معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودبار:

با توجه به شرایط رودبار، سهمیه فوق العاده آرد حق این شهرستان است

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 16 آگوست 2021 | 19:39 ب.ظ
با توجه به شرایط رودبار، سهمیه فوق العاده آرد حق این شهرستان است درفک خبر/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودبار در جلسه بررسی مشکلات و نارضایتی های مربوط به آرد و نان با بیان اینکه به لحاظ آماری و سرانه تخصیصی به این شهرستان از محل آرد یارانه 1 و 2 هیچ مقدار کمبودی نباید وجود داشته باشد اظهار داشت؛ بخشی از مشکلات مربوط به عدم […]

درفک خبر/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودبار در جلسه بررسی مشکلات و نارضایتی های مربوط به آرد و نان با بیان اینکه به لحاظ آماری و سرانه تخصیصی به این شهرستان از محل آرد یارانه 1 و 2 هیچ مقدار کمبودی نباید وجود داشته باشد اظهار داشت؛ بخشی از مشکلات مربوط به عدم نظارت کافی و ملاحظه کاری با مواردی همچون پایین بودن کیفیت پخت در بسیاری نانوایی ها و گسیل شهروندان محدوده به سایر نانوایی ها است که باعث بی نظمی و عدم تناسب تقاضا با میزان نان پخت شده و اتمام آرد پیش از تاریخ خرید جدید می شود، فروش آرد بصورت آزاد توسط برخی نانوایی ها، خرید بیش از حد نیاز توسط برخی افراد و استفاده برای دام و.. است.
قاسم رضایی افزود؛ با توجه به شرایط شهرستان رودبار بدلیل وجود جمعیت شناور و فصل کشاورزی و ورود مسافرین و..سهمیه فوق العاده حق شهرستان است و تمام تلاش برای جذب آن خواهدشد.
وی گفت؛ با نظارت نامطلوب، مشکلی بر مشکلات قبلی مردم افزوده می شود و افراد سودجو به اهداف خود می رسند.
وی تاکید کرد؛ نظارت دقیق با گشت های مستمر و اثر بخش در زمینه کیفیت و کمیت پخت نان و رعایت بهداشت و برخورد سریع و قاطع و بدون ملاحظه با متخلفین و موارد تخلف توسط دستگاههای متولی و ناظر باید اعمال گردد.
رضایی گفت؛ نانوایی ها به افزایش کیفیت نان و زمانبندی برای این موضوع و در صورت عدم اصلاح و بهبود وضعیت، بازنگری و کسر سهمیه آرد و انتقال سهمیه در هر مقطع به واحدهای دارای کیفیت بهتر ملزم شدند.
معاون فرماندار تصریح کرد؛ نانوایان و تعاون روستایی و عاملین برای جذب و انتقال آرد و مشخص نمودن زمانبندی ساعات پخت و روزهای تعطیل و درج آن در سردرب نانوایی ها باید اقدام کنند.
رضایی گفت؛ با موارد تخلف جداسازی و بسته بندی و فروش نان توسط نانوایی ها به سوپرمارکت ها و رستوران برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی بر ذخیره سازی سهمیه های فوق العاده در انبار تعاونی برای مواقع اضطراری و بحران و کمبود شدید آرد و تحویل به نانوایی های واجد شرایط پس از بررسی کامل و حصول اطمینان و تایید کارگروه کرد.
رضایی گفت؛ با موارد تعطیلی و افزایش قیمت بصورت خودسرانه و بدون هماهنگی و اخذ مجوز هر یک از نانوایی ها برخورد می گردد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار