به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی ارائه میشود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 19 اکتبر 2020 | 06:33 ق.ظ
تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی ارائه میشود سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از ارائه خدمات ترخیص به خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از ارائه خدمات ترخیص به خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد. سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: به […]

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از ارائه خدمات ترخیص به خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از ارائه خدمات ترخیص به خودرو و موتورسیکلت‌های توقیفی خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: به مناسبت حلول ماه ربیع اول و تقارن این ماه با هفته نیروی انتظامی با تدابیر سردار فرمانده محترم انتظامی استان گیلان، تسهیلات و تمهیدات بسیار ویژه ای برای ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نظر گرفته شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح که به مدت سه هفته از ۲۷ مهر ماه تا ۱۸ آبان اجراء خواهد شد، پرداخت جرائم معوق وسایل نقلیه توقیفی که در زمان ترخیص جریمه آنها زیر یک میلیون تومان است حذف شده است و مبلغ جریمه خودروهای دارای جریمه بالای یک میلیون نیز نصف خواهد شد.

سرهنگ طالبی افزود: در این طرح برای خودروهای توقیفی فاقد بیمه نامه و موارد خاص مالکیتی نیز تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: این تسهیلات صرفا جهت ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ است و خودروهایی که به هر دلیلی دارای جریمه معوق هستند باید جهت رسیدگی از طریق کمیسیون مربوطه اقدام نمایند و پلیس اجازه بخشش دیون دولتی را بدون دستور مقام قضائی ندارد.

سرهنگ طالبی در پایان با بیان اینکه فرصت استفاده از این طرح محدود است و همچنین وسایل نقلیه ای که با دستور قضائی توقیف شده اند شامل این طرح نخواهند شد گفت: مالکان خودروهای توقیفی شهر رشت به دفاتر پلیس +۱۰ و سایر شهرستانها به ستاد ترخیص پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار