با صدور پیامی؛

دکتر چگینی، دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

M.R.M
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 مارس 2020 | 16:17 ب.ظ
دکتر چگینی، دوازدهم فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر چگینی، منتخب مردم شریف شهرستان رودبار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوازدهم فروردین، با صدور پیامی سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت متن پیام؛ بسم الله الرحمن الرحیم دوازدهم فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت قاطع مردمی، برجسته […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر چگینی، منتخب مردم شریف شهرستان رودبار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوازدهم فروردین، با صدور پیامی سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

متن پیام؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت قاطع مردمی، برجسته ترین تاریخ حیات ایران زمین را با رویکردی مردم سالاری رقم زده است.

حضور همه اقشار جامعه در این تاریخ سازی بیانگر واقعیت های هویتی مردم این سرزمین می باشد.

تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری همه پرسی دوازدهم فروردین ماه یکهزارو سیصد و پنجاه و هشت و حضور ارزشمند و یکپارچه مردم برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

از آنجائیکه در چهل ساله دوم انقلاب اسلامی به رهبری اندیشمندی صاحب نظر و فقیهی ربانی مقام معظم رهبری قرار گرفته ایم انشاءالله با روحیه انقلابی و جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد شکوفایی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و …باشیم.

بار دیگر از کادر درمانی، خدماتی، همه دلسوزان عرصه بهداشتی و درمانی و نیروهای مسلح تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان مصیبت دیده صبر و سلامتی و برای بیماران شفای عاجل مسئلت دارم.

انشاءالله با توکل بر خداوند متعال وعده صادق الهی جاری و ساری خواهد شد:

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم…

اینجانب با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامیداشت سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، سربلندی و توفیق همه خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، علی الخصوص جهادگران عرصه سلامت را از درگاه حضرت حق، عاجزانه مسئلت دارم.

در این ایام خجسته یاد سپهبد شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی را گرامی می دارم.

مهرداد گودرزوند چگینی

منتخب مردم شریف شهرستان رودبار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

  1. شهر وند   آوریل 2, 2020  

    جناب سردار!
    قاسم سلیمانی رو خود و با قصد کاهش تنش های داخلی و تنش های بین ملت های ایران و عراق و منطقه راهی میدان مرگ کردید تا از دستاوردهای موقتی شهادت آن به ملت ساده لوح و ملت های ساده منطقه فخر بفروشید و ان امریکا در استانه ی انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت و دارد و بنا بر مالاحظات سیاسی به تاسیسات اصلی ایران که مد نظر ان ها بوده و هست و اعلام هم کردند حمله نکردند اما شما هم این قدر رجز خوانی نکنید. این که یک پایگاه خالی از نیروهای امریکایی را با چند فروند موشک کوتاه برد هدف قرار دادید و حالا خساراتی هم وارد شد که افتخار و هنر نبوده و نیست. ترامپ دور دوم 180 درجه خطرناک تر از ترامپ تا حال بوده و هست و خواهد شد. بهتر است تمام تجهیزات و نیروهای ایران که بودجه ی هنگفتی از بیت المال ملت که با سختی کسب و ذخیره شده است را به مرزهای جنوب در خلیج فارس و جنوب غربی و غرب و شمال شرقی و شرق و شمال غرب و کشور متمرکز کنید و از مرزهای خاکی و ابی حساس ایران محافظت کنید. یادتان نرود که این همه سهمیه ی های سازمانی و اولویت های ویژه ی اجتماعی ظالمانه و تمام فرصت طلبی ها و منفعلت طلبی ها و میراث خواری ها و انقلابی نمایی ها و ارزش نمایی ها و اصول نمایی ها و رانت ها و فسادهای کلان سیاسی و اقنصادی و اجتماعی و فرهنگی و … ناشی از آن همه و همه حاصل تجاوز نظامی همین نیروهای به اصلاح حشد الشعبی و امثال ان ها بوده و هستند که زمانی در دوره ی جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس از بعثی های متعهد و وفا دار به صدام حسین بودند که حالا با تغییر ظاهر خود را دوست ملت ایران معرفی کرده و می کنند. این همه شهید مدافع حرم و … بس نبود و نیست؟! چرا تا حالا غرامت جنگی ناشی از حمله ی عراق به ایران که توسط نهادهای بین المللی هم تایید شده به بهانه ی مرزهای مشترک خاکی و وجود اماکن مذهبی شیعیان در عراق از دولت فعلی عراق باز پس گیری نشده و نمی شود تا از بیت المال غارت نشود و خرج خانواده های شهید و جانباز و … نشود؟! این مصلحت اندیشی نبوده و نیست بلکه سازش کاری و مصامحه محض بوده و هست. ملت هرگز مثل شما فکر نکرده و نمی کنند جز حدود شاید 15000000میلیون جیره خوار مستقیم و غیر مستقیم حکومت که مجبور بوده و هستند با حفظ ظاهر انقلابی نمایی کرده و کنند اما 75000000 میلیون ایرانی مثل شما فکر نکرده و نمی کنند و آنش زیر خاکستر بوده و هستند و حالا شما به دنبال تامین همان 15000000 نفر بوده و هستید اما بترسید از عذاب سخت الهی که شیوع کرونا اولین اخطار ان به حکومت و مسئولین فاسد ان بوده و هست….

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار