طبق اعلام رئیس اورژانس گیلان؛

چهارشنبه سوری در رودبار پنج مصدوم بر جا گذاشت

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 مارس 2021 | 05:09 ق.ظ
چهارشنبه سوری در رودبار پنج مصدوم بر جا گذاشت رئیس اورژانس گیلان با اشاره به افزایش تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال به ۲۴ نفر، گفت: به دلیل پرتاب ترقه به داخل آمبولانس یکی از نیروهای اورژانس نیز به شدت مصدوم شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ پیمان اسدی با اشاره به افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال به ۲۴ نفر، اظهار […]
رئیس اورژانس گیلان با اشاره به افزایش تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال به ۲۴ نفر، گفت: به دلیل پرتاب ترقه به داخل آمبولانس یکی از نیروهای اورژانس نیز به شدت مصدوم شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ پیمان اسدی با اشاره به افزایش تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال به ۲۴ نفر، اظهار کرد: از صبح امروز (سه شنبه) تاکنون ۲۴ نفر از شهروندان بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.وی ادامه داد: از این تعداد ۹ نفر دچار سوختگی، هشت نفر دچار آسیب چشمی و هفت نفر نیز دچار خراشیدگی و بریدگی و آسیب‌های دیگر شدند.

رئیس اورژانس گیلان با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ نفر مرد و مابقی زن هستند، گفت: از میان مصدومان ۱۱ نفر در رشت، دو نفر در آستارا، چهار نفر در صومعه سرا، دو نفر در تالش، دو نفر در رستم آباد، سه نفر نیز در منجیل، لاهیجان و ماسال مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به میانگین سنی مصدومان، اضافه کرد: در میان مصدومان از کودک چهار ساله تا فرد ۵۳ ساله حضور دارد.

اسدی در با بیان اینکه یک نفر از نیروهای اورژانس نیز در این حوادث مصدوم شده است، گفت: این فرد در حین امدادرسانی، به علت پرتاب ترقه توسط یک عابر در آمبولانس، از ناحیه گوش دچار آسیب شدید و به بیمارستان منتقل شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار