شوک به شهرداری رستم آباد؛

سه عضو شورای اسلامی رستم آباد استعفا کردند

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 15 ژانویه 2019 | 12:32 ب.ظ
سه عضو شورای اسلامی رستم آباد استعفا کردند درفک خبر؛ سه عضو شورای اسلامی شهر رستم آباد در پیامی مشترک، از ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر رستم آباد کناره گیری کردند. متن استعفانامه سه عضو شورای اسلامی شهر رستم آباد به شرح ذیل می باشد؛ ریاست محترم شورای اسلامی شهر رستم آباد با سلام و تحیات الهی احتراماً اینجانبان رمضانعلی ملکی – […]

درفک خبر؛

سه عضو شورای اسلامی شهر رستم آباد در پیامی مشترک، از ادامه فعالیت در شورای اسلامی شهر رستم آباد کناره گیری کردند.
متن استعفانامه سه عضو شورای اسلامی شهر رستم آباد به شرح ذیل می باشد؛

ریاست محترم شورای اسلامی شهر رستم آباد

با سلام و تحیات الهی
احتراماً اینجانبان رمضانعلی ملکی – سعیده قاسمی – پیمان ربیع پور اعضای شورای اسلامی شهر رستم آباد به استحضار می رساند؛ از آنجاییکه مردم شهر رستم آباد به اینجانبان بعنوان نمایندگان خود در پارلمان شهری اعتماد نموده و نیز تاکنون تمامی تلاش خود را بکار گرفته ایم تا وظایف محوله قانونی را به نحو احسن انجام دهیم متاسفانه با شرایط موجود بویژه عدم اهتمام و همراهی دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر رستم آباد با اینجانبان، این امر سبب سوء استفاده افراد معارض و معاند در فضای مجازی گردیده است با عنایت به اینکه استمراراین موضوع قطعاً به اعتمادی که مردم شریف رستم آباد به ما داشته اند خدشه وارد خواهد کرد، به همین دلیل جهت علاج واقع قبل از وقوع و پیشگیری از تبعات اجتماعی آن و پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی بدینوسیله استعفای خود را اعلام می نماییم و رسماً تقاضا داریم اقدامات لازم را در این خصوص مبذول فرمایند.

پ.ن :

علی اصغر لطیفی

اساس ماده 11، 12 و 13 آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر مصوب ۸۴/۱/۲۴ ابتدا عضو متقاضی استعفا باید تقاضای خود را با ذکر دلایل به رئیس شورا ارائه دهد، رئیس شورا موظف است در اولین جلسه علنی بعدی شورا، موضوع استعفا را در دستور کار قرار دهد.

برای بررسی تقاضای استعفا، ابتدا تقاضا قرائت می شود. سپس شخص متقاضی یا عضو دیگری به انتخاب وی، حداکثر به مدت نیم ساعت پیرامون دلایل استعفا سخنرانی، سپس مخالف یا مخالفان با استعفای عضو نیز به همان مدت می توانند صحبت کنند متعاقب آن رای گیری و نتیجه آن ملاک عمل خواهد بود.

ضمناً بر اساس ماده 14 آیین نامه داخلی شورای اسلامی شهر، هر گاه تقاضای استعفای تعدادی از اعضا به گونه ای باشد که مانع از رسمیت جلسه باشد قابل طرح در شورا نیست و لذا اعضای شورا نمی توانند بصورت یک جا از عضویت شورا استعفا نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار