معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان؛

همت مضاعف شهرداران و مجموعه مدیریت شهری در مسیر ساماندهی چهره شهرها مورد انتظار است.

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 فوریه 2019 | 09:07 ق.ظ
همت مضاعف شهرداران و مجموعه مدیریت شهری در مسیر ساماندهی چهره شهرها مورد انتظار است. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید براینکه سیما و منظر شهری برای استقبال از نوروز آماده شود گفت: همت مضاعف شهرداران و مجموعه مدیریت شهری در مسیر ساماندهی چهره شهرها مورد انتظار است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اوسط اکبری مقدم در نشست شهرداران استان با اشاره به قرارگرفتن […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید براینکه سیما و منظر شهری برای استقبال از نوروز آماده شود گفت: همت مضاعف شهرداران و مجموعه مدیریت شهری در مسیر ساماندهی چهره شهرها مورد انتظار است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ علی اوسط اکبری مقدم در نشست شهرداران استان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سال جدید و لزوم تقویت خدمات شهری افزود: از ظرفیت تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد در بهبود وضعیت سیمای شهری استفاده بهینه شود.

 

وی برای حضور میدانی خود و مجموعه همکاران حوزه مدیریت شهری در پاکسازی شهرها از زباله اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: امیدوارم مردم با همدلی مضاعف شهرداری‌ها را در انجام وظایف خود همراهی کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی برکسی پوشیده نیست گفت: شهرداران با تدبیر از ظرفیت های مختلف موجود در استان گیلان برای رونق اقتصادی مجموعه مدیریت شهری استفاده کنند.

 

اکبری مقدم خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه‌ها و مدیریت ویژه اجرای پروژه های عمرانی باید با جدیت در دستور کار شهرداران قرار گیرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به تاکید استاندار گیلان در خصوص پرداخت مطالبات حوزه کارگری اشاره کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری مستمر و جذب منابع ملی شاهد رفع بخشی از دغدغه های پرداخت مطالبات حوزه شهرداری‌ها باشیم.

 

وی همچنین خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی مرتبط با شهرداری‌ها در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز در پرداخت حقوق پرسنل و تعهدات آنان شد.

 

در این نشست برخی از شهرداران به بیان مشکلات، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در جهت بهبود وضعیت مدیریت شهری استان پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار