رئیس پلیس آگاهی گیلان؛

كلاهبرداری ۳۱۰ ميليون ريالی در رشت‼️

f.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 1 دسامبر 2018 | 18:59 ب.ظ
كلاهبرداری ۳۱۰ ميليون ريالی در رشت‼️ به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر،رئيس پليس آگاهي گیلان از دستگيری شخصی كه اقدام به كلاهبرداري ۳۱۰ ميليون ريالی در رشت كرده بود، خبر داد و گفت: در پی شكايت یک خانم مبنی بر اينكه مورد كلاهبرداری قرار گرفته است و یک آقا به بهانه فراهم كردن وام، این مبلغ را از وی گرفته است، […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر،رئيس پليس آگاهي گیلان از دستگيری شخصی كه اقدام به كلاهبرداري ۳۱۰ ميليون ريالی در رشت كرده بود، خبر داد و گفت:

در پی شكايت یک خانم مبنی بر اينكه مورد كلاهبرداری قرار گرفته است و یک آقا به بهانه فراهم كردن وام، این مبلغ را از وی گرفته است، بررسی موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

سرهنگ رحیم شعبانی افزود: شاكيه در اظهارات خود گفت: مدتی پيش یک آقا، خود را كارمند يكی از بانك‌ها معرفی كرد و اعلام داشت که فردی با نفوذ در ادارات دولتي می باشد و می تواند به راحتی وام دريافت كند، زن را با ترفند زيركانه فریب داده و مبلغ ۳۱۰ ميليون ريال را در چند مرحله از وی دريافت می كند.

وی با اشاره به اينكه، مرد كلاهبردار پس از پيگيری زن برای دريافت وام؛ او را به بهانه های مختف سرگردان می کند، افزود: ب.ز ديده با توجه به شرايط پيش آمده اقدام به طرح شكايت از كلاهبردار كرد.

رییس پلیس آگاهی گیلان تاکید کرد: با كسب اين اطلاعات، بلافاصله ماموران آگاهی، عملیات شناسایی و دستگيری كلاهبردار را در دستور كار خود قرار داده و متهم ۳۹ ساله را در منزلش دستگير می کنند.

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه متهم در ابتدا منكر هرگونه ارتباط و دريافت وجه نقد از شاكيه شد، افزود: پس ارائه دلايل و مستندات موجود و مواجهه حضوری با شاكي، كلاهبردار به ب.ز انتسابی خود اعتراف كرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار