فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

کشف محموله قاچاق ۲۵۰ میلیاردی در رودبار

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 آوریل 2024 | 08:27 ق.ظ
کشف محموله قاچاق ۲۵۰ میلیاردی در رودبار فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب صبح امروز و در حاشیه شورای فرماندهی شهرستان رودبار […]

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبری تحلیلی درفک خبر؛ عیسی روشن‌قلب صبح امروز و در حاشیه شورای فرماندهی شهرستان رودبار در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند اظهار کرد: از این نیسان ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.

 

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند و افزود: خودرو توقیف شد و متهم ۳۵ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار