معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

کدام زوج ها مشمول دریافت وام 100 میلیونی خواهند بود؟!

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 21 آوریل 2020 | 13:27 ب.ظ
کدام زوج ها مشمول دریافت وام 100 میلیونی خواهند بود؟! درفک خبر/ معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی به زوجین، توضیحاتی داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد مهدی تندگویان در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات وام ازدواج، اظهار کرد: هر سال وام ازدواج پرداخت می‌شود و پیش بینی ما این بود که اولین وام […]
درفک خبر/ معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی به زوجین، توضیحاتی داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد مهدی تندگویان در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات وام ازدواج، اظهار کرد: هر سال وام ازدواج پرداخت می‌شود و پیش بینی ما این بود که اولین وام ۵۰ میلیون تومانی برای هریک از زوجین در خرداد ماه باشد، اما خوشبختانه در هفته گذشته بعضی از بانک‌ها و شعب‌ ثبت نام و پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج را آغاز کردند.او با اشاره به اینکه هر سال بانک مرکزی دستورالعمل وام قرض الحسنه ازدواج را تصویب می‌کند و بخشنامه صادر می‌شود، افزود: بخشنامه وام قرض الحسنه ازدواج به همه بانک‌ها صادر شده و زوجین هنگامیکه ثبت نام کردند و پیامک برای آنان دیر آمد نباید نگران باشد، زیرا این یک روند طبیعی است و این روال تا خرداد ماه طبیعی است و اگر بعد از خردادماه در نوبت ماند و وام را دریافت نکرد می‌توانند پیگیری کند.

او تاکید کرد: حتما برای دریافت وام به سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند، این آدرس سایت تسهیلات ازدواج در کشور است به جز این لینک هر سایت دیگری کلاهبرداری است.

تندگویان عنوان کرد: طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر ۵۰ میلیون تومان یک ضامن نیاز است و شرایط بازپرداخت آن ۸۴ ماه، ۷ ساله بوده و با سود ۴ درصد است همچنین پیش ثبت نام از طریق سایت است، زوجین هنگام دریافت کدرهگیری می‌توانند به شعبه معرفی شده مراجعه کنند.

او با اشاره بر اینکه برای دریافت وام ۵۰ میلیونی تاریخ عقد باید بعد از اول فروردین ۹۶ باشد، گفت: زوجین اگر در مراحل دریافت وام به هر مشکلی مواجه شدند توسط شعبه های در همان سایت اعلام شده می‌توانند شکایت خود را ثبت کنند.

  1. نا شناس   آوریل 21, 2020  

    همچنین بخشنامه جدید مبنای عملکرد شعب بانک مسکن در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج در سال جاری قرار خواهد گرفت. مطابق با بخشنامه ابلاغی افراد مندرج در مفاد ماده ۵۰ قانون خدمات رسانی به ایثارگران، می‌توانند به میزان ۲ برابر افرادعادی یعنی مبلغ یک میلیارد ریال مطابق با شرایط و ضوابط تعیین شده از این تسهیلات استفاده کنند.
    لعنت بر این مدل حکومت داری و سیاست و عدالت و …
    افراد عادی ایتام قشر مستضعف جامعه هر نفر 50 میلیون با ضامن کارمند و گواهی کسر حقوق اما خانواده شهید و جانباز و ازاده و ایثارگر هر نفر 100 میلیون فقط گواهی سفارش نامه ی بنیاد شهید کافی است. به هر نفر فرزند شهید 100 میلیون تومان سهام بهترین شرکت های سود ده مثل صنیع نفت و پتروشیمی رایگان با سود سالیانه حدود یک میلیون تومان علی الحساب و به تازگی بین 100 تا 300 میلیون تومان سهام سود ده اهدایی از طرف دولت!!!
    لعنت بر جمهوری اسلامی…
    به فضل الهی ویروس کرونا و هر چه بلای آسمانی هست نازل بشود بر سر حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی و مسئولین فاسد ان را از ذریه نابود گرداند. انشاالله

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار