مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد:

محکومیت مالی سنگین برای یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ در شهرستان رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 سپتامبر 2022 | 08:41 ق.ظ
محکومیت مالی سنگین برای یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ در شهرستان رودبار مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ واقع در شهرستان رودبار به علت مخدوش کردن در قیمت‌گذاری و عدم رعایت مقررات بهداشتی در بسته‌بندی مرغ به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم گردید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مدیر کل تعزیرات […]

مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ واقع در شهرستان رودبار به علت مخدوش کردن در قیمت‌گذاری و عدم رعایت مقررات بهداشتی در بسته‌بندی مرغ به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر، مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: یک واحد تولیدی و کشتارگاه مرغ واقع در شهرستان رودبار به علت مخدوش کردن در قیمت‌گذاری و عدم رعایت مقررات بهداشتی در بسته‌بندی مرغ به پرداخت بیش از ۲۱ میلیارد ریال جریمه در حق دولت محکوم گردید.

بر اساس این گزارش در پی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، اطلاعات، صمت، دامپزشکی و بهداشت شهرستان ضمن بازرسی از کشتارگاهی در رودبار ملاحظه گردید که در بسته‌بندی مرغ موارد بهداشتی رعایت نگردیده است. پس از تهیه گزارش، پرونده جهت رسیدگی قانونی به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع گردید.

این گزارش حاکیست شعبه مذکور پس از احضار و اخذ اظهارات و دفاعیات متهم و تحقیقات لازم و احراز تخلف انتسابی، متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال محکوم نمود.

 

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار