باحکم وزیر راه و شهرسازی؛

یک گیلانی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی شد

رحمانی پور
تاریخ انتشار: یکشنبه 9 دسامبر 2018 | 19:32 ب.ظ
یک گیلانی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی شد با حکم وزیر راه و شهرسازی یک گیلانی به سمت  مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد. درفک خبر محمد اسلامی در حکم انتصاب مصطفی طاعتی مقدم به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی آورده است: نظر به تعهد، تقید و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می […]
با حکم وزیر راه و شهرسازی یک گیلانی به سمت  مدیرکل حوزه وزارتی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

درفک خبر محمد اسلامی در حکم انتصاب مصطفی طاعتی مقدم به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی آورده است: نظر به تعهد، تقید و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

مصطفی طاعتی مقدم متولد سال ۱۳۵۸ و اهل شهرستان صومعه سرا است و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی مهندسی عمران است.
وی تا پیش از این، مدیرکل دفتر زیربنایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاون دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران بوده است.
آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار