رفع تصرف از اراضی ملی در رودبار ؛

نفس راحت سی دشت در پی آزادی از سیم خاردار و دیوار کشی ها!

F.ah.kh
تاریخ انتشار: چهارشنبه 19 ژوئن 2019 | 18:14 ب.ظ
نفس راحت سی دشت در پی آزادی از سیم خاردار و دیوار کشی ها! درفک خبر/ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: در پی دريافت حكم قضائی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی و طبيعی در روستای ” سی‌دشت ” شهرستان رودبار، اجرای آن در دستور كار پليس قرار گرفت. اين مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی به همراه كارشناسان منابع طبيعی به محل مورد نظر […]

درفک خبر/ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: در پی دريافت حكم قضائی مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی و طبيعی در روستای ” سی‌دشت ” شهرستان رودبار، اجرای آن در دستور كار پليس قرار گرفت.

اين مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی به همراه كارشناسان منابع طبيعی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی بيان داشت: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد 6 نفر 11 هزار مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به وسيله ديوار و سيم‌خاردار دور زمين را محصور و داخل اراضی ملی اقدام به ساختن ساختمان و كلبه كرده‌اند.
سرهنگ فيضی با اشاره به اينكه رفع تصرف اراضی ملی مورد نظر انجام شد تصريح كرد: كارشناسان ارزش زمين‌های تصرف شده را بيش از 4 ميليارد ريال برآورد كردند.

اين مقام انتظامی بيان داشت: در اين راستا 6 متهم برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پايان خاطرنشان كرد: زمين‌خوارن بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسيدن به سود‌های كلان اقدام به تصرف زمين و منابع طبيعی می‌كنند كه برای مقابله با اين مشكل همكاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار