جبار کوچکی نژاد؛

۵۵نماینده مجلس خواستار اولویت رسیدگی به طرحی برای استخدام معلمان حق‌التدریس شدند

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 17 آوریل 2018 | 17:43 ب.ظ
۵۵نماینده مجلس خواستار اولویت رسیدگی به طرحی برای استخدام معلمان حق‌التدریس شدند کوچکی‌نژاد خبر داد: ۵۵ نماینده مجلس خواستار اولویت رسیدگی به طرحی برای استخدام معلمان حق‌التدریس شدند درفک خبر: عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست ۵۵ نماینده مبنی بر در اولویت قرار گرفتن بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون استخدام معلمان حق‌التدریس در صحن علنی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، […]
۵۵ نماینده مجلس خواستار اولویت رسیدگی به طرحی برای استخدام معلمان حق‌التدریس شدند
درفک خبر:
عضو کمیسیون آموزش مجلس از درخواست ۵۵ نماینده مبنی بر در اولویت قرار گرفتن بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون استخدام معلمان حق‌التدریس در صحن علنی خبر داد.
کلاس درس ابتدایی پسرانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از درخواست امروز(28 فرودین ماه) نمایندگان درخصوص در اولویت قرار دادن بررسی دستور کار  “طرح الحاق یک ماده به قانون استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی و پیش‌دبستانی‌ها” با 55امضاء و تحویل به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امضاء نمایندگان به دنبال درخواست پی در پی چندین هزار نفر از فرهنگیان حق‌التدریس و نهضتی ها صورت گرفته است تا وضعیت آن‌ها در مجلس در اولین فرصت مشخص و تعیین تکلیف شوند.

وی همچنین توضیح داد: طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین‌تکلیف قانون استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی و پیش‌دبستانی‌ها حدود 4 ماه گذشته از سوی کمیسیون آموزش به هیات رئیسه تقدیم شده اما از آنجا که هنوز در دستور قرار نگرفته و از طرفی آموزش و پرورش قصد برگزاری آزمون استخدامی در روزهای آتی را دارد، مشخص کردن هرچه سریع‌تر وضعیت این نیروها ازسوی مجلس الزامی است لذا نمایندگان با جمع‌آوری امضا خواهان قرار دادن این طرح در اولویت کار مجلس شدند.

کوچکی‌نژاد همچنین یادآور شد: براساس این طرح تمامی معلمان حق‌التدریس، پیش‌دبستانی و نهضتی‌ها به‌شرط شرکت در آزمون تخصصی مربوط به خود بدون رقابت با دیگر داوطلبان به پیشنهاد وزارت آموزش‌وپرورش و موافقت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و حضور مسئولان اداره استخدامی رئیس‌جمهوری که توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، استخدام شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: این ماده تصویب شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای الحاق به قانون قبلی باید در صحن علنی مجلس نیز تصویب شود./

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار