلی و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود است.

 

وی با بیان اینکه خدمات رسانی بی منت و حداکثری به مردم به ویژه روستاییان، وظیفه همه مسئولان در دستگاه های مختلف اجرایی است، اظهار کرد: دولت کار و کرامت نگاهی ویژه به خدمات رسانی به روستاها و تامین اشتغال، درآمد و معیشت روستاییان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شأن مردم خدمت صادقانه و تلاش بی‌منت است، گفت: تکریم ارباب رجوع باید به معنای واقعی انجام شود.

 

فرماندار آستارا با بیان اینکه تقویت اقتصاد گردشگری و کشاورزی این شهرستان مرزی مورد تاکید است، اظهار کرد: تقویت زیرساخت های روستایی و اجرایی کردن برنامه های کارآمد در رونق بخش کشاورزی موجب توسعه آستارا است.

 

رضایی پور با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت های روستایی مانع از مهاجرت به شهرها می شود، گفت: فرمانداری آستارا در جهت تامین زیرساخت روستاها اهتمام جدی دارد.

 

وی بر ضرورت زنده نگه داشتن شغل کشاورزی در روستاها تاکید و خاطرنشان کرد: باید اراضی کشاورزی شهرستان را در برابر تغییر کاربری‌ها و ساخت و ساز حفظ کرد.

 

فرماندار آستارا، ادامه داد: توسعه زیرساختهای بخش کشاورزی دستاوردی برای ایجاد اشتغال پایدار در آستارا است.

 

وی افزایش سهمیه آرد روستاهای محدوده منطقه گردشگر پذیر حیران را مهم دانست و گفت: در بخش های مربوط به آب رسانی روستایی، کشت دوم، رفع ضعف و تقویت ولتاژ برق و شناسایی خطرات مرتبط با برق رسانی روستایی، روشنایی معابر روستاهای گردشگر پذیر، ایجاد اماکن ورزشی روستایی، رفع مشکلات مربوط به راه های روستایی، بیمه روستایی و تقویت آنتن دهی تلفن همراه مربوط به شرکت ایرانسل در روستاهای منطقه باید اقدامات لازم و ضروری انجام شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این میز خدمت جهادی در سخنانی با بیان اینکه حوزه کاری میزخدمت جهادی برای رسیدگی به مشکلات مردم و با هدف تسهیل ارائه خدمت به اهالی مناطق کم برخوردار است، اظهار کرد: میز خدمت جهادی در واقع گامی بسیار مهم و موثر به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و فرصتی مناسب در جهت خدمت بی منت مدیران دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

 

سرهنگ بهزاد قنبری برنامه میز خدمت و رفع مشکلات را موجب ارتقا سطح رضایتمندی مردم عنوان کرد. وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پایدار در مقابل توطئه های دشمنان است، گفت: هدف دشمن تفرقه بین مردم و مسئولان است.

 

وی، تصریح کرد: بسیجیان همیشه بیدار و هوشیار، همچون دیدبانی تمام تهدیدهای دشمنان را می‌شناسند و همچون کوهی مقابل آنها ایستاده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، در میز خدمت جهادی روستای دگیرمانکشی شهرستان آستارا که با حضور فرماندار، معاون فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه آستارا و روسای ادارات گاز، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، ورزش و جوانان، مخابرات، آب و فاضلاب، بخشداری مرکزی، بنیاد مسکن و کمیته امداد برگزار شد، اعضای شورای اسلامی روستای دگیرمانکشی آستارا مهمترین مشکلات منطقه را کمبود سهمیه آرد روستا، تامین سوخت، گازرسانی، ضعف برق منطقه، اجرای طرح هادی در آق مسجد و فندق پشته، تجهیز زمین ورزشی دگیرمانکشی، رفع مشکل مربوط به آرامستان و آسفالت معابر داخل روستای دگیرمانکشی که به عنوان پایلوت در امور تولید گیاهان دارویی و به ویژه گل گاوزبان مطرح است، کمبود منابع آبی کشاورزی، کمبود روشنایی معابر روستایی، مرمت، بازسازی، شن ریزی و جاده سازی بین مزارع، احداث کانال جهت هدایت روان آبها و همچنین لزوم تعویض تیر برق های فرسوده روستا که بیش از ۷۰ درصد آنها فرسوده هستند، عنوان کرده و خواستار رفع مشکلات روستای گردشگر پذیر دگیرمانکشی و همچنین سایر روستاهای منطقه شدند

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار