مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور خبر داد:

تسهیلات خرید ۱.۲ میلیون تومانی به بازنشستگان برای خرید کالا در اسفند اهدا خواهد شد

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 28 فوریه 2020 | 06:32 ق.ظ
تسهیلات خرید ۱.۲ میلیون تومانی به بازنشستگان برای خرید کالا در اسفند اهدا خواهد شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور: طی یک سال آینده، مجموعاً مبلغ سه میلیون و 600 هزار تومان اعتبار خرید کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سه نوبت در اختیار تمام بازنشستگان کشوری قرار می‌گیرد که نوبت اول آن در نیمه اول اسفندماه خواهد بود. به هرکدام از این عزیزان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

طی یک سال آینده، مجموعاً مبلغ سه میلیون و 600 هزار تومان اعتبار خرید کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سه نوبت در اختیار تمام بازنشستگان کشوری قرار می‌گیرد که نوبت اول آن در نیمه اول اسفندماه خواهد بود.
به هرکدام از این عزیزان طی سه نوبت در اسفندماه 98  و مردادماه و دی‌ماه 1399 مجموعا مبلغ سه میلیون و 600 هزار تومان اعتبار خرید کالا پرداخت خواهد شد
این اعتبار به صورت قرض‌الحسنه و تنها با دو درصد کارمزد به بازنشستگان پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن در چهار قسط خواهد بود که از حقوق آنان کسر می‌شود.
از میان یک میلیون و دویست هزار بازنشسته، خالص دریافتی حقوق حدود چهل هزار نفر، کمتر از یک میلیون و دویست هرار تومان است که علت آن کسر اقساط وام‌ها و تسهیلاتی است که قبلا دریافت کرده‌اند. در نوبت اول، این دسته از بازنشستگان عزیز نمی‌توانند تسهیلات خرید کالا را دریافت کنند اما مشغول اتخاذ تدابیری هستیم که در نوبت‌های بعدی، این عزیران نیز متناسب با مانده حقوق خود از تسهیلات خرید کالا استفاده کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار