یادداشت روز؛

رودبار ، شهرستانی بدون ترمینال و ایستگاه اتوبوس!!

پیام مهرزاد
تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 نوامبر 2018 | 20:00 ب.ظ
رودبار ، شهرستانی بدون ترمینال و ایستگاه اتوبوس!! پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر رودبار شهرستانی بدون ترمینال و ایستگاه اتوبوس!!! با جدا شدن مسیر اتوبوس ها از جاده قدیم به آزاد راه سبب شد که دیگر اتوبوس ها در دسترس نباشند نداشتن ایستگاه و پایانه مسافر بری شاید امروز جز ملزومات شهرمی باشد که بخواهید سفر کنید و یا مسافری به شهرستان بیاید […]

پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر

رودبار شهرستانی بدون ترمینال و ایستگاه اتوبوس!!!

با جدا شدن مسیر اتوبوس ها از جاده قدیم به آزاد راه سبب شد که دیگر اتوبوس ها در دسترس نباشند
نداشتن ایستگاه و پایانه مسافر بری شاید امروز جز ملزومات شهرمی باشد که بخواهید سفر کنید و یا مسافری به شهرستان بیاید اینکه در کدام ایستگاه پیدا شود در ابهام می باشد به راستی چگونه باید آدرس بدهید و مسافر کجا پیاده شود؟

اگر شما مسافر باشید و مقصد رستم آباد یا توتکابن باشد با نکته عجیبی رو به رو می شوید و آن اینکه ایستگاهی برای پیاده شدن شما وجود ندارد و باید در دل تاریکی شب در کنار گذری پیاده شوید که حتی روشنایی وجود ندارد و اینکه در دل تاریکی شب خودروی باشد تا شما به مقصد برسید فقط باید شانس داشته باشید و اگر اتفاقی در دل شب رخ بدهد کسی پاسخگو نخواهد بود. این در حالی می باشد که مسافران ممکن است مقصدی در یکی از روستاهای اطراف داشته باشند.
طی اطلاعاتی که در این زمینه بدست آوردم روزانه ۱۵۰ نفر در کنار گذر رستم آباد توتکابن فقط پیاده می شوند که توسط خودروهای گذری جابجا می شوند شنیده ها حاکی از آن است  علی رغم پیگیری برخی رانندگان با پاس کاری بعضی از مسئولین ذی ربط روبه رو شده اند که هنوز برای ایستگاه کنار گذر توتکابن رستم آباد اقدامی نشده است .

نکته حائز اهمیت این است که این مشکل نبود ترمینال اتوبوس  در سراسر شهرستان مشهود می باشد.

نکته قابل توجه دیگر در صورتی که شما بخواهید به تهران مسافرت کنید و بخواهید بلیط رزرو کنید این امکان برای شما نیست و در اکثرا مواقع باید به رشت عزیمت کنید .

چون ایستگاه و یا پایانه ی تعریف شده در شهرستان وجود نداردو فقط باید به این فکر کنید محرومیت رودبار تا کجا ادامه دارد که حتی یک ترمینال هم در یک شهرستان وجود ندارد.

شهرستانی که میخواهد در زمینه گردشگری فعال باشد حتی نمی تواند یک ایستگاه اتوبوس داشته باشد که گردشگران را در آن سامان بدهد.

آیا  تا به امروز شورای ترافیک شهرستان و استان برای اینکار برنامه ریزی نکرده اند؟
آیا در رستم آباد و یا شهرستان نقاطی نمی تواند مشخص شود که ترمینال اتوبوس ها شود که این همه سختی و رنج به مسافران وارد نشود؟

به راستی فکر کرده اید که با وجود یک ترمینال چه میزان می توانید در این برهه اشتغال زایی کنید ؟

آیا در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است ؟

آیا بخشدار محترم رحمت آباد و بلوکات که نقطه هدف یادداشت ما(توتکابن) در آن بخش قرار دارد در این زمینه اقداماتی انجام داده اند ؟

 

اینها سوالات و درخواست هایی هستند که اکثر مردم منطقه منتظر پاسخ مسولان ذی ربط مانده اند

شایان ذکر است در یادداشت ما هدف از ترمینال ،ترمینال تعاونی های اتوبوس است،نه ایستگاه مینی بوس رانی و خودروهای سبک،هر در مسیر اتوبان رودبار رشت هم ایستگاه تعریف شده ای نداریم

آیا اتوبان، آزادراه و بزرگراه و عدم تخصیص قانونی ایسگاه پاسخ سوالات ما خواهد بود یا با همت مسولان از  موانع اینچنینی گذر خواهیم کرد و حداقل سرپناهی برای مسافران عبوری که حداقل از توتکابن گذر میکنند خواهیم ساخت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار