مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش:

رزرو اسکان نوروزی فرهنگیان به ۲۸ اسفند موکول شد

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 3 مارس 2020 | 17:14 ب.ظ
رزرو اسکان نوروزی فرهنگیان به ۲۸ اسفند موکول شد  فرهنگیان در صورت امکان به سفر نروند به گزارش درفکخبر ،مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تا بیست و هشت اسفند رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان را حذف کردیم. یازده هزار مدرسه در قالب صد و هشت هزار کلاس درس در سراسر کشور را برای اسکان […]

 فرهنگیان در صورت امکان به سفر نروند

به گزارش درفکخبر ،مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد:

برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تا بیست و هشت اسفند رزرو اینترنتی اسکان فرهنگیان را حذف کردیم.

یازده هزار مدرسه در قالب صد و هشت هزار کلاس درس در سراسر کشور را برای اسکان نوروزی فرهنگیان آماده کرده بودیم و آمادگی داشتیم تا دوازده میلیون نفر در روز را پوشش دهیم، ولی به خاطر ویروس کرونا که همه جامعه را ملتهب کرد به لحاظ مبارزه و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی رزرو اینترنتی که از نهم تا بیست و سوم اسفند بود را لغو کردیم تا ببینیم تا بیست و هشت اسفند چه اتفاقی می‌افتد.

تمام مراکز رفاهی و خانه‌های معلم که ۳۹۸ مورد با ۱۶۴۹۸ تخت خواب هستند هر روز ایزوله و ضدعفونی می‌شوند. همچنین استفاده از کاورهای یک بار مصرف برای وسایل و تخت‌ها در دستور کار قرار گرفته است. برنامه رعایت اصول بهداشتی را در همه خانه‌های معلم عملیاتی کردیم تا اگر کسی بخواهد در ایام نوروز به سفر برود بتوانیم آنها را پوشش دهیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار