فرماندار رودبار در نشست ستاد انتخابات این شهرستان:

برگزاری انتخابات سالم و پرشور هدف اصلی ما است

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 30 جولای 2019 | 14:12 ب.ظ
برگزاری انتخابات سالم و پرشور هدف اصلی ما است به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست ستاد انتخابات فرمانداری گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور هدف اصلی ما است و در این راه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست. وی افزود: انتخابات نماد مردمسالاری دینی ما است و اطمینان داریم در طلیعه گام دوم انقلاب همانند […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست ستاد انتخابات فرمانداری گفت: برگزاری انتخابات سالم و پرشور هدف اصلی ما است و در این راه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.
وی افزود: انتخابات نماد مردمسالاری دینی ما است و اطمینان داریم در طلیعه گام دوم انقلاب همانند چهل سال گذشته حضور حماسی و مثال زدنی دیگری را از مردم شهرستان رودبار همپای اقیانوس عظیم ایران اسلامی خواهیم داشت.
فرماندار گفت: در راستای تاکیدات دولت تدبیر و امید به استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان، در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در هیاتهای اجرایی و شعبات اخذ رای این راهبرد دولت را به کار خواهیم بست.
ضیایی تاکید کرد: فرمانداری به عنوان مجری انتخابات فقط به برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی اهتمام خواهد داشت و از رای و انتخاب مردم حراست و حفاظت خواهد کرد.
همچنین در این نشست محمد صالح ضیایی فرماندار و رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان رودبار علی اکبر پور علی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار را به عنوان رئیس امور اجرایی، رضا جمشیدی را به عنوان دبیر امور اجرایی مرکز حوزه انتخابیه، قاسم رضایی به عنوان مسئول اخبار و اطلاعات و مشارکت حداکثری، سمیرا حسنی به عنوان مسئول آموزش و بررسی قوانین و شکایات، سجاد خانزاده به عنوان مسئول فناوری و اطلاعات، پریسا رضایی معاون برنامه ریزی و توسعه را به عنوان مسئول مالی و پشتیبانی، سجاد خانزاده را به عنوان مسئول حراست و استعلامات و سید فرشاد موسوی بخشدار مرکزی را به عنوان مسئول اطلاع رسانی معرفی کرد.

روابط عمومی فرمانداری رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار