امام جمعه رودبار زیتون؛

در شهرستان رودبار اگر منافع حزبی، باندی و جناحی منجر شود فردی از مسئولیت خلع شود اولین کسی که فریاد می زند من هستم، در همین خطبه و از همین تریبون آبرویش را می برم

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 11 ژانویه 2019 | 13:40 ب.ظ
در شهرستان رودبار اگر منافع حزبی، باندی و جناحی منجر شود فردی از مسئولیت خلع شود اولین کسی که فریاد می زند من هستم، در همین خطبه و از همین تریبون آبرویش را می برم پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه برخی همین که به قدرت می رسند یادشان می رود چه کسی بودند و امروز قدرت دارند. وی با تاکید بر اینکه از قدرت […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه برخی همین که به قدرت می رسند یادشان می رود چه کسی بودند و امروز قدرت دارند.

وی با تاکید بر اینکه از قدرت مسئولیت به نفع دین و دنیای مردم استفاده کنیم، ادامه داد: با استفاده از مسئولیت برای گره گشایی مردم قدم برداریم و بدانیم دنیا در حال چرخیدن است و امروز نوبت این گروه و فردا نوبت گروهی دیگر در قدرت است.

خطیب جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه از قدرت سوء استفاده نکنیم، تصریح کرد: فردی که با منافع جناحی مان سازگار نیست را سرنگون نکنیم، فردی که با منافع مان سازگار نیست را با رایزنی و لابی گری بگوییم او را بردارید و پست سازمانیش را حذف کنید، این خیلی بد است.

حجت الاسلام سیدمحمدی بیان نمود: نبینم در شهرستان کسی به این امور بپردازد، در همین خطبه ها و از همین تریبون آبرویش را می برم.

وی ادامه داد: اگر منافع
حزبی، باندی و جناحی منجر شود فردی از مسئولیت خلع بشود، فردی را جابجا کنید و پست سازمانی فردی را بگیرید اولین کسی که فریاد می زند منِ امام جمعه هستم، مسئولان خیلی مراقب باشند.

وی با بیان این مطالب تاکید کرد: مراقب مستی قدرت باشید تا شما را به زمین نزند.

امام جمعه شهرستان رودبار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س)، گفت: آن حضرت الگوی ایثار، بصیرت و الگوی ماندگار برای همه زمانها است.

وی ضمن تبریک روز پرستار، افزود:
مسئولان سختی کار پرستاران را مد نظر قرار دهند و مشکلات آنان را برطرف کنند.

حجت الاسلام سیدمحمدی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان در دیدار با مردم قم، اظهار کرد:
مسئولان از اشرافی گری پرهیز کنند و رفتارشان طاغوتی نباشد.

وی با تاکید بر اینکه درب اتاق مسئولان باید بروی مردم باز باشد، گفت: هزینه دفتر و سفر آنچنانی نداشته باشند و مسئولین مراقب سونا و جکوزی و… رفتن هایشان باشند.

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه برخی خوششان نمی آید از تریبون نماز جمعه در مورد مشکلات گفته شود، خطاب به واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور که گفته بود هرکسی هر آنچه به ذهنش می رسد نباید بگوید، گفت: آقای واعظی ما هرکسی نیستم، تریبون نماز جمعه تریبون هرکسی نیست این تریبون نظام است و ائمه جمعه وارثان شهدای محراب هستند.

حجت الاسلام سیدمحمدی با تاکید بر اینکه قرار نیست در تریبون نماز جمعه فقط تاریخ و گزارش هفتگی گفته شود گفت: اگر مبنا این باشد تلویزیون و رادیو بهتر تاریخ و روزشمار هفته می گویند.

وی ضمن قدردانی از قوه قضاییه برای دستگیری سلطان های فساد، تصریح کرد: پشت کار این دزدی ها چه کسانی هستند؟ یک سری افراد قربانی بعضی ها می شود، اگر این افراد از رانت و روابط استفاده کرده اند، پشت پرده را بر ملا کنید و به مردم بگویید چه کسانی پشت این ناآرامی های اقتصادی هستند.

خطیب جمعه شهرستان رودبار، بیان داشت: فردی که چند صد میلیون دلار می گیرد و جای دیگر هزینه می کند و پدر اقتصاد مملکت را در می آورد، تنهاست؟ اگر با مقامات صاحب نفود ارتباط دارند، معرفی کنید.

حجت الاسلام سیدمحمدی تاکید کرد: رسانه و مسئولان و متولیان امر دستاورد چهل سالگی انقلاب را بیان کنند که چه بوده ایم و چه شده ایم.

وی با بیان اینکه عده ای در کشور به مردم آدرس غلط می دهند، گفت: برخی آدرس غلط به مردم می دهند که اگر هسته ای کنار بگذاریم گل و بلبل می شود.

وی همچنین یاد و خاطره شهدای موتلفه را گرامی داشت.

زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار