فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از دانش آموزان منتخب:

آموزش متناسب و مطالعه هوشمندانه کلید موفقیت است

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 اکتبر 2018 | 16:01 ب.ظ
آموزش متناسب و مطالعه هوشمندانه کلید موفقیت است درفک خبر فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از دانش آموزان منتخب: آموزش متناسب و مطالعه هوشمندانه کلید موفقیت است اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از دانش آموزان منتخب گفت: آموزش متناسب، مستمر و هدفمند و مطالعه هوشمندانه و برنامه ریزی شده کلید موفقیت دانش آموزان است. وی افزود: دانش آموزان کوشا […]

درفک خبر

فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از دانش آموزان منتخب: آموزش متناسب و مطالعه هوشمندانه کلید موفقیت است
اسماعیل میرغضنفری فرماندار رودبار در دیدار با جمعی از دانش آموزان منتخب گفت: آموزش متناسب، مستمر و هدفمند و مطالعه هوشمندانه و برنامه ریزی شده کلید موفقیت دانش آموزان است.
وی افزود: دانش آموزان کوشا و موفق از فرصت‌ها استفاده می‌کند و علاوه بر کتب درسی با مشورت معلم به مطالعه کتب سودمند می پردازد و با تحقیق و پژوهش و بررسی، اندوخته‌های علمی و دانش خود را افزایش می دهند.
فرماندار گفت: دانش آموزان با اعتماد به نفس، خلاقیت، تلاش‌ و پشتکار و تحمل سختی‌ها می توانند برای اهداف و موفقیت های خود برنامه ریزی کنند.
میرغضنفری همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء دانش آموز بویژه شهید فهمیده گفت: این اسوه های برتر دانش آموزان و عزیزان و پاره های تن ایران اسلامی که یورش بی رحمانه دشمن را دیدند با دفاع جانانه و تقدیم با ارزش ترین هستی خود از کیان اسلامی دفاع کردند.
فرماندار گفت: آینده و مدیریت کشور و جامعه در آینده به دستان مدیرانی سپرده می شود که اکنون در مدارس و مراکز آموزشی به تحصیل می پردازند پس برای اثر بخشی و کارایی بیشتر و ترسیم آینده ای درخشان تر آموزش، تعلیم و پرورش دانش آموزان را اولویت ویژه دهیم.
میرغضنفری با اشاره به برنامه ریزی های دولت تدبیر و امید در بهبود کیفی و کمی آموزش در مدارس گفت: در راستای اقدامات دولت، در شهرستان رودبار هم از امکانات موجود و منابع مختلف برای رفع دغدغه ها استفاده می کنیم.
در این دیدار که در آستانه روز دانش آموز و با حضور مدیرآموزش و پرورش برگزار شد، دانش آموزان منتخب به بیان دیدگاههای خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار